Przedsiębiorczy Head of Marketing 💼
Nowa
Marketing

Przedsiębiorczy Head of Marketing 💼

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Manager/C-level
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

digital marketing

analiza

Przedsiębiorczość

marketing

B2B marketing

strategia marketingowa

strategia

sprzedaż

Mile widziane

doradztwo

social media

empatia

ChatGPT

Google Analytics

AI

badanie rynku

e-commerce

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Czujesz niedosyt, bo wciąż marzysz o rozwijaniu projektów marketingowych, ale zderzasz się z rzeczywistością pełną improwizacji, braku procesu i gaszenia pożarów, dlatego szukasz miejsca, w którym Twoja strategia nie wyląduje w szufladzie, tylko przejdzie przez konkretny proces, trafi do egzekucji i wygeneruje wyniki, które bez problemu obronisz na statusie z klientem?


Denerwuje Cię, że umiejętności marketerskie marnujesz na klientów, którzy największą systematycznością wykazują się tylko w niepłaceniu faktur na czas, a poza tym nie doceniają Twojego zaangażowania i regularnie marnują szanse, które im podstawiasz, dlatego szukasz środowiska, w którym wysoki standard pracy i wyselekcjonowani klienci pozwolą Ci w końcu wykorzystać pełnię potencjału?


Uważasz, że praca marketera wymaga ciągłego nadzoru, walidowania pomysłów i wprowadzania zmian w strategii i dlatego nie łączy się ona z pracą project managera, ale Twoje aktualne otoczenie ma inne zdanie na ten temat, dlatego szukasz firmy, która pozwoli Ci skutecznie dowozić wyniki, podczas gdy zadaniami projektowymi, operacyjnymi i bieżącym kontaktem z klientem zajmie się ogarnięty PM?


Masz wrażenie, że stoisz w miejscu, bo tworzysz przemyślane, poparte danymi strategie, ale brakuje Ci zespołu, który mógłby je skutecznie wdrożyć, a Twoi klienci zamiast konsekwentnego skalowania wolą wierzyć w historie o magicznych i natychmiastowych rezultatach bez budżetu i wysiłku, dlatego czas na zmianę miejsca i współpracę z mocnym teamem, opartą o zdrowe relacje ze świadomymi klientami i progresywne podejście do zamierzonych celów?


Masz dość pracy w środowisku, gdzie każdy projekt zaczyna się od białej kartki, bez procesu, bez dokumentacji, bez żadnych wniosków z poprzednich działań, dlatego szukasz organizacji, w której strategia powstaje na bazie jasno wypracowanego, przewidywalnego frameworku, realnych danych i skutecznych standardów?


A może po prostu po latach doświadczeń zdajesz sobie sprawę, że nawet najlepiej dopracowana strategia posypie się przez brak standardów i chaotyczne działanie, dlatego wizja pracy w zespole, w którym każdy fakap kończy się uszczelnieniem procesu zamiast szukania winnych, daje Ci wreszcie poczucie sensu i chcesz dorzucić do tego swoje dobre praktyki i pomóc w tym, aby “ROI u klientów naprawdę się podwoiło”?


Jeżeli nie przestraszyła Cię taka wizja współpracy, ponieważ jesteś prawdziwym ROI Hunterem i Twoja odpowiedź na przynajmniej jedno z tych pytań brzmi “TAK” – czytaj, ponieważ:


🔥 Szukamy metodycznego i przedsiębiorczego Head of Marketing 🔥


Metodycznego, ponieważ Twoje ustrukturyzowane podejście trafi tu na idealne warunki - działamy procesowo, wszystko jest spisane i działa jak dobrze naoliwiona maszyna, dzięki czemu zamiast walczyć o to, żeby nie przegrać, będziesz z każdą strategią walczyć o zwycięstwo.


Przedsiębiorczego, ponieważ jeśli podejdziesz do klienta jak do własnego biznesu: z inicjatywą, odpowiedzialnością i empatią, zyskasz realny wpływ, przestrzeń do działania i uznanie za rezultaty. 

