Export Sales Manager
Sprzedaż

Export Sales Manager

Zagórz
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

sprzedaż

język angielski

język rosyjski

analiza

organizacja pracy

prawo jazdy kat. B

negocjacje handlowe

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
Friendly offer

Międzynarodowy koncern ADR GROUP do którego należy firma ADR POLSKA SP. Z O.O., specjalizująca się w produkcji osi i półosi do maszyn rolniczych, poszukuje pracownika na stanowisko Export Sales Manager.


Poszukujemy dynamicznej osoby ukierunkowanej na wyniki oraz osiągnięcie założonych celów sprzedażowych. Osoby, która potrafi tworzyć pozytywne więzi z ludźmi oraz jest gotowa do przejęcia inicjatywy, kiedy zajdzie taka konieczność.


Miejsce pracy: Zagórz oraz Rynek wschodni (m.in. Rumunia, Kazachstan, Mołdawia, Gruzja oraz Ukraina)



Do głównych zadań należy:

  • Rozwój wschodniego rynku sprzedaży w oparciu o ustaloną strategię,
  • Poszukiwanie nowych klientów,
  • Aktywne uczestnictwo w targach branżowych,
  • Bieżąca obsługa powierzonej grupy klientów oraz aktywne pozyskiwanie nowych,
  • Tworzenie i realizacja zaplanowanego budżetu,
  • Śledzenie wyników sprzedaży oraz raportowanie postępów,
  • Prowadzenie działań Business Intelligence,
  • Monitorowanie płatności klientów.


Oczekiwania, jakie stawiamy wobec Kandydatów:

  • Minimum 5-6 lat w sprzedaży oraz bezpośrednim zarządzaniu klientami w sektorze przemysłu wytwórczego - produkty techniczne,
  • Preferowane doświadczenie w sektorze komponentów do maszyn do transportu (Road/Off-road) lub samym sektorze budowy maszyn (OEM),
  • Umiejętność czytania dokumentacji technicznej,
  • Znajomość języka rosyjskiego i angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację werbalną i mailową,
  • Dyspozycyjność,
  • Zdolność organizowania pracy własnej,
  • Dokładność i umiejętności analityczne,
  • Zdolność do podejmowania decyzji,
  • Czynne prawo jazdy kat. B,
  • Umiejętność negocjacji handlowych oraz prezentacji produktów,
  • Znajomość pakietu MS Office.


Kandydatom oferujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od posiadanego doświadczenia i osiąganych wyników
  • Perspektywa rozwoju zawodowego
  • Pracę w firmie z kapitałem zagranicznym o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Dofinansowanie szkoleń i kursów;
  • Dofinansowanie nauki języków;
  • Spotkania integracyjne;
  • Ubezpieczenie na życie.
  • Świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (dofinansowanie do wypoczynku pracownika oraz świąt, paczki świąteczne dla dzieci).


Osoby zainteresowane prosimy o składanie CV w języku polskim oraz angielskim.

Rekomendowane oferty

Account Manager

Nowa
7 000 - 10 000 PLN/mies.
Open Gate Sp. z o.o.
Piaseczno
język angielski
digital marketing
Microsoft Office
Nowa