Przedsiębiorczy Strateg Lead Generation (Master) 💼
Nowa
Marketing

Przedsiębiorczy Strateg Lead Generation (Master) 💼

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Manager/C-level
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

digital marketing

analiza

marketing

B2B marketing

strategia marketingowa

sprzedaż

lead generation

B2B

Mile widziane

doradztwo

empatia

ChatGPT

Google Analytics

AI

badanie rynku

marketing automation

Przedsiębiorczość

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Masz wrażenie, że Twoje starania o generowanie dużej liczby wysokiej jakości leadów idą na marne, ponieważ handlowcy działają opieszale, kontaktują się (lub nie) z leadami dopiero po kilku dniach i nie przekazują feedbacku co do ich jakości, a na koniec to Ty odpowiadasz za brak wyników, dlatego szukasz miejsca, w którym będziesz współpracować wyłącznie z wybranymi (zakwalifikowanymi) klientami oraz zyskasz realny wpływ na proces sprzedaży, ofertę i wszystkie elementy kształtujące efekty Twoich działań?


Jesteś niespełnionym przedsiębiorcą i rozwijanie agencji reklamowej bądź innego wizjonerskiego projektu to nadal Twoje marzenie, ale praca operacyjna i papierkowa robota nie są dla Ciebie, a zamiast tego chcesz skupić się na skalowaniu sprzedaży u klientów i szukasz miejsca, które zapewni Ci taką możliwość?


Masz dość klientów, którzy nie płacą w terminie, lekceważą Twoje zalecenia sprzedażowe i deklarują rozwój biznesu, licząc jedynie na cudowny wzrost bez realnego zaangażowania w poprawę procesu sprzedażowego czy oferty, dlatego szukasz środowiska, w którym to Ty nauczysz się wartościowych praktyk od świadomych klientów i zyskasz szansę na wykręcanie jeszcze lepszych wyników?


Denerwuje Cię, że Twoje dopracowane strategie marketingowe sypią się przez brak procesów (wewnętrznych i zewnętrznych) i chaotyczne działanie zespołu, dlatego szukasz miejsca ze skutecznym systemem pracy, który z chęcią uzupełnisz swoimi dobrymi praktykami lead-gen, dzięki czemu Twoje projekty wykręcą jeszcze większe ROI?


Boli Cię, że posiadasz umiejętności pozwalające opracować skuteczne lejki sprzedażowe, ale brakuje Ci wystarczająco mocnego zespołu do ich wdrożenia i klientów skłonnych zaryzykować z kanałami sprzedaży i zapłacić zarówno za pracę koncepcyjną, jak i testowanie oraz optymalizację leadów, dlatego szukasz zmiany, która pozwoli w pełni wykorzystać Twój potencjał?


Znudziło Cię klepanie leadów dla małych firemek i chcesz wziąć się za poważne strategie dla klientów z dużymi budżetami, pracując w oparciu o sprawdzone flow pracy na etapie discovery (warsztatowym), prowadząc strategicznie zespół wyjadaczy marketingowych do miejsca, w którym “ROI faktycznie się podwoi”? 


A może po prostu uważasz, że praca marketera wymaga ciągłego nadzoru, walidowania pomysłów oraz wprowadzania zmian w strategii na podstawie feedbacku, dlatego nie powinna się łączyć z pracą project managera, ale Twoje obecne środowisko ma inne zdanie na ten temat i szukasz organizacji, która pozwoli Ci skutecznie pracować, podczas gdy zadaniami operacyjnymi zajmie się ogarnięty PM?


Jeżeli nie przestraszyła Cię taka wizja współpracy, ponieważ jesteś prawdziwym ROI Hunterem i Twoja odpowiedź na przynajmniej część z tych pytań brzmi “TAK” – czytaj, ponieważ:


🔥 Szukamy przedsiębiorczego Stratega Lead Generation (Mastera) 🔥


Przedsiębiorczego, ponieważ wyznajemy zasadę, że “klient jest w stanie wybaczyć Ci wszystko, jeśli dostarczysz mu wynik”. Dlatego przedsiębiorcze spojrzenie na biznes klientów stawiamy na pierwszym planie podchodząc przy tym do ich marketingu strategicznie i na poważnie: planujemy działania i dowozimy, co obiecaliśmy.


Każdą ze współprac poprzedza klasyfikacja (selekcja), dzięki czemu do współpracy dostaniesz wartościowych, zaangażowanych, świadomych klientów z budżetami, którzy rozumieją znaczenie adekwatnego budżetu reklamowego, zorganizowanego działu sprzedaży i dobrze obsłużonych leadów - współpracujemy z firmami, które walczą, żeby wygrać, a nie żeby nie przegrać.


