Cześć!
Masz dość zasypywania od pierwszego dnia Klientami, jakich często nie jesteś w stanie rzetelnie obsłużyć? Nie masz autonomii i wpływu na kampanię dla Klientów? Czujesz się tylko trybem w korporacyjnym podejściu do człowieka? A może boli Cię brak pełnej odpowiedzialności za wdrożenia audytu, bo nie masz koło siebie zespołu programistów, którzy rozumieją SEO?
Twoja rola w naszej organizacji będzie nieco inna, jako specjalista SEO z doświadczeniem:
- Będziesz mieć realny wpływ na tworzone kampanie;
- Twój lider ma 14 lat doświadczenia jako czynny ekspert SEO i będzie Twoim oparciem;
- Nowi klienci będą dodawani w zdrowym tempie, a ich ilość zawsze pozwoli rzetelnie obsługiwać każdego z nich;
- Będziesz mieć przy sobie zespół programistów, którzy pomogą w skomplikowanych wdrożeniach audytów.
Jeśli Twoje cechy pokrywają się z:
- Koncentrujesz się na łączeniu ze sobą kropek - zależności rzeczy z jakimi się spotykasz i potrafisz to przełożyć na analizę i plan działań SEO w pracy zawodowej;
- Masz biznesowe wyczucie pozwalające zrozumieć klientów z różnych branż;
- Ma łatwość w komunikacji z klientem: spotkania statusowe, proces offeringu nie paraliżuje Cię - WARUNEK KONIECZNY.
Podzielasz wartości, z jakich nie rezygnujesz:
- Efektywność - potrafisz analizować, poprawiać i zgłaszać w organizacji inicjatywy poprawy efektywności zarówno w procesach wewnętrznych jak i w pracy na rzecz klientów;
- Ciągłe doskonalenie - czujesz w sobie naturalną motywację do podnoszenia umiejętności, doskonalenia wiedzy, stanowiska pracy, procesów w firmie oraz przyjmowania i dawania rozwojowych informacji zwrotnych;
- Życzliwość - współpracujesz, pomagasz innym, potrafisz powiedzieć coś trudnego drugiemu człowiekowi bez obwiniania, oceny.
Zmierzysz się u nas w swojej nowej roli z:
- Audytem i opracowywaniem rekomendacji SEO przy współpracy z obszarem IT/UX;
- Przygotowywanie estymacji ruchu;
- Opracowywania strategii SEO on-site i off-site;
- Prezentacją strategii SEO dla Klientów;
- Spotkaniami statusowymi z Klientami;
- Ciągłym doskonaleniem działań - efektywności przy pozycjonowaniu stron;
- Pracą nad jakościowym link buildingiem;
- Wsparciem obsługi klienta poprzez dobrą relację, biznesowe podejście;
- Wzrostem Twoich klientów.
MINIMUM 2 lata pracy na podobnym stanowisku, najlepiej w agencji digital marketingu. Wymóg konieczny.
Przyda Ci się do tego kilka umiejętności:
- Doskonała znajomość branży digital;
- Zaawansowana obsługa Excel;
- Optymalizacji działań SEO;
- Lekkość w analizie konkurencji, słów kluczowych i oceny prowadzonych już działań SEO razem z zespołem IT;
- Audytowanie stron pod kątem SEO;
- Umiejętność pracy w zespole F2F i zdalnie;
- Doświadczenie z projektami e-commerce;
- Znajomość narzędzi/programów: Google Data Studio, Google Search Console, Google Analytics, Google Tag Manager, Screaming Frog, Senuto;
- CMS - zwłaszcza samodzielna obsługa WordPress oraz Prestashop;
- Znajomości trendów w dziedzinie SEO;
- Doświadczenie w komunikacji z klientem.
Dostaniesz plusa jeśli potrafisz również:
- Znajomość HTML, CSS;
- Zaawansowany WordPress;
- JavaScript - wiesz czym jest i jak wpływa na wyniki SEO;
- pracować na ClickUp`ie.
To oferujemy:
- współpraca B2B,
- wynagrodzenie: 7 000 – 9 000 zł netto --> Czujesz, że masz kompetencje i udokumentowane sukcesy na wyższą stawkę? Daj znać!
- 2 razy do roku rozmowy statusowe z możliwością podwyżki i awansu,
- praca hybrydowa (2 dni zdalnie, 3 dni w biurze we Wrocławiu lub Tarnowie) lub 100% zdalna,
- elastyczny start czasu pracy między 7:00 a 9:00,
- trackowanie 6:48 h godzin pracy rzeczywistej dziennie (przy pacy na full),
- pula dni wolnych odpłatnych,
- sprzęt służbowy,
- możliwość realnego wpływu na rozwój działu SEO w naszej agencji.
- nacisk na empatyczną i wspierającą komunikację w zespole.
Jak wygląda proces rekrutacyjny?
Weryfikacja CV – Krótka rozmowa telefoniczna z HR – Spotkanie 30 min. z HR - Spotkanie 1h z Dyrektorem SEO i HR – Decyzja