Czujesz niedosyt, bo wciąż marzysz o rozwijaniu projektów marketingowych, ale zderzasz się z rzeczywistością pełną improwizacji, braku procesu i gaszenia pożarów, dlatego szukasz miejsca, w którym Twoja strategia nie wyląduje w szufladzie, tylko przejdzie przez konkretny proces, trafi do egzekucji i wygeneruje wyniki, które bez problemu obronisz na statusie z klientem?
Denerwuje Cię, że umiejętności marketerskie marnujesz na klientów, którzy największą systematycznością wykazują się tylko w niepłaceniu faktur na czas, a poza tym nie doceniają Twojego zaangażowania i regularnie marnują szanse, które im podstawiasz, dlatego szukasz środowiska, w którym wysoki standard pracy i wyselekcjonowani klienci pozwolą Ci w końcu wykorzystać pełnię potencjału?
Uważasz, że praca marketera wymaga ciągłego nadzoru, walidowania pomysłów i wprowadzania zmian w strategii i dlatego nie łączy się ona z pracą project managera, ale Twoje aktualne otoczenie ma inne zdanie na ten temat, dlatego szukasz firmy, która pozwoli Ci skutecznie dowozić wyniki, podczas gdy zadaniami projektowymi, operacyjnymi i bieżącym kontaktem z klientem zajmie się ogarnięty PM?
Masz wrażenie, że stoisz w miejscu, bo tworzysz przemyślane, poparte danymi strategie, ale brakuje Ci zespołu, który mógłby je skutecznie wdrożyć, a Twoi klienci zamiast konsekwentnego skalowania wolą wierzyć w historie o magicznych i natychmiastowych rezultatach bez budżetu i wysiłku, dlatego czas na zmianę miejsca i współpracę z mocnym teamem, opartą o zdrowe relacje ze świadomymi klientami i progresywne podejście do zamierzonych celów?
Masz dość pracy w środowisku, gdzie każdy projekt zaczyna się od białej kartki, bez procesu, bez dokumentacji, bez żadnych wniosków z poprzednich działań, dlatego szukasz organizacji, w której strategia powstaje na bazie jasno wypracowanego, przewidywalnego frameworku, realnych danych i skutecznych standardów?
A może po prostu po latach doświadczeń zdajesz sobie sprawę, że nawet najlepiej dopracowana strategia posypie się przez brak standardów i chaotyczne działanie, dlatego wizja pracy w zespole, w którym każdy fakap kończy się uszczelnieniem procesu zamiast szukania winnych, daje Ci wreszcie poczucie sensu i chcesz dorzucić do tego swoje dobre praktyki i pomóc w tym, aby “ROI u klientów naprawdę się podwoiło”?
Jeżeli nie przestraszyła Cię taka wizja współpracy, ponieważ jesteś prawdziwym ROI Hunterem i Twoja odpowiedź na przynajmniej jedno z tych pytań brzmi “TAK” – czytaj, ponieważ:
🔥 Szukamy metodycznego i przedsiębiorczego Head of Marketing 🔥
Metodycznego, ponieważ Twoje ustrukturyzowane podejście trafi tu na idealne warunki - działamy procesowo, wszystko jest spisane i działa jak dobrze naoliwiona maszyna, dzięki czemu zamiast walczyć o to, żeby nie przegrać, będziesz z każdą strategią walczyć o zwycięstwo.
Przedsiębiorczego, ponieważ jeśli podejdziesz do klienta jak do własnego biznesu: z inicjatywą, odpowiedzialnością i empatią, zyskasz realny wpływ, przestrzeń do działania i uznanie za rezultaty.
Kierujemy się zasadą, że „klient jest w stanie wybaczyć Ci wszystko, jeśli dostarczysz mu wynik”, dlatego przedsiębiorcze spojrzenie na biznes klientów stawiamy na pierwszym planie podchodząc przy tym do ich marketingu strategicznie i na poważnie: planujemy działania, które da się zrealizować i dowozimy to, co obiecaliśmy.
