Specjalista PPC
Czołgowa 4, Poznań
ADPM GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Szukamy osoby, która rozumie, że performance marketing to coś więcej niż zarządzanie kampaniami reklamowymi.
Jeśli czujesz, że samo „dowożenie kliknięć” to za mało, a chcesz analizować cały lejek sprzedaży, doradzać klientom i widzieć, jak Twoje działania realnie wpływają na ich wyniki czytaj dalej.
W ADPM Group działamy jak partnerzy strategiczni naszych klientów. Skupiamy się na danych, jakości leadów i skutecznym skalowaniu e-commerce.
Szukamy doświadczonego Specjalisty PPC, który chce mieć realny wpływ na rozwój klientów i kierunek naszej agencji.
Nasze wymagania:
Minimum 1 rok doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu kampanii PPC.
Bardzo dobra lub dobra znajomość Google Ads, Meta Ads i narzędzi analitycznych.
Predyspozycje analityczne analityczne i umiejętność wyciągania wniosków z danych.
Rozwinięte umiejętności komunikacyjne i doradcze w pracy z klientem.
Samodzielność, odpowiedzialność i gotowość do współpracy w zespole.
Mile widziane:
Umiejętność przeprowadzania mini audytów CRO i analizy lejków sprzedażowych.
Znajomość języka angielskiego i/lub certyfikaty Google Ads / Meta Blueprint.
To oferujemy:
Realny wpływ na projekty i rozwój firmy.
Atrakcyjne wynagrodzenie, czyli solidna podstawa + premia zależna od wyników.
Elastyczne godziny pracy i zaufanie w organizacji zadań.
Nowoczesne narzędzia marketingowe i wsparcie zespołu ekspertów.
Kultura partnerstwa oparta o wzajemny szacunek, współpracę i dzielenie się wiedzą.
Możliwość rozwoju w wielu kierunkach marketingu digital m.in. strategii performance i doradztwa biznesowego.
Benefity:
dofinansowanie szkoleń i kursów
elastyczny czas pracy
spotkania integracyjne
brak dress code’u
kawa / herbata
parking dla pracowników