Agencja Ancymony
Jesteśmy ancy. Od 27 lat tworzymy skuteczne koncepty kreatywne dla marek. Tworzymy unikalną strukturę ośmiu wyspecjalizowanych zespołów kreatywnych (business unitów), które wspólnie budują szeroki zakres kompetencji marketingowych.
Cześć!
Szukamy media plannera_ki do zespołu specjalizującego się w obsłudze mediowej i kampaniach digitalowych.
Kto szuka, czyli słówko o ancy:
Jesteśmy jedną z największych niezależnych agencji reklamowych w Polsce. Od 27 lat wspieramy marki w rozwoju – zarówno globalne, jak i lokalne. Mamy stałych klientów i przemyślane procesy pozyskiwania nowych. Pracujemy w sposób poukładany, obejmujący cztery obszary kluczowe dla długofalowego wzrostu każdej marki: strategię, kreację, media i technologię. Ta praca wychodzi nam dobrze – biznes się rozwija, a my zatrudniamy kolejne f-ancy osoby :)
Działamy w strukturze business unitów – wyspecjalizowanych, autonomicznych zespołów. Ale się w nich nie zamykamy! Dzielimy się know-how dzięki częstym szkoleniom wewnętrznym (w ramach autorskiej Ancykademii) oraz komercyjnym projektom cross-zespołowym.
Nasze supermoce? Liczne, a wśród nich zwinność i odwaga. Śmiało testujemy nowe rozwiązania, odważnie projektujemy własną przyszłość, np. poprzez innowacyjne produkty i usługi. Zamiast czekać na brief, sami po niego sięgamy. Dlatego, jeśli masz pomysły na rozwój biznesu czy usprawnienia zespołowe, u nas będziesz mógł_mogła je wdrożyć. Proaktywność? Lubimy!
Co jeszcze? Jeszcze to, że w ancy ludziom się chce. Naszym wspólnym mianownikiem są pasja i zaangażowanie. Doceniamy – entuzjastyczne działanie! A w tym działaniu tak samodzielność, jak i współpracę. Bo razem możemy sięgać po znacznie więcej :)
Kandydat_ka, którego_ej szukamy:
👉 Posiada kilkuletnie doświadczenie w samodzielnym planowaniu mediów oraz koordynacji egzekucji działań mediowych.
👉 Posiada biegłość w obsłudze narzędzi reklamowych (np. Google Ads, Meta Ads, TikTok Ads, Adform, DV360), analitycznych (np. GTM, GA, Supermetrics) oraz paneli biznesowych SoMe (np. Meta Business Suite).
👉 Wie, jak współpracować z klientami, wydawcami, podwykonawcami i innymi specjalistami w agencji.
👉 Potrafi skutecznie negocjować, tworzyć oferty, wyceny i estymacje.
👉 Potrafi też tworzyć impaktowe prezentacje – i przekonująco prezentować :)
👉 Wie, jak efektywnie zarządzać projektami digitalowymi.
👉 Jest odpowiedzialny_a i nastawiony_a na wynik.
👉 Jest samodzielny_a, a zarazem potrafi współpracować w zespole.
👉 Jest proaktywny_a i innowacyjny_a w działaniu – doceniamy odważne, nietuzinkowe pomysły!
👉Jest autorytetem w swojej dziedzinie i lubi dzielić się wiedzą z innymi – poszukujemy kogoś, kto jest otwarty na udział w wydarzeniach branżowych oraz przeprowadzanie szkoleń dla klientów ancy oraz wewnętrznych.
Mile widziane: umiejętność wyceny i planowania działań płatnych w mediach tradycyjnych (TV, radio, OOH).
Zakres obowiązków:
✨ Zarządzanie projektami mediowymi – ustawianie kampanii, optymalizacja, obsługa narzędzi digitalowych, kontakt z podwykonawcami, tworzenie raportów, samodzielne spotkania z klientami.
✨ Udział w przetargach – opieka nad przetargami, planowanie pracy i koordynacja działań zespołu, tworzenie strategii, idei kreatywnych, konceptów mechanik konkursowych i aplikacji webowych/mobilnych, planowanie touchpointów, aktywny udział w spotkaniach przetargowych.
✨ Planowanie działań – tworzenie planów komunikacji i harmonogramów działań, wyceny i estymacje działań strategicznych, stały kontakt z domami mediowymi lub innymi agencjami, negocjowanie stawek i ofert mediowych.
✨ Zarządzanie zespołem projektowym – koordynowanie pracy specjalistów na stanowiskach junior i regular, przeprowadzanie zespołowych szkoleń i warsztatów, archiwizacja raportów, danych i kluczowych prezentacji, odpowiedzialność za narzędzia analityczne i badawcze.
✨ Rozwijanie zespołu i firmy – przygotowywanie koncepcji rozwoju zespołu i agencji (w obszarze działań mediowych, digitalowych), projektów wewnętrznych lub działań new businessowych oraz koordynowanie zaakceptowanych inicjatyw.
Co zapewniamy:
✅ Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia.
✅ Pracę w doborowym towarzystwie – zgrany zespół z podejściem „can do” i wielką otwartością i życzliwością do drugiego człowieka :)
✅ Świetnie zorganizowaną pracę zdalną (choć od czasu do czasu lubimy też spotkać się w krakowskim biurze).
✅ Wcześniejsze rozpoczynanie weekendów – w piątki pracujemy 2 h krócej.
✅ Atrakcyjny i transparentny system premiowy.
✅ Benefitowe klasyki – dofinansowanie prywatnej opieki medycznej lub karty Multisport.
✅ Dostęp do platformy wellbeingowej HearMe.
✅ Możliwość udziału w szkoleniach.
✅ Jasno zdefiniowaną ścieżkę rozwoju kariery.
✅ Dużą autonomię w działaniu i realny wpływ na rozwój zespołu.
Jak przebiega rekrutacja🔍
👉 Jeśli Twoje CV spotka się z naszymi potrzebami, odezwiemy się do Ciebie i prześlemy zadanie rekrutacyjne.
👉 Każda osoba, która prześle zrealizowane zadanie na czas, otrzyma merytoryczny feedback.
👉 Na drugi etap rekrutacji – rozmowę indywidualną – zaprosimy autorów najlepszych rozwiązań. Każdy kandydat otrzyma czas na prezentację swojego.
👉 Po wszystkich spotkaniach złożymy ofertę pracy jednej lub dwóm osobom.
Bez względu na podjętą decyzję, otrzymasz informację o wyniku rekrutacji.
Zapraszamy! Aplikuj przez formularz📮
Rekomendowane oferty