Strateg Marketingowy (Master)
Nowa
Marketing

Strateg Marketingowy (Master)

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Manager/C-level
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

digital marketing

analiza

Przedsiębiorczość

marketing

B2B marketing

strategia marketingowa

strategia

sprzedaż

Mile widziane

doradztwo

social media

empatia

ChatGPT

Google Analytics

AI

badanie rynku

e-commerce

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Czujesz niedosyt, bo wciąż marzysz o rozwijaniu projektów marketingowych, ale zderzasz się z rzeczywistością pełną improwizacji, braku procesu i gaszenia pożarów, dlatego szukasz miejsca, w którym Twoja strategia nie wyląduje w szufladzie, tylko przejdzie przez konkretny proces, trafi do egzekucji i wygeneruje wyniki, które bez problemu obronisz na statusie z klientem?


Uważasz, że praca marketera wymaga ciągłego nadzoru, walidowania pomysłów i wprowadzania zmian w strategii i dlatego nie łączy się ona z pracą project managera, ale Twoje aktualne otoczenie ma inne zdanie na ten temat, dlatego szukasz firmy, która pozwoli Ci skutecznie dowozić wyniki, podczas gdy zadaniami projektowymi, operacyjnymi i bieżącym kontaktem z klientem zajmie się ogarnięty PM?


Masz wrażenie, że stoisz w miejscu, bo tworzysz przemyślane, poparte danymi strategie, ale brakuje Ci zespołu, który mógłby je skutecznie wdrożyć, a Twoi klienci zamiast konsekwentnego skalowania wolą wierzyć w historie o magicznych i natychmiastowych rezultatach bez budżetu i wysiłku, dlatego czas na zmianę miejsca i współpracę z mocnym teamem, opartą o zdrowe relacje ze świadomymi klientami i progresywne podejście do zamierzonych celów?


A może po prostu po latach doświadczeń zdajesz sobie sprawę, że nawet najlepiej dopracowana strategia posypie się przez brak standardów i chaotyczne działanie, dlatego wizja pracy w zespole, w którym każdy fakap kończy się uszczelnieniem procesu zamiast szukania winnych, daje Ci wreszcie poczucie sensu i chcesz dorzucić do tego swoje dobre praktyki i pomóc w tym, aby “ROI u klientów naprawdę się podwoiło”?


Jeżeli Twoja odpowiedź na przynajmniej jedno z tych pytań brzmi “TAK” – czytaj, ponieważ:


🔥 Szukamy Stratega (Mastera) marketingowego 🔥


Kogoś, kto:

  • myśli jak przedsiębiorca i bierze odpowiedzialność za wynik,
  • działa metodycznie, bo wie, że powtarzalne efekty biorą się z powtarzalnych działań,
  • nie znosi chaosu i ceni pracę w uporządkowanym środowisku,
  • potrafi skupić się na strategii, bo wie, że od operacji jest PM,
  • chce rozwijać klientów i marki, a nie gasić pożary.


Kierujemy się zasadą, że „klient jest w stanie wybaczyć Ci wszystko, jeśli dostarczysz mu wynik”, dlatego przedsiębiorcze spojrzenie na biznes klientów stawiamy na pierwszym planie podchodząc przy tym do ich marketingu strategicznie i na poważnie: planujemy działania, które da się zrealizować i dowozimy to, co obiecaliśmy.


Każdą ze współprac poprzedza klasyfikacja (selekcja), dzięki czemu do współpracy dostaniesz wartościowych, zaangażowanych, świadomych klientów z sensownymi budżetami, a nie akcje typu “rescue” 🆘.


Pracujemy w oparciu o sprawdzony, ustandaryzowany model: od discovery, przez warsztaty, aż po walidację wyników. Strategię przygotujesz z wykorzystaniem gotowych szablonów, checklist i frameworków, które dadzą Ci przestrzeń na myślenie, a nie walkę z chaosem. Każdy etap - również po stronie PM-ów i zespołu - jest rozpisany w Asanie, co pozwoli Ci skupić się na realnym wpływie, optymalizacji i skalowaniu wyników, a nie gaszeniu pożarów 🧑‍🚒.


Do przygotowania strategii wykorzystasz zespół doświadczonych w boju speców z różnych (360) działek marketingu, których dobierzesz na podstawie celu określonego wspólnie z klientem. Po Twojej stronie pozostanie ułożenie strategii tak, aby wynik się zgadzał, dzięki czemu “na koniec dnia” będziesz z satysfakcją obserwować, jak wyróżniające się marki, które prowadzisz strategicznie rozpychają się na rynku lub go dominują.


Wyznajemy zasadę: jedna osoba, jedna specjalizacja 🕵️‍♂️

To ważne, ponieważ będziesz dysponować czasem niezbędnym do tego, aby: 

  • poznać i dobrze zrozumieć cele, z którymi klient się zgłosił,
  • skompletować odpowiedni zespół warsztatowy,
  • przygotować się do współpracy z klientem (pre-ROXflow),
  • przeprowadzić warsztaty (ROXflow) z klientem,
  • opracować strategię marketingową,
  • przekazać założenia strategiczne do realizacji do Project Managera,
  • nadzorować realizację strategii,
  • analizować i wraz zespołem optymalizować wyniki oraz walidować rozwiązania,
  • sprawdzać i modyfikować założenia i dopasowywać działania do zmian,


W tym czasie doświadczony, wyszkolony PM weźmie na siebie opracowanie i zarządzanie projektem oraz wszystkie kwestie związane z komunikacją, operacjami i pilnowaniem terminów.


