Influencer Marketing Researcher

9 000 - 11 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
7 500 - 9 000 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Marketing

Influencer Marketing Researcher

Marketing

Skorpuki 5, Warszawa

Agencja DDOB

Pełny etat
UoP, B2B
Specjalista / Mid
Praca hybrydowa
9 000 - 11 000 PLN
Netto miesięcznie - B2B
7 500 - 9 000 PLN
Brutto miesięcznie - UoP

Wymagane umiejętności

influencer marketing

Znajomość języków

Angielski: B1

Mile widziane

negocjacje

Opis stanowiska

Cześć,

Jesteśmy jedną z największych agencji influencer marketingu w Polsce - kształtujemy rynek od ponad 10 lat. Rozumiemy, jak ważnym elementem strategii marketingowej są influencerzy i że dobrze zaprojektowana kampania jest w stanie pozytywnie wpłynąć na biznes naszych klientów. Media społecznościowe to nasze środowisko naturalne - prowadzimy własne kanały na TikToku oraz Instagramie, żeby być zawsze na bieżąco i krok przed wszystkimi. Kreujemy trendy i nie boimy się eksperymentować, a nasze podejście spotyka się z uznaniem największych polskich i globalnych marek tj. Nivea, Philips, Maspex, LPP, Żabka czy ING.


O Tobie:

  • Żyjesz światem social mediów i twórców - lubisz influencerów i masz swoich ulubionych! Śledzisz trendy, dramy i punkty zwrotne, wiesz, kto właśnie jest na językach, a kto traci hype.

  • Masz doświadczenie w kampaniach influencerskich - współpracowałaś/eś już z twórcami, klientami i zespołami, znasz cały proces i potrafisz go ogarnąć profesjonalnie, stawiając na budowanie relacji!

  • Widzisz research jako kluczowy etap strategii - potrafisz tworzyć spójną „tkankę influencerów” dopasowaną do briefu i celów klienta. Rozumiesz, że dobrze dobrani twórcy nie tylko pasują indywidualnie, ale też uzupełniają się nawzajem, rezonują i razem budują wartość kampanii. Wiesz, że dobry casting często przesądza o sukcesie!

  • Znasz twórców z różnych kategorii - nie tylko fashion, beauty, travel, lifestyle czy food, ale też mniej oczywiste segmenty i nisze. Może pasjonujesz się streamami na Twitchu, interesujesz się motoryzacją, interior designem albo tematami eko? Szukamy osoby, która ogarnia główne nurty, ale też z ciekawością eksploruje nisze i ma swój ulubiony kawałek internetu, w którym naprawdę się odnajduje.

  • Umiesz ocenić wartość influencera w kampanii - umiesz w punkt przekazać założenia briefu i potrafisz wskazać jego mocne strony, uzasadnić, dlaczego pasuje do współpracy oraz jakie korzyści wniesie dla kampanii klienta.  

  • Chcesz rozwijać się w tym obszarze - chętnie się uczysz, chcesz pogłębiać techniki skutecznego doboru twórców i jesteś otwarty/a na feedback, a zespół może na Tobie polegać – robota będzie zrobiona w terminie, a problemy zakomunikowane z wyprzedzeniem.

  • Jesteś odpowiedzialny i samodzielny - cenisz pracę zespołową, ale za swoje zadania bierzesz pełną odpowiedzialność.



Jakie zadania na Ciebie czekają:

  • Research twórców i współtworzenie strategii - nie tylko wyszukiwanie nazwisk, ale analiza profili, danych i kontekstów oraz dopasowywanie ich do briefów, grup docelowych i celów kampanii, z naciskiem na logiczne uzasadnienie doboru twórców i przełożenie celów klienta na konkretne działania.

  • Budowanie spójnej tkanki influencerów” - dobieranie twórców tak, by pasowali nie tylko do marki, ale też wzajemnie się uzupełniali i tworzyli mocny, przemyślany team.

  • Wycena i negocjowanie stawek oraz warunków współpracy z influencerami - ustalanie stawek i warunków współpracy, prowadzenie rozmów i dopinanie szczegółów w sposób profesjonalny i partnerski.

