Oferty
PPC Specialist (Paid Media Specialist)
Nowa
Marketing

PPC Specialist (Paid Media Specialist)

5 985 - 8 715 PLNNetto miesięcznie - B2B
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

Meta Ads

Google Ads

paid media

Mile widziane

Clockify

Asana

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
Friendly offer

adcookie – pomóż nam zmieniać świat na lepsze!

Odważne kampanie i skuteczny performance marketing – to właśnie my! adcookie to agencja marketingu digitalowego, która wspiera rozwój marek, w które wierzymy. Pomogliśmy skalować ponad 100 firm, realizując 1000+ projektów na 12 rynkach. Jesteśmy cenieni na rynku, zdobywając liczne nagrody, m.in. Global Search Awards, Golden Arrow, Złote Spinacze, a także przez 6 lat z rzędu jesteśmy w TOP 3 najlepszych partnerów digital (MMP). Ale naszą prawdziwą dumą są ludzie! Szukamy PPC Specialist (Paid Media Specialist), który wesprze naszą misję.


Kogo szukamy?

Specjalisty z min. 2-letnim doświadczeniem na samodzielnym stanowisku Paid Media (w tym 1 rok agencyjny), który z pasją zarządza kampaniami reklamowymi. Twoje narzędzia to Google Ads, Meta Ads, a także analityka w Google Analytics i CRM. Potrafisz planować media pod różne etapy lejka sprzedażowego i realizować media plany z myślą o efektywności. Skrypty w Google Ads to dla Ciebie nic trudnego? Idealnie!


Jakie zadania na Ciebie czekają?

  • Tworzenie media planów, prognoz i rekomendacji dla klientów,
  • Prowadzenie i optymalizacja kampanii reklamowych (Google Ads, Facebook Ads, TikTok, LinkedIn, DV360),
  • Analiza wyników za pomocą narzędzi: Google Analytics, Tradewatch, CMS oraz CRM,
  • Raportowanie i monitorowanie efektywności kampanii (MS Excel, Looker Studio),
  • Wdrażanie nowinek technologicznych i optymalizacji kampanii,
  • Koordynacja i współpraca międzydziałowa oraz komunikacja z klientami,
  • Analiza rynku i konkurencji, tworzenie rekomendacji,
  • Tworzenie treści reklamowych i strategii mediowych,
  • Dokumentowanie procesów, optymalizacja i prezentowanie najlepszych praktyk,
  • Budowanie i utrzymywanie relacji z dostawcami narzędzi lub wydawcami,
  • Dekretacja faktur.


Jakie kompetencje są dla nas ważne?

  • Bardzo dobra znajomość Google Ads, Meta Ads i skryptów Google,
  • Umiejętność planowania strategii i działania pod kątem pełnego lejka sprzedażowego,
  • Doświadczenie w analizie rynku i konkurencji, umiejętność korzystania z danych analitycznych,
  • Inicjatywa, kreatywność i zdolność do pracy zespołowej,
  • Świetna organizacja pracy i umiejętność priorytetyzacji,
  • Znajomość Asany i Clockify oraz doświadczenie w pracy warsztatowej będzie dodatkowym atutem!


Dlaczego warto do nas dołączyć?

  • Transparentna ścieżka rozwoju i wynagrodzeń, przyjazny i ambitny zespół
  • Szkolenia i dostęp do platform rozwojowych, opieka mentora na start
  • Benefity: Lux Med, karta Multisport/Medicover Sport, elastyczne godziny pracy, pełna autonomia (tryb home office, hybrydowy lub stacjonarny)
  • Budżet na narzędzia, integracje, książki, oraz dodatkowe dni urlopu (w tym dodatkowy urlop w dniu urodzin!)
  • Nowoczesne biuro w centrum Wrocławia, kawa, przekąski i miejsce na kreatywne spotkania


Aplikuj!

Czekamy na Twoje CV. Jeśli masz na koncie udane projekty i osiągnięcia, opisz je w aplikacji!

5 985 - 8 715 PLN

B2B

Sprawdź podobne oferty pracy

Koordynator / Koordynatorka ds. Employer Brandingu

Nowa
Antal Sp. z o.o.
Kostrzyn
kampanie marketingowe
employer branding
Nowa

💥 Specjalista ds. Allegro 💥

Nowa
5 000 - 10 000 pln
Agencja Pirk Spark
Poznań
umiejętności analityczne
e-commerce
digital marketing
Nowa

SEM & Paid Social Specialist

Nowa
Media Choice
Katowice
, Praca zdalna
Zdalnie
Meta Ads
Programmatic
tiktok ads
Nowa

Staż w dziale PPC

Nowa
4 300 pln
AdPeak
Warszawa
Nowa

PR (Senior) Executive / Food & Consumer Goods

Nowa
24/7 Communication
Warszawa
PR/public relations
media relations
copywriting
Nowa