Kierujemy się zasadą, że „klient jest w stanie wybaczyć Ci wszystko, jeśli dostarczysz mu wynik”, dlatego przedsiębiorcze spojrzenie na biznes klientów stawiamy na pierwszym planie podchodząc przy tym do ich marketingu strategicznie i na poważnie: planujemy działania, które da się zrealizować i dowozimy to, co obiecaliśmy.


Każdą ze współprac poprzedza klasyfikacja (selekcja), dzięki czemu do współpracy dostaniesz wartościowych, zaangażowanych, świadomych klientów z sensownymi budżetami. Do portfolio wpadną Ci konkretne marki, którymi jeszcze nie raz pochwalisz się znajomym i rodzinie, zamiast użerać się z projektami typu “rescue” 🧑‍🚒.


W wielkim skrócie oznacza to, że będziesz pracować na przemyślanym, ograniczonym portfelu klientów, których biznes rozwiniesz dzięki własnym strategiom, taktykom i rozwiązaniom, w oparciu o skuteczne flow warsztatowe, które opracowaliśmy. 

Nie będziesz przy każdym kliencie wymyślać koła od nowa, za to zyskasz czas na prawdziwy etap discovery, pracę strategiczną i nadzór. Przejdziesz przez dokładnie opisany etap preROXflow: zbierzesz dane, zintegrujesz zespół warsztatowy i przygotujesz się do spotkań - wszystko w oparciu o checklisty i gotowe szablony. Dzięki temu Twoje rozwiązania spotkają się z pozytywnym odbiorem, bowiem nasz model pracy warsztatowej i argumentacji już na starcie buduje zaufanie i ułatwia współpracę z klientem.


Wierzymy, że powtarzalne wyniki to efekt powtarzalnych działań, dlatego do realizacji strategii nasi doświadczeni PM-owie korzystają z rozbudowanego, stale udoskonalanego standardu w Asanie, opartego na wieloletnich doświadczeniach, co da Ci pewność, że strategia w postaci action planu zostanie sprawnie dowieziona. Każdy etap pracy Twojej, PMów i zespołu składa się z predefiniowanych zadań, punktów kontrolnych, checklist, wzorów dokumentów i prezentacji, dzięki czemu walidacja wyników stanie się dla Ciebie prostsza i skupisz się na nadzorze nad założeniami strategicznymi, optymalizacji wyników oraz podnoszeniu ROI 📈.


Do przygotowania strategii wykorzystasz zespół doświadczonych w boju speców z różnych (360) działek marketingu, których dobierzesz na podstawie celu określonego wspólnie z klientem. Po Twojej stronie pozostanie ułożenie strategii tak, aby wynik się zgadzał, dzięki czemu “na koniec dnia” będziesz z satysfakcją obserwować, jak wyróżniające się marki, które prowadzisz strategicznie rozpychają się na rynku lub go dominują.


W opracowaniu strategii pomogą Ci nie tylko specjaliści z poszczególnych działów, ale również inny stratedzy. Na cotygodniowych Mastermindach wymienisz się z nimi wyzwaniami, spostrzeżeniami, nowymi rozwiązaniami i uzupełnisz swoją wiedzę marketingową i sprzedażową, dzięki czemu wykręcisz jeszcze lepsze wyniki u klientów.


Wyznajemy zasadę: jedna osoba, jedna specjalizacja 🕵️‍♂️

To ważne, ponieważ będziesz dysponować czasem niezbędnym do tego, aby: 

- poznać i dobrze zrozumieć cele, z którymi klient się zgłosił,

- skompletować odpowiedni zespół warsztatowy,

- przygotować się do współpracy z klientem (pre-ROXflow),

- przeprowadzić warsztaty (ROXflow) z klientem,

- opracować strategię marketingową,

- przekazać założenia strategiczne do realizacji do Project Managera,

- nadzorować realizację strategii,

- analizować i wraz zespołem optymalizować wyniki oraz walidować rozwiązania,

- sprawdzać i modyfikować założenia i dopasowywać działania do zmian,


W tym czasie doświadczony, wyszkolony PM weźmie na siebie opracowanie i zarządzanie projektem oraz wszystkie kwestie związane z komunikacją, operacjami i pilnowaniem terminów.


