Agrosimex właściciel marki „Twój Ogród”, Focus to lider w dziedzinie dystrybucji środków ochrony roślin, nawozów i akcesoriów ogrodniczych, z ponad 35 letnią historią działalności na polskim rynku.
Agrosimex jest doświadczoną i dynamicznie rozwijającą się firmą, która docenia umiejętności i poświęcenie swoich pracowników, umożliwiając im rozwój osobisty i zawodowy. Pracownikami firmy są wysokiej klasy specjaliści w swoich dziedzinach i to im zawdzięczamy nasz sukces rynkowy oraz przewagę konkurencyjną. Firma nieustannie zasila swoje szeregi o kolejnych ekspertów. Więcej informacji na stronie www.agrosimex.pl
Dołącz do lidera w branży ogrodniczo-rolniczej jako:
Specjalista / Specjalistka ds. marketingu sadowniczego
Miejsce pracy: Centrala Agrosimex (lub hybrydowo)
Dział Marketingu
Kogo szukamy?
Szukamy osoby pełnej pomysłów i pasji, która wesprze nasz zespół marketingu w tworzeniu i realizacji kampanii skierowanych do profesjonalnych producentów sadowniczych i jagodowych.Idealnie odnajdziesz się w tej roli, jeśli łączysz wiedzę ogrodniczą z umiejętnością tworzenia angażujących treści i planowania działań promocyjnych.
To stanowisko łączy precyzję, wiedzę branżową i kreatywność. Będziesz blisko doradców, ekspertów, klientów i produktów – od technologii nawożenia po narzędzia do cięcia.
Twoje zadania:
Tworzenie treści merytorycznych i promocyjnych do kampanii edukacyjno-sprzedażowych (artykuły, posty, ulotki, komunikaty, teksty do filmów i video)
Współtworzenie materiałów dla doradców, handlowców i klientów (materiały techniczne, prezentacje, katalogi)
Ścisła współpraca z zespołem doradców sadowniczych i jagodowych – zbieranie insightów z rynku i szybka reakcja na sezonowe potrzeby producentów
Koordynacja przygotowania contentu (teksty, zdjęcia, infografiki, video) do kampanii produktowych i wizerunkowych
Współtworzenie i wdrażanie planów komunikacji dla produktów z portfolio sadowniczego (nawozy, biostymulatory, środki ochrony, narzędzia)
Monitorowanie efektywności działań marketingowych i rekomendowanie usprawnień
Czego oczekujemy:
Minimum 1–2 lata doświadczenia w marketingu – mile widziane w branży agro, ogrodniczej, technologicznej lub B2B
Znajomości branży sadowniczej lub ogólnej wiedzy ogrodniczej (studia, praktyki, doświadczenie z gospodarstwa lub doradztwa)
Bardzo dobrej znajomości języka polskiego w mowie i piśmie – umiejętności pisania zrozumiałych i angażujących treści
Umiejętności pracy z tekstem, strukturą treści, briefami kreatywnymi i grafiką
Samodzielności, dobrej organizacji pracy i elastyczności, szczególnie w dynamicznych okresach sezonu
Znajomości narzędzi biurowych, mile widziane: Canva, Trello, WordPress, Google Analytics
Co oferujemy:
Pracę w największym dziale marketingu w branży agro – w doświadczonym i wspierającym zespole
Możliwość realnego wpływu na rozwój nowoczesnego marketingu w rolnictwie
Różnorodne projekty – od codziennych treści po ogólnopolskie kampanie i konferencje VIP
Stały kontakt z najnowszymi technologiami i produktami sadowniczymi
Szkolenia produktowe, technologiczne i marketingowe (eksperci, warsztaty, wyjazdy terenowe)
Elastyczną formę pracy – możliwość pracy hybrydowej (1–2 dni zdalnie)
Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
Realną ścieżkę rozwoju zawodowego – zarówno w kierunku wiedzy branżowej, jak i kompetencji marketingowych
grupowe ubezpieczenie na życie /dofinansowanie do wypoczynku
Rekomendowane oferty