Stanowisko: Specjalista/Specjalistka ds. marketingu
Miejsce pracy: Warszawa
Twój zakres obowiązków
• Ścisła współpraca z zespołem sprzedażowym / najmu w zakresie promowania nieruchomości,
• Obsługa social media (Facebook, LinkedIn),
• Współpraca z najemcami (budowanie społeczności najemców, organizowanie warsztatów, wydarzeń)
• Koordynowanie tworzenia i rozwijania strony internetowej (we współpracy z agencją)
• Współpraca z agencją PR,
• Współpraca z grafikiem,
• Przygotowywanie materiałów marketingowych,
• Organizowanie sesji zdjęciowych,
• Organizowanie eventów dla brokerów,
• Zarządzanie treścią na ekranach multimedialnych w budynkach,
• Zarządzanie budżetem marketingowym,
• Inne zadania (m.in. współpraca z fundacjami charytatywnymi, ekologicznymi itd.).
Nasze wymagania
• Samodzielność i bardzo dobra organizacja czasu pracy,
• Doświadczenie w zakresie koordynowania procesu tworzenia i rozwijania stron internetowych
• Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
• Biegłość w prowadzeniu działań w social mediach,
• Co najmniej podstawowa znajomość Facebook Ads i Linkedin Ads,
• Umiejętność tworzenia prezentacji multimedialnych (PowerPoint, Canva),
• Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B1,
• Wysokie poczucie estetyki oraz kreatywności,
• Mile widziana znajomość systemu do obsługi stron internetowych WordPress.
To oferujemy
• stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji,
• zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
• atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet benefitów,
• zgrany, pomocny zespół, który chętnie dzieli się wiedzą i lubi ze sobą pracować,
• wyjazdy integracyjne,
• możliwość rozwoju zawodowego, podnoszenia kwalifikacji, szkoleń.
Rekomendowane oferty