Jesteśmy polskim sklepem zrodzonym z miłości do polszczyzny, literatury i kultury. Nasza marka łączy modę z pięknem języka polskiego.
Naszym celem jest pokazanie, że polska kultura i tradycja mogą być promowane w sposób nowoczesny i atrakcyjny.
Tworzymy i szyjemy w Polsce od A do Ż, stawiając na niepowtarzalny design oraz najwyższą jakość. Wspieramy rodzime manufaktury i utalentowanych twórców.
Krążą pogłoski, że u nas znajdziesz podarki na każdą okazję🙂
Chcesz współtworzyć markę, która łączy kreatywność z pasją?
Zapraszamy - aktualnie szukamy osoby na stanowisko
Specjalista ds. obsługi klienta i wsparcia sprzedaży B2B
Twoim głównym zadaniem na tym stanowisku będzie zapewnienie efektywnej obsługi klientów oraz wspieranie działań sprzedażowych, w tym:
✅ odpowiadanie na zapytania klientów, przygotowywanie ofert handlowych oraz współpraca z zespołem w celu dostarczania najlepszych rozwiązań,
✅ utrzymywanie długoterminowych relacji i zaangażowania obecnych klientów, poprzez kontakt z klientem, analizę sprzedaży i stałą aktualizację oferty,
✅ monitorowanie zamówień, bieżąca weryfikacja bazy klientów oraz inicjowanie działań usprawniających procesy,
✅ przygotowywanie raportów sprzedażowych, zestawień oraz wyciąganie wniosków wspierających rozwój współpracy z klientami,
✅ obsługa systemu CRM oraz dbałość o porządek w dokumentacji.
Kluczowe na tym stanowisku są:
✅ nastawienie na klienta - umiejętność identyfikacji potrzeb klientów, budowanie długofalowych relacji i oferowania wartościowych rozwiązań,
✅ komunikatywność i nastawienie na współpracę - swoboda w prowadzeniu rozmów telefonicznych, korespondencji e-mailowej z klientem, z nastawieniem na budowanie partnerskiej współpracy,
✅ dbałość o szczegóły i umiejętność organizacji pracy własnej - dokładność i systematyczność w przygotowaniu analiz, raportów, wprowadzania danych do systemu CRM,
✅ zorientowanie na cel - umiejętność definiowania priorytetów, konsekwencja w dążeniu do realizacji założonych zadań, wyników.
Od kandydatów oczekujemy:
✅ doświadczenie w obsłudze klienta i/lub wsparcia sprzedaży klientów B2B - z nastawieniem na budowanie relacji, personalizacji oferty i indywidualnego podejścia,
✅ proaktywnego podejścia do zadań i doświadczenia w działaniach mających na celu zwiększenie sprzedaży, rozwój współpracy z klientami oraz optymalizację procesów obsługi klienta,
✅ umiejętności analitycznych i doświadczenia w przygotowywaniu raportów sprzedażowych - zdolności do analizy danych i właściwego wyciągania wniosków wspierających sprzedaż i decyzje biznesowe,
✅ znajomości narzędzi CRM oraz pakietu google workspace i efektywnego wykorzystania narzędzi w praktyce.
Dołącz do naszego zespołu i razem z nami realizuj projektu, które inspirują i pozostawiają ślad.
Sprawdź, co zyskasz, będąc częścią naszego zespołu:
✅ realny wpływ na rozwój marki - Twoje pomysły i działania będą kształtować naszą sprzedaż oraz budować zaangażowanie klientów,
✅ możliwość rozwoju zawodowego - będziesz mieć szansę na rozwój w obszarze sprzedaży, obsługi klienta oraz analizie danych,
✅ pracę w inspirującym zespole pasjonatów języka polskiego, literatury i kultury.
✅ elastyczny model pracy - 3-4 dni w biurze, 1-2 dni zdalnie.
✅ dostęp do firmowych produktów - idealnych na każdą okazję.
✅ benefity takie jak: karta sportowa, opieka medyczna, uczestnictwo w targach branżowych.
Wierzymy, że razem możemy osiągnąć więcej.
Netto miesięcznie - B2B
Brutto miesięcznie - UoP
Sprawdź podobne oferty pracy