Cześć! Mam na imię Filip i jestem Business Ownerem Zespołu Social. Poszukuję do naszego zgranego teamu otwartej, kreatywnej i charyzmatycznej osoby na stanowisko Social Media Project Manager. Wzbudziłem zainteresowanie? Przeczytaj i zobacz, dogadamy się? :)
Agencja digitalowa Whites od 10 lat wspiera największe polskie firmy w budowaniu widoczności w sieci. Specjalizujemy się w marketingu w wyszukiwarkach, performance marketingu, jak również w content marketingu i social media. Whites to w tej chwili zespół ponad 90 specjalistów. Wierzymy, że nasza siła tkwi w zespołowości, dlatego działamy demokratycznie, budujemy partnerskie relacje i wymieniamy się wiedzą. Stań się częścią Whites i buduj z nami zgrany zespół Social Media!
Social Media Project Manager
[Warszawa/ praca w modelu hybrydowym]
Czym się będziesz zajmować?
- realizowaniem strategii komunikacji w kanałach social media dla prestiżowych, dużych klientów,
- bieżącą współpracą z klientem i doradztwem w zakresie działań w szeroko pojętym digitalu,
- opieką merytoryczną i organizacyjną naszych projektów Social Media,
- tworzeniem ofert, przetargów oraz rekomendacji dla aktualnych i potencjalnych klientów.
Szukamy Cię, jeśli:
- posiadasz minimum trzyletnie doświadczenie w pracy w mediach społecznościowych na podobnym stanowisku,
- potrafisz analizować swoje działania, wyciągać wnioski z danych oraz tworzyć na ich podstawie przejrzyste raporty i rekomendacje odnośnie komunikacji,
- masz wysokie umiejętności w obszarze kontaktu z klientami, pracując na stanowisku Social Media Project Managera będziesz twarzą zespołu i pierwszą osobą kontaktową dla naszych klientów,
- łatwo przychodzi Ci organizacja pracy własnej, jak i dedykowanego przy projekcie zespołu,
- znasz funkcjonalności, możliwości i narzędzia najważniejszych mediów społecznościowych,
- znasz język angielski na poziomie zaawansowanym,
- chcesz szukać nowych rozwiązań i pracować nad podnoszeniem jakości realizowanych i oferowanych usług agencyjnych,
- lubisz pracować w zespole, ale nie boisz się podejmować decyzji samodzielnie. To duży plus!
Co zyskasz, dołączając do nas?
- pracę w firmie, w której możesz poczuć się jak u siebie. Od samego początku zostaniesz objęty wsparciem Buddy’ego, tak by łatwo zrozumieć, jak działamy i lepiej odnaleźć się w zespole,
- sprawczość - Twoje działania i pomysły będą miały realny wpływ na komunikację naszych Klientów czy pracę w zespole,
- ścisła współpraca z zespołem Team Leaderów i Headów w celu opracowywania nowych rozwiązań, usług i koncepcji dla rozwoju biznesu,
- indywidualną ścieżkę rozwoju dopasowaną do Ciebie i Twoich potrzeb,
- dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej w Medicover oraz do spotkań z psychoterapeutą,
- cotygodniowe spotkania (a czasem nawet częstsze!), na których dzielimy się specjalistyczną wiedzą z różnych obszarów social media, digital marketingu i biznesu.
Nasza siła tkwi w pracy zespołowej! Wszyscy pracujemy nad budowaniem partnerskich relacji z naszymi klientami, ale również między sobą. Dzielimy się wiedzą i rozwijamy się, wspólnie realizując wartościowe projekty digitalowe. W ciągu ostatniego roku nasz zespół powiększył się o ponad 40 specjalistów (WOW). Razem tworzymy miejsce pracy, w którym chętnie przebywamy. Dołącz do nas i realizuj się w Whites!
Super będzie się spotkać, porozmawiać i - mam nadzieję - razem działać!
Do usłyszenia!
Filip