Specjalista email marketingu i treści
Wincentego Pola, Rzeszów
Agata Koman
Szukam osoby, która rozumie i potrafi wykorzystywać email marketing do angażowania odbiorców (produkty cyfrowe).
✍️ O czym mowa?
Buduję markę osobistą oraz prowadzę projekt Klub Lokalnych Firm. Szukam specjalisty ds. email marketingu, który wejdzie w ten świat i pomoże mi tworzyć i wysyłać cykliczne newslettery i sprzedażowe mailingi. Głównie do mojej społeczności – ludzi, którzy interesują się marketingiem w social mediach, twórczością, niezależnością i biznesem.
💡 Szukam osoby, która:
- ma doświadczenie w tworzeniu mailingów i newsletterów – szczególnym atutem będzie doświadczenie dla marek osobistych sprzedających produkty cyfrowe
- potrafi budować maile w systemach do mailingu (MailerLite, GetResponse lub inne), które są przyjazne dla czytających (umiejętnie stosuje emoji, boldy, planuje miejsce na grafiki, dba o prawidłowy układ maila) ale też potrafi zarządzać bazą (tworzyć i wykluczać grupy i segmenty odbiorców), planować wysyłkę i analizować wyniki (zna pojęcia: open rate, ctor, konwersja)
- wykorzystuje w swojej pracy techniki copywriterskie i ma podstawową wiedzę marketingową - rozumie język korzyści, marzenia klienta i komunikację sprzedażową bez nachalnej sprzedaży
- jest samodzielna i kreatywnie podchodzi do tworzenia - nie czeka na gotowe pomysły i briefy tylko wychodzi z inicjatywą
- jest sumienna i skrupulatna (nie ma mowy o literówkach)
- posiłkuje się AI, a nie poprawia po nim
- potrafi tworzyć treści sprzedażowe na landing page i do reklam
Oferujemy:
Możliwość pracy bezpośrednio ze mną i moim zespołem - razem robimy naprawdę odlotowe rzeczy, a najlepsze dopiero w planach 🙂 - do dyspozycji grafik i programista
Pracę nawet na full time i udział w dwóch wyjazdach integracyjnych rocznie
Elastyczny czas pracy i wykonywanie zadań w 100% zdalnie
Jeśli po przeczytaniu myślisz "TO PRACA DLA MNIE" wypełnij poniższe zgłoszenie. Na zgłoszenia czekam do 1 września.
Wybrane osoby zaproszę do kolejnego etapu, w którym poproszę o wykonanie zadania rekrutacyjnego.