Senior PPC Specialist

Marketing
8 000 - 13 000 PLN
Netto miesięcznie - B2B
Pełny etat
B2B
Starszy specjalista / Senior
Praca hybrydowa

Opis stanowiska

Jesteśmy ADPM Group – niewielkim, zgranym zespołem specjalistów, który skupia się na prowadzeniu kampanii reklamowych w modelu B2C. Swoim klientom oferujemy wsparcie w obszarze generowania leadów (Lead Generation) oraz rozwoju sprzedaży online (e-commerce). Nasze doświadczenie pozwala nam skutecznie łączyć światy reklamy i doradztwa, dzięki czemu dostarczamy klientom kompleksowe rozwiązania, nie ograniczając się wyłącznie do konfiguracji kampanii.

Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko Senior PPC Specialist, która będzie odpowiedzialna za prowadzenie kampanii leadowych w kanałach Meta Ads i Google Ads, a także wspieranie klientów e-commerce. Szukamy kogoś, kto nie boi się wyzwań, potrafi przedstawić udokumentowane wyniki z prowadzonych kampanii i wie, że skuteczna reklama to tylko połowa sukcesu – druga połowa to odpowiednie doradztwo i analityka.


Zakres obowiązków:

  • Planowanie, konfiguracja i prowadzenie kampanii PPC w kanałach Meta Ads (Facebook, Instagram) oraz Google Ads (Search, Display, YouTube)
  • Tworzenie oraz optymalizacja kampanii leadowych i sprzedażowych (B2C, e-commerce)
  • Przeprowadzanie mini audytów CRO (Conversion Rate Optimization) w celu rekomendowania ulepszeń na stronach/landing page'ach klientów
  • Wsparcie klientów w ustalaniu sposobu klasyfikacji LEAD-ów (kategoryzacja, przepływ leadów, monitoring jakości)
  • Analiza wyników, przygotowywanie raportów, rekomendowanie nowych rozwiązań w oparciu o dane
  • Proaktywne doradztwo klientowi w zakresie działań marketingowych, tak aby kampanie przynosiły jak najlepsze rezultaty
  • Bieżąca współpraca z zespołem ADPM Group w celu wymiany wiedzy, pomysłów i wsparcia projektów
  • Bieżąca komunikacja z klientem


Wymagania:

  • Minimum 2,5 roku doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu kampanii PPC (zwłaszcza lead generation i e-commerce)
  • Udokumentowane wyniki prowadzonych kampanii (np. case studies, raporty, realne KPI)
  • Bardzo dobra znajomość narzędzi reklamowych (Google Ads, Meta Ads Manager, Google Analytics, Google Tag Manager)
  • Umiejętność przeprowadzania mini audytów CRO oraz analizy lejków sprzedażowych
  • Umiejętność komunikacji i utrzymywania relacji
  • Zdolności analityczne i umiejętność wyciągania wniosków na podstawie danych
  • Proaktywne podejście do doradztwa klientowi – umiejętność przekładania wyników kampanii na rekomendacje biznesowe
  • Samodzielność, odpowiedzialność i umiejętność pracy w małym zespole specjalistów
  • Znajomość języka angielskiego pozwalająca na pracę z narzędziami i dokumentacją w tym języku


Oferujemy:

  • Pracę w małym, ale doświadczonym zespole, w którym możesz wymieniać się wiedzą i ciągle się rozwijać
  • Możliwość realnego wpływu na projekty i działania marketingowe naszych klientów
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy powiązany z osiąganymi wynikami
  • Dostęp do najnowszych narzędzi i rozwiązań w zakresie performance marketingu
  • Elastyczne godziny pracy
  • Przyjazną atmosferę i kulturę organizacyjną nastawioną na współpracę i dzielenie się wiedzą

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV wraz z krótkim opisem swoich największych sukcesów w zakresie kampanii PPC. 

Wymagane umiejętności

Canva
Audyt CRO
Meta Ads
Google Analytics
Google Ads

Mile widziane

Google Tag Manager
Allegro Ads
Oferta dodana: 15.04.2025
Lokalizacja biura