Marketing Specialist + Office Manager
Marketing

Marketing Specialist + Office Manager

Poznań
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

kreatywność

social media

Facebook Ads

Prowadzenie Fanpage

zaangażowanie

administracja

Mile widziane

Wordpress

Elementor

Allegro Ads

Opis stanowiska

Jesteśmy grupą specjalistów AdsUP.pl, która zajmuje się rozwojem sprzedaży internetowej dla naszych partnerów z całej Polski. Nasze główne pole działania stanowi Allegro oraz sklepy internetowe.

Szukamy ambitnej i obrotnej osoby do współpracy, która zadba o kwestie administracyjne w 8-osobowym zespole, jak i marketing firmy - Facebook, Instagram, LinkedIn. Zależy nam by osoba z którą podejmiemy współpracę wychodziła z inicjatywą - co robimy, jak robimy, dlaczego to robimy.


Wymagania:

  • Doświadczenie w marketingu (najlepiej usługowym lub B2B), prowadzenie fanpage z pomysłem, prowadzenie reklam meta.
  • Mile widziane doświadczenie w pracy administracyjnej.
  • Umiejętność szybkiego opanowywania nowych programów np. miro do rozpisywania procesów.
  • Arkusze Google w małym paluszku.
  • Pomysł na działania, które wspólnie podejmiemy - będziemy oczekiwali inicjatywy, to nie firma w której ktoś pokaże Ci palcem co masz robić.
  • Mocny charakter.
  • Znajomość programów graficznych, przynajmniej Canva.
  • Mile widziana znajomość wordpressa i elementora.
  • Znajomość systemu Allegro i Allegro Ads będzie gigantycznym atutem.


Przykładowe obowiązki:

  • Prowadzenie SM - FB, LI, Insta + reklamy.
  • Wpisy na Wordpress przez elementora. Usprawnienia WWW.
  • Organizowanie wyjść i imprez okolicznościowych, a także dbanie o dostarczenie contentu z tych wydarzeń - zdjęć.
  • Dbanie o atmosferę w biurze, tu kwiatek, tam ciastka, pączki w tłusty czwartek + content do tego.
  • Miękka windykacja.
  • Zakupy do biura, przekąski, sprzęt (w tym spis sprzętu).
  • Nagrody kwartalne.
  • Wypłaty.
  • Liczenie kosztów i zysków.


Coś co musisz umieć robić naturalnie:

  • Załatwiać rzeczy np. zorganizować 3 dniowy wyjazd firmowy - Twoim zadaniem będzie pełna organizacja, w tym zaproponowanie miejsc, przedstawienie kosztorysu, dopilnowanie terminów.
  • Mieć inicjatywę, od Ciebie będzie się oczekiwało propozycji związanych z tworzonym contentem, wydarzeniami.
  • Estetyka i styl - chodzi o tworzony content.


Co oferujemy:

  • Pracę rozwojową, możliwość działania na wielu płaszczyznach.
  • 5-8 netto na umowie B2B - tak musisz mieć założoną lub założyć firmę.
  • Dobrą atmosferę i pełen onboarding (mamy też ciastka).


Nie będziesz musiał czekać na odpowiedź od nas przez 2 tygodnie. Jeżeli uznamy, że Twoje doświadczenie może się przydać w naszej branży, napiszemy do Ciebie i zadamy kilka pytań. Po upewnieniu się, że spełniasz podstawowe wymagania zadzwonimy do Ciebie i krótko porozmawiamy o potencjalnej współpracy. Później już zobaczymy się offline, a decyzję od nas dostaniesz w ciągu 48h od spotkania.

Jesteśmy świadomi, że zakres obowiązków jest szeroki, dlatego szukamy osoby nieprzeciętnej, wymagającej od siebie więcej.

Rekomendowane oferty

Account Executive - Influencer Marketing

Nowa
indaHash
Poznań
, Praca zdalna
Zdalnie
influencer marketing
project management
marketing
Nowa