Oferty
Nastawiony na wyniki Mid Specjalista Meta ADS (Zdalnie)
Marketing

Nastawiony na wyniki Mid Specjalista Meta ADS (Zdalnie)

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UZ, B2B
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

digital marketing

Facebook Ads

SEM

Meta Ads

odpowiedzialność

PPC

e-commerce

Mile widziane

reklamy

social media

dobra organizacja pracy

analiza

samodzielność

priorytetyzacja

sprzedaż

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Czujesz, że Twoje zaangażowanie i praca są niedoceniane, a rekomendacje, które inicjujesz, trafiają w próżnię?


Denerwują Cię klienci, którzy na siłę forsują swoje pomysły, ignorują przy tym zasady lejka marketingowego, a następnie oczekują od Ciebie nieziemskich rezultatów i szukasz miejsca, w którym poprowadzisz kampanie na zdrowych zasadach i pokażesz 100% swojego potencjału?


Znudziła Ci się praca na śmiesznych budżetach i chcesz poprowadzić ambitne, większe projekty dla świadomych, otwartych na rozwiązania klientów?


Klienci, dla których pracujesz nie rozumieją znaczenia testów i progresywnego podejścia do kampanii, ale za to oczekują wyników natychmiastowo, dlatego skończyła Ci się cierpliwość i szukasz odmiany?


Dostrzegasz sprzeczność, gdy Twoi klienci lekceważą przewagi konkurencyjne ich produktu i jednocześnie mają wobec Ciebie rozdmuchane oczekiwania co do sprzedaży i uważasz, że stać Cię na bardziej wdzięczny rodzaj współpracy?


A może rozumiesz już, że w obliczu pędzącej automatyzacji ADSów jedyny sposób na podniesienie skilla, specjalizację i utrzymania się na rynku polega na holistycznym, strategicznym marketingu, ale w obecnej firmie nie masz środowiska do rozmowy o takim podejściu i szukasz nowego, które pozwoli Ci się nadal rozwijać?


Jeśli Twoja odpowiedź brzmi “TAK” na przynajmniej jedno z tych pytań - czytaj, ponieważ:


🔥 Szukamy nastawionego na wyniki Mid Specjalisty Meta ADS 🔥


Jesteśmy niestandardową agencją, ponieważ podchodzimy do marketingu klientów holistycznie i z głową: proponujemy im rozsądne rozwiązania, ubieramy je w strategię, a następnie dowozimy wyniki. Dlatego właśnie Twoje nastawienie na rezultaty będzie bardzo cenne.


W wielkim skrócie oznacza to, że na początku współpracy organizujemy warsztaty z klientami, które są przestrzenią do rekomendowania klientom działań marketingowych, rozwiązań i narzędzi, które (my a nie klient) uznamy za niezbędne. Po warsztatach przygotowujemy dla klientów action-plany marketingowe, a następnie dowozimy je.

Takie podejście sprawi, że kampanie ADS, które uruchomisz będą jednym z kilku elementów przemyślanego mixu marketingowego, a nie “jedynym słusznym narzędziem”, na którym spoczywa wyłączna odpowiedzialność za rezultaty. Oznacza to, że nim uruchomisz kampanię, reszta zespołu zadba o wszystko, co potrzebne do tego, aby mogła mieć ona szansę powodzenia. 


Kampanie poprowadzisz na własnych zasadach: zgodnie z wiedzą i doświadczeniem, które posiadasz, na zaproponowanych przez Ciebie budżetach oraz platformach reklamowych, a nie w oparciu o naciski klientów czy obietnice handlowców.

Szerokie-marketingowo podejście do projektów sprawi, że skonstruujesz ambitne kampanie crossowe, z użyciem różnych platform, a dzięki silnemu nastawieniu organizacji i klientów na uzyskanie wysokiego ROI zyskasz szansę testowania i nauki nowych narzędzi marketingowych.


Wyznajemy zasadę: jedna osoba, jedna specjalizacja 🕵️‍♂️

To ważne, ponieważ nad całą kampanią czuwać będzie doświadczony Project Manager, zmotywowany do tego, aby dowieźć projekt i dostarczyć Ci wszystko, co niezbędne do działania, natomiast spięciem analityki w projekcie zajmie się dedykowany Analityk.

Dzięki temu zyskasz czas potrzebny do poznania klienta klienta (insighty) oraz zrozumienia przewag konkurencyjnych. Podejście warsztatowe do klientów oznacza koniec z płytko wypełnionymi briefami czy obietnicami bez pokrycia ze strony działu sprzedaży. 

Gdy już dobrze poznasz klienta, samodzielnie dobierzesz taktykę działania, platformę oraz narzędzia, które uznasz za skuteczne i zajmiesz się wdrożeniem i uzyskiwaniem wysokiego ROI.


