Oferty
Junior Customer Satisfaction Specialist
Nowa
Support

Junior Customer Satisfaction Specialist

6 600 PLNBrutto miesięcznie - UZ
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UZ
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

dobra organizacja pracy

Ownership

komunikatywność

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Cześć!


Jesteśmy ActiveNow naszą pasją jest edukacja i technologia, a misją – włączenie szkół językowych, sportowych, artystycznych i wszystkich innych do cyfrowego świata. Stworzone przez nas oprogramowanie sprawia, że szkoły są prostsze w zarządzaniu, a uczestnicy zajęć załatwiają większość spraw za pomocą smartfona📱.


📈 Od 2018 roku nasz system dynamicznie się rozwija - obecnie mamy ponad 1700 subskrybujących szkół oraz ponad pół miliona aktywnych uczestników. Na pierwszym miejscu stawiamy satysfakcję naszych klientów, dlatego powiększamy zespół, aby zapewnić im jeszcze lepsze wsparcie!



Czym się będziesz zajmować?


➡️ Odpowiadaniem na zapytania klientów za pośrednictwem czatu, e-maila oraz telefonu

➡️ Nawiązywaniem i budowaniem z nimi długotrwałych relacji

➡️ Zbieraniem od nich feedbacku, aby wspierać rozwój naszego systemu



Czego od Ciebie wymagamy?


✅ Proaktywności i samodzielności - potrafisz samodzielnie inicjować działania i podejmować decyzje

✅ Poczucia ownershipu - to Ty jesteś odpowiedzialny za swoją pracę oraz wyniki

✅ Otwartości i gotowości do kontaktu z klientem

✅ Znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym - część materiałów oraz programów na których pracujemy są w języku angielskim, dodatkowo zdarza się kontakt z klientem obcojęzycznym, więc chcemy mieć pewność, że słaba znajomość języka nie będzie dla blokadą w codziennej pracy



Co oferujemy?


📃 Możliwość zatrudnienia na umowę zlecenie

⚽ Skorzystanie z benefitów takich jak Multisport, prywatna opieka medyczna czy firmowa biblioteczka książek

🌴 Wiemy jak ważny jest urlop i odpoczynek, dlatego niezależnie od umowy otrzymasz 26 płatnych dni urlopowych

🏠 Pracę zdalną z zapewnieniem odpowiednich narzędzi

🗣️ Pełną transparentność oraz regularny feedback



Jak wygląda nasz proces rekrutacji?


  1. 👥 W wiadomości przy wysyłaniu CV wskaż jakie 3 cechy są Twoim zdaniem ważne u osoby odpowiedzialnej za kontakt z klientem
  2. ✉️ Jeśli będziemy zainteresowani Twoim CV otrzymasz od nas maila, w którym będzie zawarte zadanie do wykonania.
  3. 📲 Jeżeli zadanie rozwiążesz poprawnie to zadzwoni do Ciebie Kamil w celu omówienia przygotowanego przez rozwiązania i poznania Cię bliżej poprzez zadanie kilku pytań dotyczących CV.
  4. 👩‍💻 Po tej rozmowie zaprosimy Cię na główną rozmowę kwalifikacyjną, która będzie przeprowadzona w pełni zdalnie poprzez Google Meets z Kamilem (Liderem zespołu CS). Podczas rozmowy będziesz miał za zadanie przeprowadzić symulację rozmowy z klientem i poprowadzić go przez konfigurację jednej funkcji w naszym systemie według skryptu, który od nas otrzymasz.
  5. 🫵 Po tym etapie zdecydujemy z kim chcemy rozpocząć współpracę!
  6. 📞 Jeśli to Ty będziesz tym kandydatem - zadzwoni do Ciebie Kamil w celu przekazania decyzji i potwierdzenia podstawowych warunków. Jeżeli nie zdecydujemy się na współpracę dostaniesz od nas feedback w formie mailowej, abyś wiedział z czego wynika nasza decyzja!


6 600 PLN

Brutto miesięcznie - UZ

Sprawdź podobne oferty pracy

Specjalista / Specjalistka ds. administracji i obsługi klienta

Nowa
6 000 - 6 800 pln
Car Service Partner sp. z o.o.
Łódź
Punktualność
elastyczność
odpowiedzialność
Nowa

Młodszy/a Specjalista/tka ds. Relacji Inwestorskich

Nowa
Benefit Systems SA
Warszawa
język angielski
analiza finansowa
Rynki kapitałowe
Nowa

Obsługa Klienta Netflix z j. czeskim | 49zł/h, zdalnie

Nowa
7 800 pln
APS
Poznań
, Praca zdalna
Zdalnie
komunikatywność
customer service
język czeski
Nowa

Customer Relations Specialist (język angielski)

Nowa
CodeTwo sp. z o.o. sp. k.
Jelenia Góra
Microsoft Azure
Windows
Microsoft Office
Nowa

Technical Support and Onboarding Representative

Nowa
Align Technology
Wrocław
język angielski
Nowa