Brzmi rozsądnie? Czytaj dalej 📖


Co dostaniesz:

  • Praca w uporządkowanym środowisku opartym na sprawdzonych procesach, z kulturą lean i ciągłym doskonaleniem (bez szukania winnych - tylko rozwiązań) 💪,
  • Samodzielność w działaniu, wpływ na procesy i dostęp do gotowych narzędzi (szablony, checklisty, dokumentacja) - z przestrzenią na wdrażanie własnych usprawnień,
  • Mocny zespół, wyselekcjonowanych klientów z potencjałem oraz skuteczny model warsztatowy, dzięki którym możesz realizować wyjątkowe strategie,
  • Skutecznych Project Managerów, którzy przypilnują realizacji, terminów i zajmą się komunikacją z klientem, podczas gdy ty skupisz się na strategii,
  • Praca z rozpoznawalnymi markami i rozwijanie projektów długoterminowych, które z dumą pokażesz znajomym,
  • Regularne mastermindy organizowane w gronie Strategów i ambitni klienci, którzy pomogą Ci rozwijać skille marketingowe i biznesowe,
  • Jasna struktura, sprecyzowane obowiązki, partnerska atmosfera, swobodny kontakt z klientami i otwartość zespołu na współpracę,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie 💲,
  • Możliwość budowania oraz eksponowania swojej marki osobistej (np. poprzez nasz podcast ROI Hunters Studio: https://www.youtube.com/@roihunters.studio),
  • Możliwość pracy hybrydowej/zdalnej (z pojedynczymi, finansowanymi przyjazdami do Rzeszowa),
  • Nowoczesne biuro w centrum Rzeszowa z łatwym dojazdem i zapleczem usługowym,
  • Benefity (np. karta Medicover Sport, pyszna kawa, zdrowe przekąski),
  • Imprezy i spotkania integracyjne,
  • Dostęp do firmowej biblioteki (książki, audiobooki i ebooki).


Na czym nam zależy:

  • Doświadczenie w marketingu (min. 5 lat doświadczenia) wraz z udokumentowanymi sukcesami lub uzasadnionymi wnioskami co do przyczyn niepowodzeń strategii,
  • Doświadczenie w prowadzeniu swojej agencji reklamowej / usług freelancerskich (min. 2 lata doświadczenia) i/lub swojego biznesu (min. 1 rok doświadczenia) - “położenie” firmy i świadomość popełnionych błędów mogą być dodatkowym atutem ➕,
  • Doświadczenie agencyjne i po stronie klienta (np. marketing manager, owner, itp),
  • Doświadczenie w przygotowaniu strategii marketingowych dla klientów (min. 2 lata doświadczenia) oraz prowadzenia klienta przez cały proces: od discovery po walidację wyników,
  • Doświadczenie w pracy w uporządkowanym, procesowym środowisku lub gotowość do pracy w takim modelu (procesy, frameworki, checklisty, standardy, walidowanie, itp),
  • Silne nastawienie na wyniki (ROI),
  • Umiejętność pracy z danymi i wyciągania z nich praktycznych wniosków,
  • Uporządkowana praca oraz umiejętność delegowania zadań (dobra organizacja pracy),
  • Mentalność przedsiębiorcy,
  • Bardzo dobra znajomość (wiedza ogólna) na temat marketingu oraz chęć jej poszerzania,
  • Zainteresowanie szeroko rozumianym biznesem (różnymi branżami),
  • Umiejętność myślenia przez pryzmat celu klienta i jego biznesu,
  • Umiejętność stosowania frameworków do budowania strategii (np. Jobs To Be Done, AIDA, itp),
  • Umiejętność korzystania z gotowego zespołu specjalistów i PM-ów - nie zarządzasz projektem, ale potrafisz współpracować
  • Umiejętność prowadzenia rozmów strategicznych z klientem, tj. zadawania celnych pytań, nazywania problemów, budowania zaufania i edukowania klienta 🤝,
  • Gotowość do pracy w usystematyzowanym procesie - od discovery po walidację, z wykorzystaniem checklist, szablonów i predefiniowanych elementów,
  • Zdolność krytycznego myślenia i selekcjonowania informacji,
  • Strategiczne (dalekosiężne) myślenie,
  • Asertywność,
  • Chęć ciągłego rozwijania się,
  • Doświadczenie w pracy w sprzedaży (mile widziane).


Etapy rekrutacji:

  1. Aplikujesz 📬
  2. Sprawdzam Twoją aplikację 👀
  3. Zdzwaniam się z Tobą (rano), aby ustalić dogodną godzinę naszej pierwszej rozmowy telefonicznej, podczas której zadam Ci kilkanaście pytań (rozmowa ok. 50-minutowa, aby nie marnować Twojego czasu) 📞
  4. W ciągu 1 dnia roboczego po naszej rozmowie dzwonię do Ciebie z feedbackiem 📱
  5. Organizujemy drugą rozmowę (spotkanie bądź spotkanie online). Rozmawiamy o Twoim doświadczeniu, o stanowisku, odpowiadamy na Twoje pytania 🤝
  6. Możesz otrzymać proste zadanie rekrutacyjne do wykonania 📝
  7. W ciągu kilku dni po spotkaniu/otrzymaniu zadania dzwonię do Ciebie z feedbackiem 📱
  8. Organizujemy trzecią rozmowę (krótkie spotkanie online), podczas którego rozmawiamy na temat propozycji współpracy 💬
  9. Formalizujemy współpracę 📄
  10. Startujemy! 🚀


Rodzaj umowy: wyłącznie B2B 📜

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi Kandydatami.



Rekomendowane oferty

Digital Marketing Lead (CRO)

Nowa
SE Ranking
Wrocław
, Praca zdalna
Zdalnie
SEO principles
CRO
Web Analytics tools
Nowa