Jesteśmy 4Specialist - butikową agencją rekrutacyjną specjalizującą się w rekrutacjach z obszarów księgowości, finansów, kadr i płac oraz administracji biurowej. Aktualnie rozwijamy swój zespół, w związku z czym poszukujemy sprzedawcy usług rekrutacyjnych, który chciałby wesprzeć nas w pozyskiwaniu klientów z obszaru finansów, księgowości oraz kadr i płac.
Zakres obowiązków
Aktywne pozyskiwanie i nawiązywanie długofalowych relacji z klientami, sprzedaż usług HR
Identyfikacja potrzeb klientów, doradztwo personalne
Negocjowanie kontraktów/warunków współpracy
Zapewnienie profesjonalnej obsługi klientów
Budowanie i dbanie o pozytywny wizerunek firmy
Bliska współpraca z działem rekrutacji w kontekście potrzeb klientów i prowadzonych projektów
Analiza rynku i działań konkurencji
Przygotowywanie raportów na potrzeby dyrektora sprzedaży i zarządu firmy
Poszukiwane kompetencje
Doświadczenie w aktywnej sprzedaży usług B2B w obszarze HR
Znajomość rynku branży usług HR (finanse/księgowość/kadry i płace)
Zaangażowanie, duża samodzielność w działaniu
Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne
Umiejętność pracy z klientem, zdolności negocjacyjne
Znajomość języka angielskiego –mile widziana
Oferujemy
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, umowę zlecenie lub B2B (Ty decydujesz)
Wynagrodzenie podstawowe 6500 - 10000 brutto + bonusy na poziomie 1000 - 5000 miesięcznie
Praca hybrydowa (2 dni home office, 3 dni w biurze przy metrze Marymont) w przedziale 8-17
Benefity pozapłacowe (Multisport, Medicover - dofinansowanie w kwocie 150 PLN)
Samodzielność w działaniu, realny wpływ na rozwój firmy
Pracę w firmie, która intensywnie się rozwija, ale poza rozwojem stawia na dobrą atmosferę i wspólne osiąganie celów
Brutto miesięcznie - UoP
Netto miesięcznie - B2B
Rekomendowane oferty