Influencer Marketing Researcher
Skorpuki 5, Warszawa
Agencja DDOB
Cześć,
Jesteśmy jedną z największych agencji influencer marketingu w Polsce - kształtujemy rynek od ponad 10 lat. Rozumiemy, jak ważnym elementem strategii marketingowej są influencerzy i że dobrze zaprojektowana kampania jest w stanie pozytywnie wpłynąć na biznes naszych klientów. Media społecznościowe to nasze środowisko naturalne - prowadzimy własne kanały na TikToku oraz Instagramie, żeby być zawsze na bieżąco i krok przed wszystkimi. Kreujemy trendy i nie boimy się eksperymentować, a nasze podejście spotyka się z uznaniem największych polskich i globalnych marek tj. Nivea, Philips, Maspex, LPP, Żabka czy ING.
O Tobie:
Żyjesz światem social mediów i twórców - lubisz influencerów i masz swoich ulubionych! Śledzisz trendy, dramy i punkty zwrotne, wiesz, kto właśnie jest na językach, a kto traci hype.
Masz doświadczenie w kampaniach influencerskich - współpracowałaś/eś już z twórcami, klientami i zespołami, znasz cały proces i potrafisz go ogarnąć profesjonalnie, stawiając na budowanie relacji!
Widzisz research jako kluczowy etap strategii - potrafisz tworzyć spójną „tkankę influencerów” dopasowaną do briefu i celów klienta. Rozumiesz, że dobrze dobrani twórcy nie tylko pasują indywidualnie, ale też uzupełniają się nawzajem, rezonują i razem budują wartość kampanii. Wiesz, że dobry casting często przesądza o sukcesie!
Znasz twórców z różnych kategorii - nie tylko fashion, beauty, travel, lifestyle czy food, ale też mniej oczywiste segmenty i nisze. Może pasjonujesz się streamami na Twitchu, interesujesz się motoryzacją, interior designem albo tematami eko? Szukamy osoby, która ogarnia główne nurty, ale też z ciekawością eksploruje nisze i ma swój ulubiony kawałek internetu, w którym naprawdę się odnajduje.
Umiesz ocenić wartość influencera w kampanii - umiesz w punkt przekazać założenia briefu i potrafisz wskazać jego mocne strony, uzasadnić, dlaczego pasuje do współpracy oraz jakie korzyści wniesie dla kampanii klienta.
Chcesz rozwijać się w tym obszarze - chętnie się uczysz, chcesz pogłębiać techniki skutecznego doboru twórców i jesteś otwarty/a na feedback, a zespół może na Tobie polegać – robota będzie zrobiona w terminie, a problemy zakomunikowane z wyprzedzeniem.
Jesteś odpowiedzialny i samodzielny - cenisz pracę zespołową, ale za swoje zadania bierzesz pełną odpowiedzialność.
Jakie zadania na Ciebie czekają:
Research twórców i współtworzenie strategii - nie tylko wyszukiwanie nazwisk, ale analiza profili, danych i kontekstów oraz dopasowywanie ich do briefów, grup docelowych i celów kampanii, z naciskiem na logiczne uzasadnienie doboru twórców i przełożenie celów klienta na konkretne działania.
Budowanie spójnej „tkanki influencerów” - dobieranie twórców tak, by pasowali nie tylko do marki, ale też wzajemnie się uzupełniali i tworzyli mocny, przemyślany team.
Wycena i negocjowanie stawek oraz warunków współpracy z influencerami - ustalanie stawek i warunków współpracy, prowadzenie rozmów i dopinanie szczegółów w sposób profesjonalny i partnerski.
Przygotowywanie materiałów ofertowych - tworzenie prezentacji, wizytówek i kosztorysów zarówno pod proste kampanie, jak i bardziej złożone zestawy działań.
Śledzenie trendów i viralowych momentów - bycie na bieżąco z tym, co dzieje się w social mediach (trendy, dramy, zwroty akcji) i podsuwanie zespołowi pomysłów na trafne RTM-y w odpowiednim momencie!
Budowanie relacji z twórcami - bycie równym partnerem, nie tylko „mailem z briefem”.
Rozwijanie procesów researchowych - doskonalenie metod analizy rynku, systematyzowanie podejścia i pogłębianie wiedzy w tym obszarze.
Odnajdziesz się w naszej ekipie jeśli:
Masz minimum 3 lata doświadczenia w agencji digitalowej i potrafisz wycenić współpracę z influencerem, wynegocjować stawkę i ustalić korzystne warunki.
Research to Twoja bajka i wiesz, że to coś więcej niż scrollowanie listy twórców!
Bardzo dobrze znasz twórców działających w social media (Instagram, TikTok, YouTube) i stale aktualizujesz wiedzę na ich temat.
Excel może kryć przed Tobą tajemnice, ale wyceny i proste kosztorysy to dla Ciebie pikuś ;)
Potrafisz przygotować estetyczne, sprzedające prezentacje w PowerPoincie!
Interesujesz się narzędziami AI wspierającymi pracę.
Chcesz pracować w modelu 3 dni z biura, 2 dni zdalne - mamy fajny klimat i… zaprzyjaźnione duże i małe pieski, bo kochamy wszystkie zwierzaki 🐶🐱
Co zyskasz dołączając do DDOB?:
Możliwość nieustannego rozwoju i stania się ekspertem z zakresu influencer marketingu,
Wpływ na kształtowanie branży influencer marketingu w Polsce poprzez udział w pracach Grupy Roboczej IAB czy SAR, SPIM
Dostęp do know-how specjalistów, którzy o influencer marketingu wiedzą wszystko i rozumieją, jak sprawić by miał on realny wpływ na biznes klienta,
Jesteśmy pracodawcą DIMAQ, co oznacza, że stawiamy na rozwój kompetencji digitalowych,
Możliwość rozwoju umiejętności prezentacyjnych na konferencjach, webinarach i szkoleniach dla klientów,
Realny wpływ na rozwój agencji i biznesu - nasza struktura jest płaska, osoby decyzyjne siedzą biurko w biurko,
Prawdziwie partnerskie podejście do realizowanych projektów zarówno wewnętrznie, jak i z naszymi klientami,
Inkluzywne podejście do budowania zespołu, atmosferę pełną tolerancji i wsparcia oraz otwartość na Twoje pomysły,
Pracę w dynamicznym środowisku - rozwijamy się pod kątem portfolio, zespołu, procesów a także bycia jeszcze lepszym miejscem pracy,
DDOB jest niezależnym podmiotem - dzięki temu wychodzimy od realnych potrzeb klienta i robimy naszą robotę zgodnie ze sztuką,
W naszym podejściu do pracy dajemy dużą autonomię w działaniu i zaufanie,
Program new bussinesowy, który pozwala otrzymać wynagrodzenie za przyniesienie do agencji nowego klienta,
Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej indywidualnej i rodzinnej oraz karty Multisport,
Biuro w sercu Warszawy
W piątek pracujemy do 16.00
Influencer Marketing Researcher
Influencer Marketing Researcher
Skorpuki 5, Warszawa
Agencja DDOB