  • Przygotowywanie materiałów ofertowych - tworzenie prezentacji, wizytówek i kosztorysów zarówno pod proste kampanie, jak i bardziej złożone zestawy działań.

  • Śledzenie trendów i viralowych momentów - bycie na bieżąco z tym, co dzieje się w social mediach (trendy, dramy, zwroty akcji) i podsuwanie zespołowi pomysłów na trafne RTM-y w odpowiednim momencie!

  • Budowanie relacji z twórcami - bycie równym partnerem, nie tylko „mailem z briefem”.

  • Rozwijanie procesów researchowych - doskonalenie metod analizy rynku, systematyzowanie podejścia i pogłębianie wiedzy w tym obszarze.



Odnajdziesz się w naszej ekipie jeśli:

  • Masz minimum 3 lata doświadczenia w agencji digitalowej i potrafisz wycenić współpracę z influencerem, wynegocjować stawkę i ustalić korzystne warunki.

  • Research to Twoja bajka i wiesz, że to coś więcej niż scrollowanie listy twórców!

  • Bardzo dobrze znasz twórców działających w social media (Instagram, TikTok, YouTube) i stale aktualizujesz wiedzę na ich temat.

  • Excel może kryć przed Tobą tajemnice, ale wyceny i proste kosztorysy to dla Ciebie pikuś ;)

  • Potrafisz przygotować estetyczne, sprzedające prezentacje w PowerPoincie!

  • Interesujesz się narzędziami AI wspierającymi pracę.

  • Chcesz pracować w modelu 3 dni z biura, 2 dni zdalne - mamy fajny klimat i… zaprzyjaźnione duże i małe pieski, bo kochamy wszystkie zwierzaki 🐶🐱


Co zyskasz dołączając do DDOB?:

  • Możliwość nieustannego rozwoju i stania się ekspertem z zakresu influencer marketingu,

  • Wpływ na kształtowanie branży influencer marketingu w Polsce poprzez udział w pracach Grupy Roboczej IAB czy SAR, SPIM

  • Dostęp do know-how specjalistów, którzy o influencer marketingu wiedzą wszystko i rozumieją, jak sprawić by miał on realny wpływ na biznes klienta,

  • Jesteśmy pracodawcą DIMAQ, co oznacza, że stawiamy na rozwój kompetencji digitalowych,

  • Możliwość rozwoju umiejętności prezentacyjnych na konferencjach, webinarach i szkoleniach dla klientów,

  • Realny wpływ na rozwój agencji i biznesu - nasza struktura jest płaska, osoby decyzyjne siedzą biurko w biurko,

  • Prawdziwie partnerskie podejście do realizowanych projektów zarówno wewnętrznie, jak i z naszymi klientami,

  • Inkluzywne podejście do budowania zespołu, atmosferę pełną tolerancji i wsparcia oraz otwartość na Twoje pomysły,

  • Pracę w dynamicznym środowisku - rozwijamy się pod kątem portfolio, zespołu, procesów a także bycia jeszcze lepszym miejscem pracy,

  • DDOB jest niezależnym podmiotem - dzięki temu wychodzimy od realnych potrzeb klienta i robimy naszą robotę zgodnie ze sztuką,

  • W naszym podejściu do pracy dajemy dużą autonomię w działaniu i zaufanie,

  • Program new bussinesowy, który pozwala otrzymać wynagrodzenie za przyniesienie do agencji nowego klienta, 

  • Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej indywidualnej i rodzinnej oraz karty Multisport,

  • Biuro w sercu Warszawy

  • W piątek pracujemy do 16.00

 


Wymagane umiejętności

influencer marketing

Znajomość języków

Angielski: B1

Mile widziane

negocjacje

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 13.10.2025

Influencer Marketing Researcher

9 000 - 11 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
Podsumowanie oferty

Influencer Marketing Researcher

Skorpuki 5, Warszawa

Agencja DDOB

9 000 - 11 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
7 500 - 9 000 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest Daily Dose of Beauty Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Skorupki 5, 00-546 (dalej jako "admin... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
REKLAMA: RocketJobs poleca