To najważniejsze ogłoszenie o pracę jakie publikujemy w swojej ponad 5 letniej historii firmy. Szukamy specjalisty ds. sprzedaży w modelu doradczym. A to oznacza, że będziesz słuchał i analizował więcej niż mówił, a po roku współpracy będziesz jednym z najlepszych ekspertów od odkrywania potrzeb w rozwijających się firmach B2B w Polsce. Po roku zbudujesz i wyszkolisz dwuosobowy team, który będzie wspierał Cię w realizacji zadań.
Kogo szukamy?
Podstawową cechą twojej osobowości jest ciekawość.
Jesteś konsekwentny i metodyczny.
Nie prokrastynujesz trudnych zadań.
Słuchasz więcej niż mówisz.
Potrafisz zadawać pytania otwarte, naprowadzające, sondujące.
Rozumiesz, że proces sprzedaży, zbieranie/analiza metryk i ciągła optymalizacja są ważniejszym czynnikiem sukcesu niż kolorowa osobowość.
Korzystałeś aktywnie z CRMu sprzedażowego.
Uwielbiasz rozmawiać z ludźmi, których nie znasz.
Pragniesz zostać jednym z nielicznych ekspertów sprzedaży doradczej w Polsce - opracujesz własne metodyki, narzędzia, będziesz mógł je testować, opisywać w raportach branżowych, dzielić się nimi w podcastach i na konferencjach.
Chcesz budować swoją markę osobistą i brać udział w projektach strategicznych - konsultować strategie i procesy sprzedaży naszych klientów.
Masz pasję w życiu, coś co jest dla Ciebie ważniejsze niż praca.
Masz co najmniej dwie pozytywne referencje od poprzednich pracodawców, które możemy zweryfikować.
Kogo nie szukamy?
Pracujesz w chaosie, zapominasz o szczegółach, szybko się nudzisz powtarzalnymi zadaniami.
Jesteś niesympatyczny - uważasz, że ludzie to w większości idioci/nie mają racji/denerwują cię.
Jesteś ponury. Nie lubisz się śmiać, ludzie zazwyczaj unikają rozmów z tobą ( wymienią się uprzejmościami i mówią, że muszą iść coś załatwić), nie masz bliskiego kręgu przyjaciół, z których osiągnięć jesteś dumny.
Nie lubisz pracować - sama myśl o pracy cię męczy, nudzi, frustruje. Nie widzisz w niej nic rozwijającego.
Nie jesteś samodzielny - musisz otrzymać bardzo szczegółowe zadania i instrukcje, a następnie, żeby dowieźć wynik potrzebujesz, aby ktoś cię regularnie kontrolował.
Co będziesz robił?
Będziesz odpowiedzialny za realizację działającego procesu sprzedaży (narzędzie: Pipedrive), zbieranie metryk, optymalizację procesu i narzędzi.
Będziesz odpowiedzialny za kontakt z dotychczasową bazą leadów ( followup) telefonicznie i mailowo.
Będziesz obsługiwał aktywne kampanie outreachowe: linkedin/mailing
Będziesz obsługiwał leady z kampanii performance
Będziesz współodpowiedzialny za realizację kampanii marketingowo-sprzedażowej - raport branżowy, do którego będziemy pozyskiwać partnerów, realizować webinary oraz przygotowywać wystąpienia konferencyjne.
Będziesz dokonywał kwalifikacji leadów. a w późniejszym etapie prowadził warsztaty discovery wykorzystując wewnętrzne narzędzia.
Będziesz odpowiedzialny za przygotowywanie ofert i nadzór nad procesem sprzedaży.
Warunki, które proponujemy:
Umowa: UOD/UZ lub B2B
Wynagrodzenie:
Podstawa: 6.000 - 9.000 zł netto
Premia od wyników sprzedażowych: 7%
Średnia wartość klienta: 100-150k
Praca hybrydowa (1-2 dni w tygodniu w biurze w Katowicach)
Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Brutto miesięcznie - UZ
Netto miesięcznie - B2B
Rekomendowane oferty