Specjalista ds. logistyki i finansów
Nowa
Zarządzanie

Specjalista ds. logistyki i finansów

5 500 - 8 300 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
5 500 - 8 300 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

wykształcenie wyższe

Microsoft Office

ERP

Opis stanowiska

Jesteśmy firmą realizującą inwestycje budowlane w sektorze zamówień publicznych. Kompleksowo wykonujemy remonty, rozbudowy oraz budujemy od podstaw obiekty użyteczności publicznej. Zakres naszych prac obejmuje dodatkowo wyposażenie techniczne budynków oraz małą architekturę. Specjalizujemy się w instalowaniu nawierzchni sportowych. Firma działa na terenie całego kraju. Więcej dowiesz się o Nas na stronie www.aceinvest.pl


Zapraszamy do aplikowania na stanowisko: Specjalista ds. logistyki i finansów! 😊


📌 Miejsce pracy: Olkusz, Kluczewska 8


Twój zakres obowiązków

  1. Koordynacja procesów logistycznych związanych z realizacją projektów budowlanych
  2. Planowanie i kontrola budżetów projektów budowlanych
  3. Analiza kosztów i przygotowywanie raportów finansowych
  4. Współpraca z działem zakupów i dostawcami
  5. Optymalizacja procesów logistycznych i finansowych
  6. Sporządzanie Kart Materiałowych, nadzór nad ich akceptacją przez inwestorów i inspektorów nadzoru,
  7. Wprowadzanie danych do systemu CRM oraz dbanie o ich terminowość, kompletność i prawidłowość
  8. Dbanie o poprawny obieg dokumentów, w tym korespondencji przychodzącej i wychodzącej, i ich archiwizacją
  9. Przygotowywanie przy wsparciu Działu Prawnego zleceń i umów z podwykonawcami i dostawcami materiałów,
  10. Kontakt z przedstawicielami zamawiającego (inwestorzy, inspektorzy) – wg potrzeb,
  11. Przeprowadzanie analiz kosztowych, dbanie o wynik finansowy na kontraktach,
  12. Systematyczne przygotowywanie dokumentacji powykonawczej,


Nasze wymagania

  1. Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: administracja, zarządzanie, ekonomia/finanse lub kierunki stricte budowlane
  2. Dobra znajomość programów biurowych pakietu Office, w szczególności arkuszy kalkulacyjnych
  3. Umiejętność planowania, organizacji i koordynowania pracy w zespole
  4. Inicjatywa, zaangażowanie, samodzielność i skuteczność w realizacji zadań
  5. Wysoka kultura osobista i kompetencje interpersonalne
  6. Umiejętność zarządzania projektami
  7. Znajomość narzędzi ERP
  8. Doskonałe umiejętności analityczne
  9. Doświadczenie w zarządzaniu
  10. Umiejętność pracy pod presją czasu


Mile widziane:

  1. Doświadczenie w dużych organizacjach
  2. Doświadczenie na stanowisku o zbliżonym profilu zadań
  3. Doświadczenie w optymalizacji procesów administracyjnych
  4. Doświadczenie w zarządzaniu budżetem inwestycji
  5. Certyfikaty lub szkolenia z zakresu zarządzania zespołem lub projektami
  6. Znajomość narzędzi wspierających komunikację wewnętrzną (np. Microsoft Teams, Discord, Zoom, Whatsapp)


To oferujemy

  1. Atrakcyjne wynagrodzenie.
  2. Możliwość ciągłego rozwoju wiedzy, kwalifikacji i doświadczenia.
  3. Udział w dużych projektach, gdzie Twój wkład naprawdę wpływa na rozwój firmy.
  4. Współpraca z zespołem pasjonatów gotowych dzielić się swoją wiedzą.
  5. Narzędzia niezbędne do pracy, w tym telefon i komputer firmowy.
  6. Praca w organizacji stawiającej na management zespołu.


Benefity

  1. dofinansowanie szkoleń i kursów
  2. służbowy telefon do użytku prywatnego
  3. brak dress code’u
  4. parking dla pracowników
  5. paczki świąteczne
  6. możliwość uzyskania uprawnień
5 500 - 8 300 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UoP