Marketing Manager – Rozwijaj Wewnętrzny Dział Marketingu!
Czy masz dość pracy dla agencji i pragniesz w pełni poświęcić się jednemu projektowi? Chcesz budować coś wyjątkowego od podstaw? Jeśli tak, to mamy dla Ciebie idealną ofertę!
Jesteśmy Agencją Stand-up Comedy, która od kilku lat z pasją i profesjonalizmem działa na rynku, organizując setki wydarzeń dla firm, agencji i korporacji.
Do naszego zespołu poszukujemy Marketing Managera, który:
- Zajmie się promowaniem naszych działań.
- Poprowadzi nasze media społecznościowe.
- Zbuduje wewnętrzny dział marketingu.
Czym się będziesz zajmować?
- Tworzeniem i planowaniem contentu w social mediach – na profilach naszych projektów i artystów (YT, IG, FB, TikTok)
- Prowadzeniem i rozwijaniem naszego Patronite (komunikacja, aktualności, utrzymywanie relacji z patronami)
- Projektowaniem i egzekucją kampanii płatnych (Meta Ads)
- Zarządzaniem publikacjami i media planem (kalendarz postów, publikacje, copywriting, grafiki)
- Wymyślaniem i montowaniem krótkich organicznych wideo (rolki, reelsy, shorts – nawet z backstage'u!)
- Współpracą z montażystami, grafikami i artystami w agencji
Czego oczekujemy:
- Doświadczenia w prowadzeniu mediów społecznościowych (minimum 1 rok)
- Znajomości środowiska YouTube, IG, FB, TikTok – od strony strategii, a nie tylko scrollowania
- Umiejętności pisania krótkiego i chwytliwego tekstu (copywriting, storytelling)
- Doświadczenia w tworzeniu harmonogramów publikacji i contentu z użyciem automatyzacji i AI
- (np. Notion AI, ChatGPT, automaty postów, kalendarze contentowe, zaplanowane kampanie)
- Podstawowej znajomości montażu (np. CapCut, VN, Premiere – mile widziane)
- Znajomości Meta Ads - poziom zaawansowany / Google Ads – nie musisz być ekspertem, ale dobrze, jeśli wiesz z czym to się je
- Luzu, samodzielności i komediowego wyczucia – bez tego ciężko będzie się odnaleźć
Co oferujemy:
- Pracę przy dużym i stale rosnącym kanale YT Kanał Komediowy (~120k+ subów) oraz koncie Facebook
- Codzienny kontakt z ciekawymi ludźmi w Polsce i udział w realnych produkcjach
- Możliwość realnego wpływu na komunikację i widoczność projektów, które oglądają setki tysięcy ludzi
- Elastyczne godziny pracy z możliwością pracy zdalnej
- Wsparcie zespołu technicznego, graficznego i montażowego
Jak aplikować?
Wypełnij formularz
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScAMy_33BcQsEG4KCir4lakIThcl9hVW0NpDVRtN6ksrqrrYg/viewform oraz
Prześlij swoje CV na adres: kadry@standupnolimits.pl, wpisując w tytule maila: „Marketing Manager”.
Pamiętaj o dołączeniu w CV klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych!
Dołącz do nas i rozwijaj swój talent w dynamicznym i kreatywnym środowisku!