Fascynuje Cię świat mediów społecznościowych, ale klepanie nudnych postów na fanpage’u nie jest dla Ciebie?
Chcesz realizować nietypowe, ciekawe projekty, którymi z pewnością pochwalisz się przed znajomymi?
Czujesz, że masz talent do Influencer Marketingu, ale nie wiesz, jak rozwijać się w tym kierunku?
A może przejadły Ci się tradycyjne SoMe i chcesz zagłębić się w świat Influencer Marketingu (oraz samych influencerów), organizując ambitne, niestandardowe kampanie?
Jeśli Twoja odpowiedź brzmi “TAK” na przynajmniej jedno z tych pytań - czytaj uważnie, ponieważ:
🔥 Szukamy samodzielnego Specjalisty ds. Influencer Marketingu 🔥
Samodzielnego, ponieważ uzyskasz możliwość współpracy z ambitnymi przedsiębiorcami, którzy z chęcią zdecydują się na rozwiązania, które im zaproponujesz i kampanie, które samodzielnie wymyślisz.
Szukamy osoby ambitnej i zaangażowanej, ponieważ jesteśmy bardzo nietypową agencją - podchodzimy do marketingu klientów holistycznie i na poważnie: planujemy i dowozimy.
W wielkim skrócie oznacza to, że będziesz uczestniczyć w przygotowaniu planów marketingowych dla naszych klientów, a następnie ich realizacji.
Wyznajemy zasadę: jedna osoba, jedna specjalizacja 🕵️♂️
Mamy plan na rozwój działki Influencer Marketingu w naszej agencji. Dodatkowo zaangażujemy Cię w interesujące zadania, eventy, webinary, współprace z Influ i duże kampanie, o których usłyszy niejeden z Twoich znajomych.
Brzmi rozsądnie? Czytaj dalej 📖
Co dostaniesz:
- Olbrzymią szansę rozwoju w Influencer Marketingu (realizowanie coraz bardziej ambitnych i ciekawych zadań),
- Możliwość tworzenia rozpoznawalnych akcji i kampanii z nano, mikro oraz makro-influencerami,
- Możliwość wyjazdów na eventy influencerskie,
- Udział w “burzach mózgów” przy opracowaniu strategii marketingowych dla znanych firm oraz bezpośredni kontakt z klientami przy współpracach,
- Realny wpływ na rozwój rozpoznawalnych marek z całej Polski, które z pewnością znasz i się w nie wkręcisz (mamy klientów niemal z każdej branży),
- Możliwość nauki od doświadczonych Specjalistów,
- Możliwość budowania oraz eksponowania Twojej marki osobistej,
- Jasną hierarchię w organizacji, sprecyzowane obowiązki oraz proste zasady współpracy (wewnątrz firmy oraz z klientami),
- Komfortowe, nowoczesne biuro w samym centrum miasta (w budynku, w którym się mieścimy znajdują się: sklepy, restauracje, kawiarnie, drogeria, apteka, itp.),
- Wygodny dojazd do biura komunikacją miejską (biuro mieści się przy Placu Wolności w Rzeszowie),
- Benefity (np. karta Medicover Sport, pyszna kawa, zdrowe przekąski),
- Częste imprezy i spotkania integracyjne,
- Dostęp do firmowej biblioteki (książki, audiobooki i ebooki).
Na czym nam zależy:
- Co najmniej dwuletnie doświadczenie w prowadzeniu mediów społecznościowych dla firm (mile widziane doświadczenie lub dobra znajomość branży beauty),
- Co najmniej roczne doświadczenie we współpracy (koordynowaniu współprac) z influencerami;
- Dobra organizacja pracy oraz terminowość;
- Zaawansowana znajomość narzędzi, tj. Facebook, Instagram, Tiktok;
- Zaawansowana znajomość trendów w mediach społecznościowych;
- Podstawowa znajomość zasad copywritingu;
- Umiejętność pracy nad kilkoma projektami.
Etapy rekrutacji:
- Aplikujesz 📬
- Sprawdzam Twoją aplikację 👀
- Zdzwaniam się z Tobą (rano), aby ustalić dogodną godzinę naszej pierwszej rozmowy telefonicznej, podczas której zadam Ci kilka pytań (rozmowa ok. 20-minutowa, aby nie marnować Twojego czasu) 📞
- W ciągu kilku dni po rozmowie dzwonię do Ciebie z feedbackiem 📱
- Organizujemy drugą rozmowę (spotkanie bądź spotkanie online). Rozmawiamy o Twoim doświadczeniu, o stanowisku, odpowiadamy na Twoje pytania 🤝
- Możesz otrzymać zadanie rekrutacyjne do wykonania 📝
- W ciągu kilku dni po spotkaniu/otrzymaniu zadania dzwonię do Ciebie z feedbackiem 📱
- Organizujemy trzecią rozmowę (krótkie spotkanie online), podczas którego rozmawiamy na temat propozycji współpracy 💬
- Formalizujemy współpracę 📄
- Startujemy! 🚀
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi Kandydatami.