Każdą ze współprac poprzedza klasyfikacja (selekcja), dzięki czemu do współpracy dostaniesz wartościowych, zaangażowanych, świadomych klientów z sensownymi budżetami. Do portfolio wpadną Ci konkretne marki, którymi jeszcze nie raz pochwalisz się znajomym i rodzinie, zamiast użerać się z projektami typu “rescue” 🧑🚒.
W wielkim skrócie oznacza to, że będziesz pracować na przemyślanym, ograniczonym portfelu klientów, których biznes rozwiniesz dzięki własnym strategiom, taktykom i rozwiązaniom, w oparciu o skuteczne flow warsztatowe, które opracowaliśmy.
Nie będziesz przy każdym kliencie wymyślać koła od nowa, za to zyskasz czas na prawdziwy etap discovery, pracę strategiczną i nadzór. Przejdziesz przez dokładnie opisany etap preROXflow: zbierzesz dane, zintegrujesz zespół warsztatowy i przygotujesz się do spotkań - wszystko w oparciu o checklisty i gotowe szablony. Dzięki temu Twoje rozwiązania spotkają się z pozytywnym odbiorem, bowiem nasz model pracy warsztatowej i argumentacji już na starcie buduje zaufanie i ułatwia współpracę z klientem.
Wierzymy, że powtarzalne wyniki to efekt powtarzalnych działań, dlatego do realizacji strategii nasi doświadczeni PM-owie korzystają z rozbudowanego, stale udoskonalanego standardu w Asanie, opartego na wieloletnich doświadczeniach, co da Ci pewność, że strategia w postaci action planu zostanie sprawnie dowieziona. Każdy etap pracy Twojej, PMów i zespołu składa się z predefiniowanych zadań, punktów kontrolnych, checklist, wzorów dokumentów i prezentacji, dzięki czemu walidacja wyników stanie się dla Ciebie prostsza i skupisz się na nadzorze nad założeniami strategicznymi, optymalizacji wyników oraz podnoszeniu ROI 📈.
Do przygotowania strategii wykorzystasz zespół doświadczonych w boju speców z różnych (360) działek marketingu, których dobierzesz na podstawie celu określonego wspólnie z klientem. Po Twojej stronie pozostanie ułożenie strategii tak, aby wynik się zgadzał, dzięki czemu “na koniec dnia” będziesz z satysfakcją obserwować, jak wyróżniające się marki, które prowadzisz strategicznie rozpychają się na rynku lub go dominują.
W opracowaniu strategii pomogą Ci nie tylko specjaliści z poszczególnych działów, ale również inny stratedzy. Na cotygodniowych Mastermindach wymienisz się z nimi wyzwaniami, spostrzeżeniami, nowymi rozwiązaniami i uzupełnisz swoją wiedzę marketingową i sprzedażową, dzięki czemu wykręcisz jeszcze lepsze wyniki u klientów.
Wyznajemy zasadę: jedna osoba, jedna specjalizacja 🕵️♂️
To ważne, ponieważ będziesz dysponować czasem niezbędnym do tego, aby:
- poznać i dobrze zrozumieć cele, z którymi klient się zgłosił,
- skompletować odpowiedni zespół warsztatowy,
- przygotować się do współpracy z klientem (pre-ROXflow),
- przeprowadzić warsztaty (ROXflow) z klientem,
- opracować strategię marketingową,
- przekazać założenia strategiczne do realizacji do Project Managera,
- nadzorować realizację strategii,
- analizować i wraz zespołem optymalizować wyniki oraz walidować rozwiązania,
- sprawdzać i modyfikować założenia i dopasowywać działania do zmian,
W tym czasie doświadczony, wyszkolony PM weźmie na siebie opracowanie i zarządzanie projektem oraz wszystkie kwestie związane z komunikacją, operacjami i pilnowaniem terminów.
Brzmi rozsądnie? Czytaj dalej 📖
Co dostaniesz:
Na czym nam zależy:
Etapy rekrutacji:
Rodzaj umowy: wyłącznie B2B 📜
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi Kandydatami.
Rekomendowane oferty