Cześć mam na imię Agnieszka i obecnie szukam nowych talentów do zespołu Client Service. Jeśli chcesz się rozwijać wśród topowych specjalistów od digitalu i zdobyć cenne doświadczenie, pracując ze znanymi markami (takimi jak Nationale Nederlanden, PAYBACK, Medicover czy LOT) to dobrze trafiłeś/aś. Szukamy kogoś, kto tak jak my podejmuje wyzwania i stara się dostarczać najwyższą możliwą jakość.
Grupa Digitalowa Whites to obecnie ponad 70 specjalistów od SEO, Content Marketingu, Social Media Marketingu, Performance Marketingu, Marketingu Data Science, UX i Marketing Automation. Wierzymy, że nasza siła tkwi w pracy zespołowej, dlatego działamy demokratycznie, budujemy partnerskie relacje i chętnie wymieniamy się wiedzą. Stań się częścią Whites i buduj z nami zgrany team!
Czym się będziesz zajmować?
Dołączając do Whites, otrzymasz realne projekty wymagające zaangażowania. Dostaniesz wsparcie Team Leadera, który będzie wspierać Cię w procesie onboardingu oraz czuwać nad Twoim rozwojem w świecie digital marketingu.
Nauczysz się budować partnerskie relacje z Klientami, współtworzyć strategie marketingowe oraz samodzielnie koordynować projekty we współpracy ze wszystkimi działami agencji.
-
masz doświadczenie (min. 2 lata) w obsłudze Klienta przy kampaniach/projektach digitalowych,
- posiadasz wiedzę w zakresie SEO/SEM/Content marketing/Social Media w stopniu pozwalającym na koordynowanie pracy specjalistów,
- rozumiesz cykl sprzedażowy B2B/B2C, umiesz trafnie identyfikować wyzwania biznesowe Klienta,
- potrafisz dokonywać analiz rynku i konkurencji, tworzyć prezentacje (Power Point), raporty (Excel) i zestawienia uwzględniające wiele źródeł danych i formułować na ich podstawie insighty niezbędne do prowadzenia działań na projekcie,
- z łatwością interpretujesz projektowe KPI’s oraz potrafisz przełożyć je na strategię działań dla Klienta,
- masz doświadczenie w koordynacji dużych, cross-obszarowych projektów,
- masz świadomość, że Account Management, to też odpowiedzialność za budżety projektowe oraz praca z rozliczeniami i fakturami,
- cechuje Cię podejście team-spirit, agencja to wiele różnorodnych zespołów, których pracę będziesz koordynować, aby projekty realizowały zakładane przez Klienta cele,
- masz otwarty umysł, lubisz się uczyć i szukać odpowiedzi, jesteś gotowy/-a do otrzymywania i udzielania feedbacku,
- praca zespołowa jest Twoją siłą napędową, a kontakt z Klientem Cię nie stresuje,
-
skupiasz się na rozwiązaniach, nie barierach. Potrafisz na projekt spojrzeć holistycznie,
- dobrze czujesz się w sytuacji publicznych wystąpień, przejmowanie roli prowadzącego spotkanie jest dla Ciebie naturalne,
- znasz język angielski na poziomie minimum B2,
- jesteś dokładny/a, samodzielny/a i umiesz efektywnie organizować swój czas pracy,
- dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy w agencji na podobnym stanowisku i/lub doświadczenie we współpracy z dużymi i wymagającymi markami.
-
możliwość pracy hybrydowej (dwa dni w tygodniu w biurze, trzy dni dowolnie),
- możliwość rozwoju i nauki pod okiem najlepszych specjalistów,
- dostęp do najnowszej wiedzy i technologii z zakresu marketingu internetowego,
- elastyczne godziny pracy,
- dowolną formę umowy (B2B, UoP lub UZ),
-
pracę w firmie, w której możesz poczuć się jak u siebie. Budujemy zespół pozytywnych ludzi, którzy się wspierają, są otwarci i chcą się rozwijać,
- dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej w Medicover oraz do spotkań z psychoterapeutą,
- wsparcie oddolnych inicjatyw - organizujemy spotkania integracyjne i świętujemy wspólne sukcesy,
- cotygodniowe spotkania (a nawet częstsze), na których dzielimy się specjalistyczną wiedzą z różnych obszarów digital marketingu.
Nasza siła tkwi w pracy zespołowej! Wszyscy pracujemy nad budowaniem partnerskich relacji z naszymi Klientami. Dzielimy się wiedzą i rozwijamy się wspólnie realizując wartościowe projekty digitalowe. Razem tworzymy miejsce pracy, w którym chętnie przebywamy.
Dołącz do nas i realizuj się w Whites!