Media planner/ka
-, Katowice
Agencja Ancymony
Cześć!
Szukamy media plannera_ki do zespołu specjalizującego się w obsłudze mediowej i kampaniach digitalowych.
Kto szuka, czyli słówko o ancy:
Jesteśmy jedną z największych niezależnych agencji reklamowych w Polsce. Od 27 lat wspieramy marki w rozwoju – zarówno globalne, jak i lokalne. Mamy stałych klientów i przemyślane procesy pozyskiwania nowych. Pracujemy w sposób poukładany, obejmujący cztery obszary kluczowe dla długofalowego wzrostu każdej marki: strategię, kreację, media i technologię. Ta praca wychodzi nam dobrze – biznes się rozwija, a my zatrudniamy kolejne f-ancy osoby :)
Działamy w strukturze business unitów – wyspecjalizowanych, autonomicznych zespołów. Ale się w nich nie zamykamy! Dzielimy się know-how dzięki częstym szkoleniom wewnętrznym (w ramach autorskiej Ancykademii) oraz komercyjnym projektom cross-zespołowym.
Nasze supermoce? Liczne, a wśród nich zwinność i odwaga. Śmiało testujemy nowe rozwiązania, odważnie projektujemy własną przyszłość, np. poprzez innowacyjne produkty i usługi. Zamiast czekać na brief, sami po niego sięgamy. Dlatego, jeśli masz pomysły na rozwój biznesu czy usprawnienia zespołowe, u nas będziesz mógł_mogła je wdrożyć. Proaktywność? Lubimy!
Co jeszcze? Jeszcze to, że w ancy ludziom się chce. Naszym wspólnym mianownikiem są pasja i zaangażowanie. Doceniamy – entuzjastyczne działanie! A w tym działaniu tak samodzielność, jak i współpracę. Bo razem możemy sięgać po znacznie więcej :)
Kandydat_ka, którego_ej szukamy:
👉 Posiada kilkuletnie doświadczenie w samodzielnym planowaniu mediów oraz koordynacji egzekucji działań mediowych.
👉 Posiada biegłość w obsłudze narzędzi reklamowych (np. Google Ads, Meta Ads, TikTok Ads, Adform, DV360), analitycznych (np. GTM, GA, Supermetrics) oraz paneli biznesowych SoMe (np. Meta Business Suite).
👉 Wie, jak współpracować z klientami, wydawcami, podwykonawcami i innymi specjalistami w agencji.
👉 Potrafi skutecznie negocjować, tworzyć oferty, wyceny i estymacje.
👉 Potrafi też tworzyć impaktowe prezentacje – i przekonująco prezentować :)
👉 Wie, jak efektywnie zarządzać projektami digitalowymi.
👉 Jest odpowiedzialny_a i nastawiony_a na wynik.
👉 Jest samodzielny_a, a zarazem potrafi współpracować w zespole.
👉 Jest proaktywny_a i innowacyjny_a w działaniu – doceniamy odważne, nietuzinkowe pomysły!
👉Jest autorytetem w swojej dziedzinie i lubi dzielić się wiedzą z innymi – poszukujemy kogoś, kto jest otwarty na udział w wydarzeniach branżowych oraz przeprowadzanie szkoleń dla klientów ancy oraz wewnętrznych.
Mile widziane: umiejętność wyceny i planowania działań płatnych w mediach tradycyjnych (TV, radio, OOH).
Zakres obowiązków:
✨ Zarządzanie projektami mediowymi – ustawianie kampanii, optymalizacja, obsługa narzędzi digitalowych, kontakt z podwykonawcami, tworzenie raportów, samodzielne spotkania z klientami.
✨ Udział w przetargach – opieka nad przetargami, planowanie pracy i koordynacja działań zespołu, tworzenie strategii, idei kreatywnych, konceptów mechanik konkursowych i aplikacji webowych/mobilnych, planowanie touchpointów, aktywny udział w spotkaniach przetargowych.
✨ Planowanie działań – tworzenie planów komunikacji i harmonogramów działań, wyceny i estymacje działań strategicznych, stały kontakt z domami mediowymi lub innymi agencjami, negocjowanie stawek i ofert mediowych.
✨ Zarządzanie zespołem projektowym – koordynowanie pracy specjalistów na stanowiskach junior i regular, przeprowadzanie zespołowych szkoleń i warsztatów, archiwizacja raportów, danych i kluczowych prezentacji, odpowiedzialność za narzędzia analityczne i badawcze.
✨ Rozwijanie zespołu i firmy – przygotowywanie koncepcji rozwoju zespołu i agencji (w obszarze działań mediowych, digitalowych), projektów wewnętrznych lub działań new businessowych oraz koordynowanie zaakceptowanych inicjatyw.
Co zapewniamy:
✅ Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia.
✅ Pracę w doborowym towarzystwie – zgrany zespół z podejściem „can do” i wielką otwartością i życzliwością do drugiego człowieka :)
✅ Świetnie zorganizowaną pracę zdalną (choć od czasu do czasu lubimy też spotkać się w krakowskim biurze).
✅ Wcześniejsze rozpoczynanie weekendów – w piątki pracujemy 2 h krócej.
✅ Atrakcyjny i transparentny system premiowy.
✅ Benefitowe klasyki – dofinansowanie prywatnej opieki medycznej lub karty Multisport.
✅ Dostęp do platformy wellbeingowej HearMe.
✅ Możliwość udziału w szkoleniach.
✅ Jasno zdefiniowaną ścieżkę rozwoju kariery.
✅ Dużą autonomię w działaniu i realny wpływ na rozwój zespołu.
Jak przebiega rekrutacja🔍
👉 Jeśli Twoje CV spotka się z naszymi potrzebami, odezwiemy się do Ciebie i prześlemy zadanie rekrutacyjne.
👉 Każda osoba, która prześle zrealizowane zadanie na czas, otrzyma merytoryczny feedback.
👉 Na drugi etap rekrutacji – rozmowę indywidualną – zaprosimy autorów najlepszych rozwiązań. Każdy kandydat otrzyma czas na prezentację swojego.
👉 Po wszystkich spotkaniach złożymy ofertę pracy jednej lub dwóm osobom.
Bez względu na podjętą decyzję, otrzymasz informację o wyniku rekrutacji.
Zapraszamy! Aplikuj przez formularz📮
Jesteśmy ancy. Od 27 lat tworzymy skuteczne koncepty kreatywne dla marek. Tworzymy unikalną strukturę ośmiu wyspecjalizowanych zespołów kreatywnych (business unitów), które wspólnie budują szeroki zakres kompetencji marketingowych.