Miejsce pracy: Warszawa, ul. Rodziny Hiszpańskich 1, Warszawa
Zakres obowiązków:
Zbieranie i analizowanie danych w celu oceny wydajności obowiązujących procesów
Wykrywanie nieefektowności procedur, rekomendacje poprawy ewentualnych zmian
Weryfikacja czy procedury są znane pracownikom działów, czy pracownicy rozumieją procesy
Opracowywanie i wdrażanie nowych standardów i procedur.
Opracowywanie i utrzymywanie regularnych raportów
Weryfikacja spójności procesów między poszczególnymi działami
Nadzór, aktualizacja i tworzenie dokumentacją procesową, procedurami i instrukcjami.
Przygotowywanie raportów i rekomendacji dla Zarządu
Oczekiwania:
Wykształcenie wyższe (preferowane: zarządzanie, ekonomia, logistyka, jakość).
min. 2 lata doświadczenia w obszarze analizy/doskonalenia procesów lub kontrolingu,
Umiejętności analityczne, komunikacyjne i projektowe.
dobra znajomość pakietu MS Office (Excel – poziom zaawansowany),
komunikatywność, analityczne myślenie, samodzielność.
Co oferujemy:
Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę bądź B2B
Pakiet benefitów: karta sportowa, opieka medyczna, spotkania integracyjne
Zniżkę na wynajmy pracownicze
Dobrą lokalizację biura na warszawskim Mokotów
Rekomendowane oferty