Jesteśmy butikową agencją digitalową, specjalizującą się w performance marketingu, z naciskiem na generowanie leadów. Stawiamy na transparentność, realny wpływ i długofalową współpracę – zarówno z klientami, jak i w zespole. W związku z rozwojem portfolio klientów szukamy osoby, która dołączy do nas jako Specjalista SEM.
Co będzie należało do Twoich obowiązków?
• Planowanie strategii reklamowej w oparciu o cele klienta oraz analizę rynku i konkurencji.
• Zarządzanie kampaniami reklamowymi w systemach PPC, takich jak Google Ads (Search, Display, YouTube, PMax)
• Optymalizacja kampanii, analiza kosztów i konwersji, testowanie nowych strategii reklamowych
• Monitorowanie wyników w GA4, Looker Studio i innych narzędziach analitycznych
• Przygotowywanie raportów oraz rekomendacji dotyczących dalszych działań reklamowych
To Ciebie szukamy, jeśli:
• Masz min. 2 lata doświadczenia w prowadzeniu kampanii w Google Ads (mile widziane poparcie case studies lub wynikami)
• Znasz GA4, Tag Managera, Looker Studio (praktyka)
• Dobrze znasz MS Excel
• Potrafisz analizować działania, wyciągać wnioski (generalnie łączyć kropki)
• Wnioski umiesz przekuć w rekomendacje
• Potrafisz dobrze zorganizować pracę (obsługa kilku kont jednocześnie)
• Cechują Cię: samodzielność, inicjatywa i nastawienie na wynik
• Umiesz jasno komunikować się z zespołem i klientem
• Mile widziane: znajomość Google Ads Scripts, e-commerce, branż regulowanych
Co oferujemy?
• Pracę w modelu hybrydowym (częściowo zdalnie, częściowo w biurze na warszawskim Wilanowie)
• Przestrzeń do rozwoju zawodowego przy zróżnicowanych projektach, również zagranicznych
• Realny wpływ na strategie i komunikację z klientem
• Luźną, wspierającą atmosferę i zespół, który lubi się uczyć (i śmiać)
• Kawowe poniedziałki, pasztetowe środy, piwne piątki* (*niepotrzebne skreślić ;))
Netto miesięcznie - B2B
Rekomendowane oferty