W wielkim skrócie oznacza to, że będziesz pracować na przemyślanym, ograniczonym portfelu klientów, których biznes rozwiniesz z pomocą swoich strategii lead generation, taktyk i rozwiązań, według skutecznego flow warsztatowego, które opracowaliśmy. Skupiamy się na wykorzystaniu mocnych stron i specjalizacji, dlatego zajmiesz się przede wszystkim klientami, którym zależy na generowaniu leadów (B2B, B2C, inne). Dzięki temu zyskasz dużo czasu na pracę strategiczną i nadzór, zamiast tonąć w pobocznych taskach i natłoku klientów, a Twoje rozwiązania spotkają się pozytywnym odbiorem, gdy połączysz nasz model pracy warsztatowej i argumentacji z Twoim doświadczeniem i sprawdzonymi metodami pracy.


Do realizacji strategii nasi doświadczeni PM-owie korzystają z rozbudowanego, stale udoskonalanego standardu w Asanie, opartego na wiedzy zdobywanej przez lata, co da Ci pewność, że action plan Twojej strategii zostanie sprawnie wdrożony, a walidacja wyników stanie się dla Ciebie prostsza. Jeśli klient będzie wymagać dodatkowych szkoleń dla działu sprzedaży, uwzględnimy to już na etapie planowania, aby uniknąć sytuacji, w której świetny plan rozbije się o nieefektywną sprzedaż. W efekcie skupisz się na nadzorze nad założeniami strategicznymi oraz podnoszeniu ROI, a nie tłumaczeniu się z braku wyników.


Do przygotowania strategii wykorzystasz zespół doświadczonych w boju speców z różnych (360°) działek marketingu, których dobierzesz pod kątem celu wspólnie określonego z klientem. Po Twojej stronie będzie wejście w proces handlowy klienta, zaprojektowanie lejka sprzedażowego i opracowanie kompletnej strategii, włącznie z harmonogramem testów i systemem feedbacku – tak, by finalnie wynik się zgadzał. “Na koniec dnia” z satysfakcją zaobserwujesz, jak marki, które prowadzisz strategicznie, rozpychają się na rynku lub wręcz go dominują.


W opracowaniu strategii pomogą Ci nie tylko specjaliści z poszczególnych działów, ale również inny stratedzy. Na cotygodniowych Mastermindach wymienisz się z nimi wyzwaniami, spostrzeżeniami, nowymi rozwiązaniami i uzupełnisz swoją wiedzę marketingową i sprzedażową, dzięki czemu wykręcisz jeszcze lepsze wyniki u klientów.


Wyznajemy zasadę: jedna osoba, jedna specjalizacja 🕵️‍♂️

To ważne, ponieważ będziesz dysponować czasem niezbędnym do tego, aby: zrozumieć, na jak działa biznes klienta, opracować strategię, walidować rozwiązania, sprawdzać i modyfikować założenia i dopasowywać taktykę do zmian, a to wszystko po to, aby wykręcić jak najwyższe ROI. 

W tym czasie doświadczony, sfokusowany na celu PM weźmie na siebie opracowanie i zarządzanie projektem oraz wszystkie kwestie związane z komunikacją, operacjami i pilnowaniem terminów.


Brzmi rozsądnie? Czytaj dalej 📖


Co dostaniesz:

  • Mocny zespół, wartościowych klientów z potencjałem oraz skuteczny model współpracy, dzięki którym możesz realizować niesamowite strategie i dowozić widowiskowe wyniki,
  • Pracę w procesowym środowisku, w którym na pierwszym miejscu stawia się ciągłe doskonalenie (lean) oraz wykorzystanie sprawdzonych standardów wraz z możliwością realnego kształtowania oferty i procesów;
  • Samodzielność w działaniu i podejmowaniu decyzji taktycznych oraz elastyczność w doborze narzędzi i platform z jednoczesnym wsparciem całego zespołu strategicznego,
  • ​​Możliwość ściślejszej współpracy z działem sprzedaży klienta, włącznie ze wsparciem w tworzeniu i ulepszaniu procesów posprzedażowych, co zminimalizuje ryzyko marnowania leadów,
  • Otwartość klientów na dłuższe cykle zakupowe (szczególnie w leadach B2B), dzięki czemu nie spotkasz się z presją na natychmiastowy zwrot w tydzień,
  • Możliwość rozwijania projektów długoterminowych, które będą napawać Cię dumą i którymi z pewnością pochwalisz się rodzinie i znajomym,
  • Niekończący się rozwój Twoich skilli biznesowo-marketingowych dzięki współpracy z naprawdę ambitnymi, wymagającymi, zaangażowanymi przedsiębiorcami,
  • Możliwość uzupełniania wiedzy marketingowej i polepszania założeń strategicznych i osiąganych wyników dzięki systematycznym Mastermindom,
  • Uznanie ze strony klientów, którzy docenią wyniki oraz Twoje zaangażowanie w ich projekt,
  • Realny wpływ na rozwój rozpoznawalnych marek z całej Polski, które być może znasz i na pewno się w nie wkręcisz (mamy klientów niemal z każdej branży),
  • Jasno sprecyzowane i podzielone obowiązki,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Jasną strukturę w organizacji oraz proste zasady współpracy (wewnątrz firmy oraz z klientami),
  • Pracę w firmie z luźną atmosferą oraz swobodny kontakt z klientami, dla których będziesz prowadzić projekty (z większością klientów jesteśmy na “Ty” – nieformalna relacja),
  • Otwartość innych działów na współpracę i szukanie rozwiązań,
  • Możliwość budowania oraz eksponowania swojej marki osobistej (np. poprzez nasz podcast ROI Hunters Studio: https://www.youtube.com/@roihunters.studio),
  • Możliwość pracy zdalnej (z jednostkowymi przyjazdami do firmy),
  • Komfortowe, nowoczesne biuro w samym centrum miasta (w budynku, w którym się mieścimy znajdują się: sklepy, restauracje, kawiarnie, drogeria, apteka, itp.),
  • Bardzo wygodny dojazd do biura komunikacją miejską (biuro mieści się przy Placu Wolności w Rzeszowie),
  • Benefity (np. karta Medicover Sport, pyszna kawa, zdrowe przekąski),
  • Imprezy i spotkania integracyjne,
  • Dostęp do firmowej biblioteki (książki, audiobooki i ebooki).


