Do naszego 10-cio osobowego działu marketingu poszukujemy kolejnego gracza zespołowego, który zaopiekuje się tematem organizacji eventów.
Do Twojego zakresu obowiązków będzie należało:
- Planowanie, koordynacja i nadzór na organizacją targów, konferencji, spotkań, imprez specjalnych itp.
- Zarządzanie logistyką wydarzenia
- Promocja i marketing wydarzenia
- Prowadzenie dokumentacji imprez (ofert, umowy, faktury) oraz kontrola i analiza wydatków
- Analiza i raportowanie po wydarzeniu
Od kandydatów oczekujemy:
- Doświadczenia w organizacji i zarządzaniu wydarzeniami typu wystawy/targi, bankiety, eventy, dni otwarte itp.
- Umiejętności organizacyjnych
- Łatwości nawiązywania kontaktów i budowania relacji
- Kreatywność i pomysłowości
- Umiejętność pracy pod presją czasu
Oferujemy:
- Pracę w oparciu o umowę o pracę w dynamicznym, kreatywnym i pełnym pomysłów zespole
- Możliwość realizacji własnych pomysłów
- Szkolenia i rozwój zawodowy
- Wsparcie zespołu
- Opiekę medyczną