Interesujesz się branżą motoryzacyjną? Marzysz o pracy blisko pojazdów różnych marek? Chciałbyś zdobyć pierwsze doświadczenie zawodowe? Jeśli odpowiedziałeś na chociaż jedno pytanie TAK, dołącz do naszego zespołu!
Bądź częścią prestiżowej międzynarodowej firmy, która jest liderem rynku w sprzedaży samochodów używanych :)
Opis stanowiska:
- Przyjmowanie, ewidencja i rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych.
- Obsługa Klienta w procesie realizacji reklamacji.
- Terminowe i rzetelne udzielanie odpowiedzi na wnioski reklamacyjne Klientów.
- Przygotowywanie raportów.
- Analiza zasadności reklamacji pojazdów.
- Weryfikacja stanu reklamowanych pojazdów.
To oferujemy:
- Umowę o pracę.
- System pracy: pon. – pt. 9:00 -17:00
- Ciekawą i różnorodną pracę w przyjaznej atmosferze.
- Dużą samodzielność w realizacji zadań.
- Wsparcie doświadczonych merytoryczne pracowników działu techniczno-prawnego.
- Pakiet prywatnej opieki medycznej i kartę Multisport.
Nasze wymagania:
- Doświadczenie w obsłudze Klienta w Dziale Reklamacji.
- Niezbędna wiedza o mechanice pojazdowej.
- Znajomość problematyki reklamacji i gwarancji.
- Umiejętność redagowania pism.
- Terminowość wykonywanych zadań.
- Wysoka kultura osobista.
- Samodzielność, asertywność i umiejętność rozwiązywania problemów.
- Prawo jazdy kat. B.
- Mile widziana znajomość języka angielskiego lub czeskiego.