Specjalista / Specjalistka ds. marketingu sadowniczego
Nowa
Marketing

Specjalista / Specjalistka ds. marketingu sadowniczego

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista / Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

copywriting

branża sadownicza

marketing

Mile widziane

Wordpress

Canva

Google Analytics

Trello

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Agrosimex właściciel marki „Twój Ogród”, Focus to lider w dziedzinie dystrybucji środków ochrony roślin, nawozów i akcesoriów ogrodniczych, z ponad 35 letnią historią działalności na polskim rynku.


Agrosimex jest doświadczoną i dynamicznie rozwijającą się firmą, która docenia umiejętności i poświęcenie swoich pracowników, umożliwiając im rozwój osobisty i zawodowy. Pracownikami firmy są wysokiej klasy specjaliści w swoich dziedzinach i to im zawdzięczamy nasz sukces rynkowy oraz przewagę konkurencyjną. Firma nieustannie zasila swoje szeregi o kolejnych ekspertów. Więcej informacji na stronie www.agrosimex.pl


Dołącz do lidera w branży ogrodniczo-rolniczej jako:

Specjalista / Specjalistka ds. marketingu sadowniczego

Miejsce pracy: Centrala Agrosimex (lub hybrydowo)

Dział Marketingu


Kogo szukamy?

Szukamy osoby pełnej pomysłów i pasji, która wesprze nasz zespół marketingu w tworzeniu i realizacji kampanii skierowanych do profesjonalnych producentów sadowniczych i jagodowych.Idealnie odnajdziesz się w tej roli, jeśli łączysz wiedzę ogrodniczą z umiejętnością tworzenia angażujących treści i planowania działań promocyjnych.

To stanowisko łączy precyzję, wiedzę branżową i kreatywność. Będziesz blisko doradców, ekspertów, klientów i produktów – od technologii nawożenia po narzędzia do cięcia.


Twoje zadania:

  • Tworzenie treści merytorycznych i promocyjnych do kampanii edukacyjno-sprzedażowych (artykuły, posty, ulotki, komunikaty, teksty do filmów i video)

  • Współtworzenie materiałów dla doradców, handlowców i klientów (materiały techniczne, prezentacje, katalogi)

  • Ścisła współpraca z zespołem doradców sadowniczych i jagodowych – zbieranie insightów z rynku i szybka reakcja na sezonowe potrzeby producentów

  • Koordynacja przygotowania contentu (teksty, zdjęcia, infografiki, video) do kampanii produktowych i wizerunkowych

  • Współtworzenie i wdrażanie planów komunikacji dla produktów z portfolio sadowniczego (nawozy, biostymulatory, środki ochrony, narzędzia)

  • Monitorowanie efektywności działań marketingowych i rekomendowanie usprawnień


Czego oczekujemy:

  • Minimum 1–2 lata doświadczenia w marketingu – mile widziane w branży agro, ogrodniczej, technologicznej lub B2B

  • Znajomości branży sadowniczej lub ogólnej wiedzy ogrodniczej (studia, praktyki, doświadczenie z gospodarstwa lub doradztwa)

  • Bardzo dobrej znajomości języka polskiego w mowie i piśmie – umiejętności pisania zrozumiałych i angażujących treści

  • Umiejętności pracy z tekstem, strukturą treści, briefami kreatywnymi i grafiką

  • Samodzielności, dobrej organizacji pracy i elastyczności, szczególnie w dynamicznych okresach sezonu

  • Znajomości narzędzi biurowych, mile widziane: Canva, Trello, WordPress, Google Analytics


Co oferujemy:

  • Pracę w największym dziale marketingu w branży agro – w doświadczonym i wspierającym zespole

  • Możliwość realnego wpływu na rozwój nowoczesnego marketingu w rolnictwie

  • Różnorodne projekty – od codziennych treści po ogólnopolskie kampanie i konferencje VIP

  • Stały kontakt z najnowszymi technologiami i produktami sadowniczymi

  • Szkolenia produktowe, technologiczne i marketingowe (eksperci, warsztaty, wyjazdy terenowe)

  • Elastyczną formę pracy – możliwość pracy hybrydowej (1–2 dni zdalnie)

  • Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku

  • Realną ścieżkę rozwoju zawodowego – zarówno w kierunku wiedzy branżowej, jak i kompetencji marketingowych

  • grupowe ubezpieczenie na życie /dofinansowanie do wypoczynku