Brzmi rozsądnie? Czytaj dalej 📖


Co dostaniesz:

  • Możliwość pracy w uporządkowanym, przewidywalnym środowisku, w oparciu o sprawdzony proces (na każdym etapie współpracy) w którym każdy wie, co ma robić, a Ty skupiasz się na dowożeniu wyników,
  • Mocny zespół, wyselekcjonowanych klientów z potencjałem oraz skuteczny model warsztatowy, dzięki którym możesz realizować wyjątkowe strategie,
  • Samodzielność w działaniu i podejmowaniu decyzji taktycznych oraz elastyczność w doborze narzędzi z jednoczesnym wsparciem całego zespołu strategicznego,
  • Skutecznych Project Managerów, którzy przypilnują realizacji, terminów i zajmą się komunikacją z klientem, podczas gdy ty skupisz się na strategii,
  • Współpracę w środowisku, w którym na pierwszym miejscu stawia się ciągłe doskonalenie (lean), wykorzystanie sprawdzonych standardów i nie szuka się winnych, a usprawnień 💪,
  • Przestrzeń na wdrażanie swoich dobrych praktyk, ponieważ proces działa, ale jest otwarty na ulepszenia,
  • Dostęp do szablonów, checklist i dokumentacji - nie tworzysz wszystkiego od zera, rozwijasz gotowe rozwiązania,
  • Możliwość rozwijania projektów długoterminowych, które będą napawać Cię dumą i którymi z pewnością pochwalisz się rodzinie i znajomym,
  • Niekończący się rozwój Twoich skilli biznesowo-marketingowych dzięki współpracy z naprawdę ambitnymi, wymagającymi, zaangażowanymi przedsiębiorcami,
  • Możliwość uzupełniania wiedzy marketingowej i progresowania wyników dzięki systematycznym Mastermindom,
  • Uznanie ze strony klientów, którzy docenią wyniki oraz Twoje zaangażowanie w ich projekt,
  • Realny wpływ na rozwój rozpoznawalnych marek z całej Polski, które być może znasz i na pewno się w nie wkręcisz (mamy klientów niemal z każdej branży),
  • Jasno sprecyzowane i podzielone obowiązki,
  • Jasną strukturę w organizacji oraz proste zasady współpracy (wewnątrz firmy oraz z klientami),
  • Atrakcyjne wynagrodzenie 💲,
  • Pracę w firmie z luźną atmosferą oraz swobodny kontakt z klientami, dla których będziesz prowadzić projekty (z większością klientów jesteśmy na “Ty” – nieformalna relacja),
  • Otwartość innych działów na współpracę i szukanie rozwiązań,
  • Możliwość budowania oraz eksponowania swojej marki osobistej (np. poprzez nasz podcast ROI Hunters Studio: https://www.youtube.com/@roihunters.studio),
  • Możliwość pracy hybrydowej/zdalnej (z pojedynczymi, finansowanymi przyjazdami do Rzeszowa),
  • Komfortowe, nowoczesne biuro w samym centrum miasta (w budynku, w którym się mieścimy znajdują się: sklepy, restauracje, kawiarnie, drogeria, apteka, itp.),
  • Bardzo wygodny dojazd do biura komunikacją miejską (biuro mieści się przy Placu Wolności w Rzeszowie),
  • Benefity (np. karta Medicover Sport, pyszna kawa, zdrowe przekąski),
  • Imprezy i spotkania integracyjne,
  • Dostęp do firmowej biblioteki (książki, audiobooki i ebooki).


