Opis stanowiska / do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie:
- tworzenie i wdrażanie skutecznej strategii pozycjonowania stron oraz sklepów Klientów
- przeprowadzanie audytów SEO (On-Site i Off-Site)
- tworzenie wysoce zaawansowanych strategii słów kluczowych
- optymalizacja stron SEO
- nadzór nad link building-iem prowadzonych projektów
- bieżący kontakt z Klientem w zakresie prowadzonego projektu
- współpracę z Front-end Developerami
- analiza statystyk
- monitorowanie działań SEO konkurencji
- współpraca z innymi działami firmie (pod kątem realizowanych działań)
- samodzielność w planowaniu codziennych zadań, ustalaniu priorytetu prac
Oczekujemy:
- minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
- doświadczenie w obsłudze klienta B2B,
- umiejętność samodzielnego prowadzenia dużych projektów SEO
- doświadczenie w pracy nad technicznymi aspektami SEO
- dobrej znajomości HTML i CSS
- biegłej znajomości zasad optymalizacji stron www pod wyszukiwarki
- bardzo dobra znajomość CMS’ów i platform sklepowych (np. WordPress, PrestaShop, Shoper, Shopify),
- umiejętności szybkiego uczenia się i komunikatywności
- praktycznej znajomości Google Analytics 4,Google Search Console, Google Tag Manager
- wysokiego poziomu motywacji do osiągania wyników w Google
- wysokiej kultury osobistej
Dodatkowym atutem będzie:
- znajomość PHP i MySQL
- znajomość narzędzi: Google PageSpeed Insights, Xenu, ScreamingFrog, Senuto, DeepCrawl, Majestic, Ahrefs
- mile widziana znajomość narzędzi AI m.in. GPT, Gemini itp.
- mile widziana podstawowa wiedza z zakresu UX/SXO
- dobra znajomość języka angielskiego
- doświadczenie w pracy w sektorze e-commerce
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- niezbędne do pracy profesjonalne i nowoczesne narzędzia
- możliwość szerokiego rozwoju zawodowego
- pracę nad ciekawymi projektami z różnych branż
- szkolenia (wewnętrzne i zewnętrzne)
- imprezy i wyjazdy integracyjne
- brak dress code’u i stałe godziny pracy