Brzmi rozsądnie? Czytaj dalej 📖


Co dostaniesz:

  • Samodzielność w działaniu: od proponowania klientom rozwiązań, po optymalizację kampanii, raportowanie, itd.
  • Współpracę z klientami: otwartymi na nowe rozwiązania, z dużymi budżetami, realnymi (lub sprowadzonymi przez nas do realnych) oczekiwaniami i wartościowymi produktami lub usługami, które łatwiej będzie Ci sprzedawać,
  • Wsparcie taktyczne i marketerskie ze strony doświadczonych Strategów (Masterów)
  • Realistyczne podejście do postawionych celów, które jesteśmy w stanie osiągnąć jako team (wspólnie),
  • Szansę na dokładne zrozumienia firm, dla których poprowadzisz kampanie (dzięki współpracy opartej o warsztaty),
  • Niekończące się możliwości rozwoju (marketingowego i biznesowego) wynikające z burzowania się z ambitnymi klientami (różne branże) i z doświadczonymi specjalistami z różnych działek marketingu,
  • Udział w rozbudowanych, długoterminowych (nawet wieloletnie współprace z klientami) projektach marketingowych, których rezultaty będą napawać Cię dumą,
  • Realny wpływ na rozwój rozpoznawalnych marek z całej Polski, które z pewnością znasz i się w nie wkręcisz (mamy klientów niemal z każdej branży),
  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Pracę w firmie z swobodną atmosferą oraz równie swobodny kontakt z klientami (z wieloma klientami mamy nieformalne relacje i jesteśmy na “Ty”),
  • Otwartość innych działów na współpracę i szukanie rozwiązań,
  • Prostą hierarchię w organizacji oraz jasne zasady współpracy (wewnątrz firmy oraz z klientami),
  • Jasno sprecyzowany zakres obowiązków oraz uporządkowany system współpracy (projekty prowadzimy na Asanie, w sprawdzonych standardach, posiadamy poukładane leanowo procesy w organizacji),
  • Komfortowe, nowoczesne biuro w samym centrum miasta (w budynku, w którym się mieścimy znajdują się: sklepy, restauracje, kawiarnie, drogeria, apteka, itp.),
  • Wygodny dojazd do biura komunikacją miejską (biuro mieści się przy Placu Wolności w Rzeszowie),
  • Benefity (np. karta Medicover Sport, pyszna kawa, zdrowe przekąski),
  • Imprezy i spotkania integracyjne,
  • Dostęp do firmowej biblioteki (książki, audiobooki, ebooki, szkolenia).


Na czym nam zależy:

  • Doświadczenie w planowaniu oraz prowadzeniu kampanii Meta ADS dla e-commere oraz pod kątem generowania leadów (co najmniej 2 lata w agencji/ dziale marketingu firmy/ własnej agencji) wraz z udokumentowanymi sukcesami;
  • Znajomość i umiejętność dobrych praktyk dotyczących optymalizacji reklam w celu maksymalizacji ROI,
  • Umiejętność korzystania z narzędzi do zarządzania reklamą, w tym z BM Meta Ads,
  • Znajomość i umiejętność korzystania z innych platform reklamowych, np. LinkedIn ADS, Google ADS, Pinterest ADS, Tik Tok ADS.
  • Asertywność;
  • Proaktywność;
  • Doświadczenie w prowadzeniu kampanii z budżetem miesięcznym 10+;
  • Umiejętność analitycznego myślenia (rozumienia ciągów przyczynowo-skutkowych);
  • Znajomość i chęć rozwijania umiejętności insightu konsumenckiego;
  • Chęć poznawania nowych firm, przedsiębiorców, branż oraz procesów zakupowych;
  • Zrozumienie i umiejętność wykorzystania języka korzyści;
  • Umiejętność zarządzania swoim czasem (uporządkowana praca, dobra organizacja zadań);
  • Umiejętność pracy na wielu projektach jednocześnie;
  • Szeroka wiedza (lub chęć jej pozyskania) na temat marketingu internetowego i jego roli w ogólnym planie marketingowym firmy.


Etapy rekrutacji:

  1. Aplikujesz 📬
  2. Sprawdzam Twoją aplikację 👀
  3. Zdzwaniam się z Tobą (rano), aby ustalić dogodną godzinę naszej pierwszej rozmowy telefonicznej, podczas której zadam Ci kilkanaście pytań (rozmowa ok. 40-minutowa, aby nie marnować Twojego czasu) 📞
  4. W ciągu 1 dnia roboczego po rozmowie dzwonię do Ciebie z feedbackiem 📱
  5. Organizujemy drugą rozmowę (spotkanie bądź spotkanie online). Rozmawiamy o Twoim doświadczeniu, o stanowisku, odpowiadamy na Twoje pytania 🤝
  6. Możesz otrzymać zadanie rekrutacyjne do wykonania 📝
  7. W ciągu kilku dni po spotkaniu/otrzymaniu zadania dzwonię do Ciebie z feedbackiem 📱
  8. Organizujemy trzecią rozmowę (krótkie spotkanie online), podczas którego rozmawiamy na temat propozycji współpracy 💬
  9. Formalizujemy współpracę 📄
  10. Startujemy! 🚀


Rodzaj umowy: B2B lub UZ 📜


Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi Kandydatami.

Sprawdź podobne oferty pracy

Marketing Specialist

Nowa
agencja kreatywna Od Kuchni
Warszawa
Google Ads
multitasking
content
Nowa

AdTech Specialist

Nowa
Answear.com S.A.
Kraków
MS Excel
Google Looker Studio
Google Analytics
Nowa

Content Specialist

Nowa
6 000 - 9 000 pln
Emiteo sp. z.o.o.
Poznań
, Praca zdalna
Zdalnie
content marketing
copywriting
marketing
Nowa

Marketing Automation Specialist

Nowa
G2A
Rzeszów
, Praca zdalna
Zdalnie
HTML
CSS
synerise
Nowa

Młodszy specjalista do spraw reklamy - sprzedaż

Nowa
agencja reklamowa radna
Warszawa
B2B marketing
Nowa