Na czym nam zależy:

  • Doświadczenie w marketingu (min. 8 lat doświadczenia) wraz z udokumentowanymi sukcesami,
  • Doświadczenie w generowaniu leadów dla B2B i B2C (min. 2 lata doświadczenia) wraz z znajomością różnic w cyklach zakupowych i typach kampanii (mile widziane udokumentowane sukcesy lub wnioski z popełnionych błędów),
  • Doświadczenie w projektowaniu i prowadzeniu lejków sprzedażowych, tj. łączeniu taktyk marketingowych z procesem sprzedaży (min. 2 lata doświadczenia),
  • Doświadczenie w prowadzeniu swojej agencji reklamowej (min. 2 lata doświadczenia) i/lub swojego biznesu (min. 3 lata doświadczenia) - “położenie” firmy i świadomość popełnionych błędów mogą być dodatkowym atutem,
  • Doświadczenie agencyjne i po stronie klienta (np. marketing specjalist/manager, owner, itp),
  • Doświadczenie w prowadzeniu discovery z klientami,
  • Doświadczenie w przygotowaniu strategii marketingowych dla klientów (min. 2 lata doświadczenia),
  • Mentalność przedsiębiorcy (rozumienie procesów klienckich, lejków sprzedażowych i priorytetów biznesowych),
  • Asertywność (otwartość na kwestionowanie status quo i przedstawianie nieszablonowych rozwiązań lead-gen),
  • Silne nastawienie na wyniki (ROI),
  • Bardzo dobra znajomość (wiedza ogólna) na temat marketingu oraz chęć jej poszerzania,
  • Zainteresowanie szeroko rozumianym biznesem (różnymi branżami),
  • Umiejętność stosowania frameworków do budowania strategii,
  • Umiejętność pracy z danymi i wyciągania z nich praktycznych wniosków (zwłaszcza w obszarze marketing automation / CRM / analityki),
  • Strategiczne (dalekosiężne) myślenie,
  • Uporządkowana praca oraz umiejętność delegowania zadań (dobra organizacja pracy),
  • Chęć ciągłego rozwijania się,
  • Doświadczenie w pracy sprzedaży (mile widziane).


Etapy rekrutacji:

  1. Aplikujesz 📬
  2. Sprawdzam Twoją aplikację 👀
  3. Zdzwaniam się z Tobą (rano), aby ustalić dogodną godzinę naszej pierwszej rozmowy telefonicznej, podczas której zadam Ci kilkanaście pytań (rozmowa ok. 40-50-minutowa, aby nie marnować Twojego czasu) 📞
  4. W ciągu 1 dnia roboczego po naszej rozmowie dzwonię do Ciebie z feedbackiem 📱
  5. Organizujemy drugą rozmowę (spotkanie bądź spotkanie online). Rozmawiamy o Twoim doświadczeniu, o stanowisku, odpowiadamy na Twoje pytania 🤝
  6. Możesz otrzymać zadanie rekrutacyjne do wykonania 📝
  7. W ciągu kilku dni po spotkaniu/otrzymaniu zadania dzwonię do Ciebie z feedbackiem 📱
  8. Organizujemy trzecią rozmowę (krótkie spotkanie online), podczas którego rozmawiamy na temat propozycji współpracy 💬
  9. Formalizujemy współpracę 📄
  10. Startujemy! 🚀



Rodzaj umowy: wyłącznie B2B 📜

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi Kandydatami.


Rekomendowane oferty

Senior Marketing Manager (Demand Generation)

Nowa
14 000 - 20 000 PLN/mies.
Flying Bisons
Wrocław
, Praca zdalna
Zdalnie
B2B marketing
Nowa