adcookie – pomóż nam zmieniać świat na lepsze!
Odważne kampanie i skuteczny performance marketing – to właśnie my! adcookie to agencja marketingu digitalowego, która wspiera rozwój marek, w które wierzymy. Pomogliśmy skalować ponad 100 firm, realizując 1000+ projektów na 12 rynkach. Jesteśmy cenieni na rynku, zdobywając liczne nagrody, m.in. Global Search Awards, Golden Arrow, Złote Spinacze, a także przez 6 lat z rzędu jesteśmy w TOP 3 najlepszych partnerów digital (MMP). Ale naszą prawdziwą dumą są ludzie! Mamy coraz więcej ciekawych projektów i w związku z tym szukamy Senior PPC Specialist (Senior Paid Media Specialist), który wesprze naszą misję.
Kogo szukamy?
Specjalisty z min. 4-letnim doświadczeniem na samodzielnym stanowisku Paid Media (w tym 2 lata w agencji), który z pasją zarządza kampaniami reklamowymi. Twoje narzędzia to Google Ads, Meta Ads, a także analityka w Google Analytics i CRM. Potrafisz planować media pod różne etapy lejka sprzedażowego i realizować media plany z myślą o efektywności? Skrypty w Google Ads to dla Ciebie nic trudnego? Idealnie!
Jakie zadania na Ciebie czekają?
- Tworzenie media planów, prognoz i rekomendacji dla klientów,
- Prowadzenie i optymalizacja kampanii reklamowych (Google Ads, Meta Ads, TikTok, LinkedIn, DV360),
- Analiza wyników za pomocą narzędzi: Google Analytics, Tradewatch, CMS oraz CRM,
- Raportowanie i monitorowanie efektywności kampanii (MS Excel, Looker Studio),
- Wdrażanie nowinek technologicznych i optymalizacji kampanii,
- Koordynacja i współpraca międzydziałowa oraz komunikacja z klientami,
- Analiza rynku i konkurencji, tworzenie rekomendacji,
- Tworzenie treści reklamowych i strategii mediowych,
- Dokumentowanie procesów, optymalizacja i prezentowanie najlepszych praktyk,
- Dzielenie się wiedzą poprzez przeprowadzanie szkoleń lub tworzenia materiałów tekstowych
Jakie kompetencje są dla nas ważne?
- Zaawansowana znajomość Google Ads, Meta Ads i skryptów Google,
- Umiejętność planowania strategii i działania pod kątem pełnego lejka sprzedażowego,
- Doświadczenie w optymalizacji kampanii pod kątem wskaźników KPI
- Praktyczna znajomość modelowania atrybucji oraz zaawansowanych strategii biddingowych
- Doświadczenie w analizie rynku i konkurencji, umiejętność korzystania z danych analitycznych,
- Inicjatywa, kreatywność i zdolność do pracy zespołowej,
- Umiejętność swobodnej komunikacji z klientami
- Otwartość w testowaniu i wdrażaniu rozwiązań AI w kampaniach reklamowych
- Świetna organizacja pracy i umiejętność priorytetyzacji,
- Znajomość Asany i Clockify oraz doświadczenie w pracy warsztatowej będzie dodatkowym atutem!
Dlaczego warto do nas dołączyć?
- Transparentna ścieżka rozwoju i wynagrodzeń, przyjazny i ambitny zespół
- Szkolenia i dostęp do platform rozwojowych, narzędzi, opieka mentora na start
- Benefity: opieka medyczna, karty sportowe, wsparcie psychologiczne, integracje, książki, dodatkowe dni urlopu (w tym np. dodatkowy urlop w dniu urodzin!), świętowanie rocznic i ważnych wydarzeń :)
- Duża autonomia, elastyczne godziny pracy (rozpoczynamy pracę między godz. 8.00 a 10.00), możliwość pracy zdalnie (home office), hybrydowo lub stacjonarnie - jak Ci wygodnie, sam wybierasz tryb pracy
- Nowoczesne biuro w centrum Wrocławia, kawa i miejsce na kreatywne spotkania
Aplikuj!
Czekamy na Twoje CV. Jeśli masz na koncie udane projekty i osiągnięcia, opisz je w aplikacji!