Back Office Coordinator (Headquarters)
HR

Back Office Coordinator (Headquarters)

Piaseczno
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Microsoft Office Excel

Microsoft Office

outlook

prawo jazdy kat. B

Mile widziane

język angielski

Opis stanowiska

AAA Auto, dynamicznie rozwijająca się organizacja działająca w branży Automotive, poszukuje osoby na stanowisko Koordynator Biura (Back Office Coordinator) . Jeśli jesteś osobą zorganizowaną, komunikatywną i gotową do podjęcia nowych wyzwań, to może być właśnie oferta dla Ciebie!


Opis stanowiska:

• Wspieranie Back Office Managera w codziennych operacjach biura

• Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, w tym nadawanie przesyłek pocztowych

• Organizowanie i koordynowanie wyjazdów służbowych na zlecenie wewnętrznego klienta

• Obsługa mieszkań służbowych, m.in. wydawanie i odbieranie kluczy, przegląd mieszkań, zamawianie usługi sprzątania

• Procesowanie faktur

• Przygotowanie raportów i zestawień

• Dbanie o prawidłowe funkcjonowaniem biura, w tym zarządzanie zapasami materiałów biurowych i spożywczymi

• Współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia sprawnej organizacji pracy


To oferujemy:

• Pracę stacjonarną od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16

• Pracę w dynamicznym i przyjaznym zespole

• Imprezy integracyjne

• Opiekę medyczną

• Ubezpieczenie grupowe

• Kartę Multisport

• Korzystne warunki zakupu auta

• Atrakcyjny bonus rekomendacyjny za polecenie kandydata do pracy i klienta do zakupu/zbycia auta


Nasze wymagania:

• Doświadczenie na stanowisku recepcjonistki, asystentki, koordynatora biura lub podobnym, mile widziane w firmach o dynamicznym środowisku pracy

• Doskonała organizacja pracy własnej, umiejętność zarządzania czasem i zarządzania priorytetami

• Znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel i Outlook)

• Wysokie umiejętności komunikacyjne i interpersonalne

• Proaktywność, odpowiedzialność oraz umiejętność pracy pod presją czasu

• Znajomość języka angielskiego i/lub czeskiego na poziomie komunikatywnym będzie dodatkowym atutem.

• Czynne prawo jazdy kat. B


Informujemy, że kontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Dziękujemy za wyrozumiałość.

Rekomendowane oferty

HR & Office Coordinator

Nowa
6 500 - 7 200 PLN/mies.
Antigro Designer
Kraków
finanse
administracja
HR
Nowa

Information Security Officer

Nowa
CodeTwo - HRejterzy
Jelenia Góra
, Praca zdalna
Zdalnie
RODO
ISO 27001
język angielski
Nowa

Asystent / Asystentka Oddziału / Real Estate Office Assistant

Nowa
5 300 PLN/mies.
homfi
Warszawa
administracja
Microsoft Office
Microsoft Office Excel
Nowa

Specjalista ds. Komunikacji Wizualnej z językiem niemieckim (bez doświadczenia)

Nowa
Antal Sp. z o.o.
Poznań
, Praca zdalna
Zdalnie
angielski
Microsoft Excel
niemiecki
Nowa

Office Manager

Nowa
6 500 - 7 500 PLN/mies.
Go On Board
Poznań
administracja biurowa
zarządzanie biurem
rozwiązywanie problemów
Nowa