Na czym nam zależy:

  • Doświadczenie w marketingu (min. 5 lat doświadczenia) wraz z udokumentowanymi sukcesami lub uzasadnionymi wnioskami co do przyczyn niepowodzeń strategii,
  • Doświadczenie w prowadzeniu swojej agencji reklamowej / usług freelancerskich (min. 2 lata doświadczenia) i/lub swojego biznesu (min. 1 rok doświadczenia) - “położenie” firmy i świadomość popełnionych błędów mogą być dodatkowym atutem ➕,
  • Doświadczenie agencyjne i po stronie klienta (np. marketing manager, owner, itp),
  • Doświadczenie w przygotowaniu strategii marketingowych dla klientów (min. 2 lata doświadczenia) oraz prowadzenia klienta przez cały proces: od discovery po walidację wyników,
  • Doświadczenie w pracy w uporządkowanym, procesowym środowisku lub gotowość do pracy w takim modelu (procesy, frameworki, checklisty, standardy, walidowanie, itp),
  • Silne nastawienie na wyniki (ROI),
  • Umiejętność pracy z danymi i wyciągania z nich praktycznych wniosków,
  • Uporządkowana praca oraz umiejętność delegowania zadań (dobra organizacja pracy),
  • Mentalność przedsiębiorcy,
  • Bardzo dobra znajomość (wiedza ogólna) na temat marketingu oraz chęć jej poszerzania,
  • Zainteresowanie szeroko rozumianym biznesem (różnymi branżami),
  • Umiejętność myślenia przez pryzmat celu klienta i jego biznesu,
  • Umiejętność stosowania frameworków do budowania strategii (np. Jobs To Be Done, AIDA, itp),
  • Umiejętność korzystania z gotowego zespołu specjalistów i PM-ów - nie zarządzasz projektem, ale potrafisz współpracować
  • Umiejętność prowadzenia rozmów strategicznych z klientem, tj. zadawania celnych pytań, nazywania problemów, budowania zaufania i edukowania klienta 🤝,
  • Gotowość do pracy w usystematyzowanym procesie - od discovery po walidację, z wykorzystaniem checklist, szablonów i predefiniowanych elementów,
  • Zdolność krytycznego myślenia i selekcjonowania informacji,
  • Strategiczne (dalekosiężne) myślenie,
  • Asertywność,
  • Chęć ciągłego rozwijania się,
  • Doświadczenie w pracy w sprzedaży (mile widziane).


Etapy rekrutacji:

  1. Aplikujesz 📬
  2. Sprawdzam Twoją aplikację 👀
  3. Zdzwaniam się z Tobą (rano), aby ustalić dogodną godzinę naszej pierwszej rozmowy telefonicznej, podczas której zadam Ci kilkanaście pytań (rozmowa ok. 50-minutowa, aby nie marnować Twojego czasu) 📞
  4. W ciągu 1 dnia roboczego po naszej rozmowie dzwonię do Ciebie z feedbackiem 📱
  5. Organizujemy drugą rozmowę (spotkanie bądź spotkanie online). Rozmawiamy o Twoim doświadczeniu, o stanowisku, odpowiadamy na Twoje pytania 🤝
  6. Możesz otrzymać proste zadanie rekrutacyjne do wykonania 📝
  7. W ciągu kilku dni po spotkaniu/otrzymaniu zadania dzwonię do Ciebie z feedbackiem 📱
  8. Organizujemy trzecią rozmowę (krótkie spotkanie online), podczas którego rozmawiamy na temat propozycji współpracy 💬
  9. Formalizujemy współpracę 📄
  10. Startujemy! 🚀



Rodzaj umowy: wyłącznie B2B 📜


Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi Kandydatami.

Rekomendowane oferty

🚀 Chief Operating Officer – COO digitalk - Praca 100 % Zdalna

Nowa
18 000 - 23 000 PLN/mies.
digitalk
Kraków
, Praca zdalna
Zdalnie
Leadership
SEM
komunikatywność
Nowa