Aerotunel Sp. z o.o. to lider w branży usług sportowych i rozrywkowych nie tylko w Polsce, ale także na świecie. Naszą misją jest dostarczanie niezapomnianych emocji poprzez indoor skydiving, symulatory latania i najgłębszy basen nurkowy w Europie.
Nasze marki to FLYSPOT (4 lokalizacje w Polsce) oraz Deepspot. Chcemy umożliwiać naszym klientom doświadczyć prawdziwej wolności, przygody i ekscytacji, aby mogli oderwać się od codzienności w całkowicie bezpieczny sposób.
Nasz energiczny zespół to mała grupa ludzi pełna pasji i zaangażowania, która się profesjonalizuje i szuka wsparcia w tym rozwoju. Jeżeli jesteś zainteresowany udziałem w dalszym rozwoju Naszej Firmy i czujesz że ta praca jest dla ciebie, aplikuj.
Szukamy osoby, która obejmie samodzielne stanowisko Junior Sales Specialist – Obsługa Klienta PRO WE FLYSPOT w naszym zespole w Katowicach.
Zakres obowiązków:
- Kompleksowa obsługa klientów PRO (zarówno z Polski, jak i z zagranicy) – mailowo, telefonicznie oraz na miejscu w obiekcie
- Prowadzenie i koordynacja campów dla Pro Flyerów – od momentu tworzenia rezerwacji, poprzez dbanie o ich komfort i zadowolenie podczas pobytu, aż po finalizację płatności przez różnych klientów
- Budowanie relacji: utrzymywanie i rozwijanie długoterminowych relacji z kluczowymi klientami poprzez regularny kontakt i zapewnianie doskonałej obsługi
- Sprzedaż pakietów PRO
- Strategie Upsellingu i Cross-sellingu: identyfikowanie dodatkowych możliwości sprzedaży wśród już istniejącej bazy klientów
- Tworzenie i wystawianie faktur oraz innych dokumentów sprzedażowych
- Rozwiązywanie problemów: szybka i skuteczna reakcja na wszelkie problemy, które mogą się pojawić, oraz proponowanie rozwiązań
- Zarządzanie kalendarzem i rezerwacjami pokoi hotelowych we wszystkich naszych obiektach
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (kontakt z klientami zagranicznymi)
- Umiejętność prowadzenia profesjonalnej komunikacji mailowej i telefonicznej
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów i budowaniu relacji z klientami
- Samodzielność, dobra organizacja pracy oraz umiejętność szybkiego i skutecznego rozwiązywania problemów
- Doświadczenie w obsłudze klienta (mile widziane w środowisku międzynarodowym lub w branży usług premium)
Oferujemy:
- Pracę w dynamicznym środowisku i młodym zespole pasjonatów
- Możliwość rozwoju w strukturach firmy oraz poznania świata Pro Flyerów
- Realny wpływ na doświadczenie klienta oraz kształtowanie standardów obsługi w Flyspot
- Pracę z biura w Katowicach z możliwością pracy zdalnej 1 dzień w tygodniu