Jesteśmy ADPM Group – niewielkim, zgranym zespołem specjalistów, który skupia się na prowadzeniu kampanii reklamowych w modelu B2C. Swoim klientom oferujemy wsparcie w obszarze generowania leadów (Lead Generation) oraz rozwoju sprzedaży online (e-commerce). Nasze doświadczenie pozwala nam skutecznie łączyć światy reklamy i doradztwa, dzięki czemu dostarczamy klientom kompleksowe rozwiązania, nie ograniczając się wyłącznie do konfiguracji kampanii.
Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko Senior PPC Specialist, która będzie odpowiedzialna za prowadzenie kampanii leadowych w kanałach Meta Ads i Google Ads, a także wspieranie klientów e-commerce. Szukamy kogoś, kto nie boi się wyzwań, potrafi przedstawić udokumentowane wyniki z prowadzonych kampanii i wie, że skuteczna reklama to tylko połowa sukcesu – druga połowa to odpowiednie doradztwo i analityka.
- Planowanie, konfiguracja i prowadzenie kampanii PPC w kanałach Meta Ads (Facebook, Instagram) oraz Google Ads (Search, Display, YouTube)
- Tworzenie oraz optymalizacja kampanii leadowych i sprzedażowych (B2C, e-commerce)
- Przeprowadzanie mini audytów CRO (Conversion Rate Optimization) w celu rekomendowania ulepszeń na stronach/landing page'ach klientów
- Wsparcie klientów w ustalaniu sposobu klasyfikacji LEAD-ów (kategoryzacja, przepływ leadów, monitoring jakości)
- Analiza wyników, przygotowywanie raportów, rekomendowanie nowych rozwiązań w oparciu o dane
- Proaktywne doradztwo klientowi w zakresie działań marketingowych, tak aby kampanie przynosiły jak najlepsze rezultaty
- Bieżąca współpraca z zespołem ADPM Group w celu wymiany wiedzy, pomysłów i wsparcia projektów
- Bieżąca komunikacja z klientem
-
Minimum 2,5 roku doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu kampanii PPC (zwłaszcza lead generation i e-commerce)
-
Udokumentowane wyniki prowadzonych kampanii (np. case studies, raporty, realne KPI)
- Bardzo dobra znajomość narzędzi reklamowych (Google Ads, Meta Ads Manager, Google Analytics, Google Tag Manager)
- Umiejętność przeprowadzania mini audytów CRO oraz analizy lejków sprzedażowych
- Umiejętność komunikacji i utrzymywania relacji
- Zdolności analityczne i umiejętność wyciągania wniosków na podstawie danych
- Proaktywne podejście do doradztwa klientowi – umiejętność przekładania wyników kampanii na rekomendacje biznesowe
- Samodzielność, odpowiedzialność i umiejętność pracy w małym zespole specjalistów
- Znajomość języka angielskiego pozwalająca na pracę z narzędziami i dokumentacją w tym języku
- Pracę w małym, ale doświadczonym zespole, w którym możesz wymieniać się wiedzą i ciągle się rozwijać
- Możliwość realnego wpływu na projekty i działania marketingowe naszych klientów
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy powiązany z osiąganymi wynikami
- Dostęp do najnowszych narzędzi i rozwiązań w zakresie performance marketingu
-
Elastyczne godziny pracy.
- Przyjazną atmosferę i kulturę organizacyjną nastawioną na współpracę i dzielenie się wiedzą
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV wraz z krótkim opisem swoich największych sukcesów w zakresie kampanii PPC.