Wierzymy, że doświadczenie i pasja są podstawą sukcesu. Dziś doceniają to nasi klienci, partnerzy i pracownicy. To właśnie sprawiło, że w ciągu 20 lat staliśmy się jednym z wiodących dystrybutorów elementów i komponentów pneumatyki siłowej. I to nie koniec naszego rozwoju, mamy apetyt na więcej.
- Jeśli chcesz działać z nami, tworzyć organizację o silnej marce i ambitnych planach, to ta propozycja jest dla Ciebie!
- Jeśli chcesz pracować w zespole, który tworzy największym w branży pneumatyki e-commerce, to się nie zastanawiaj!
- Jeśli u Ciebie zaangażowanie i pracowitość idą w parze z jakością, terminowością i motywacją, to właśnie Ciebie szukamy!
Miejsce pracy: Długołęka, Wrocławska 41
Twoje zadania
Będziesz je realizował po etapie wdrożenia
- Opracowywanie i realizacja strategii kampanii marketingowych w celu osiągnięcia założonych KPI (np. wzrost konwersji, obniżenie kosztu pozyskania klienta)
- Tworzenie, zarządzanie i realizacja kampanii reklamowych m.in. Google Ads, Meta Ads, WP Ads, LinkedIn Ads
- Zarządzanie dużymi budżetami reklamowymi (powyżej 100 000 zł miesięcznie) i strategiczne alokowanie środków w celu maksymalizacji ROI
- Analiza wyników i raportowanie efektywności kampanii na podstawie danych z Google Analytics, Google Data Studio i innych narzędzi analitycznych mających na celu poprawę efektywności działań reklamowych
- Projektowanie oraz wdrażanie zaawansowanych testów A/B oraz testów wielowymiarowych (MVT) dla optymalizacji kampanii
- Budowanie i wdrażanie strategii automatyzacji kampanii marketingowych, z wykorzystaniem zaawansowanych narzędzi automatyzacyjnych
- Śledzenie najnowszych trendów w digital marketingu, testowanie nowych rozwiązań oraz ich wdrażanie w codziennych działaniach
- Doradztwo strategiczne i współpraca z kluczowymi partnerami biznesowymi oraz dostawcami technologii
Nasze oczekiwania
Możesz pracować w rozwijającej się firmie, jeśli ten profil pasuje do Ciebie
- Minimum 5-letnie doświadczenie w obszarze performance marketingu, z czego co najmniej 3 lata na stanowisku związanym z zaawansowaną optymalizacją dużych budżetów reklamowych
- Udokumentowane doświadczenie w zarządzaniu budżetami reklamowymi, z sukcesami w maksymalizacji efektywności kosztowej kampanii
- Głębokie zrozumienie narzędzi marketingowych, w tym Google Ads, Meta Ads, Google Analytics, a także platform do analityki marketingowej
- Bardzo dobra znajomość rynku B2B oraz doświadczenie w tworzeniu strategii kampanii płatnych dla e-commerce B2B
- Umiejętności analityczne, w tym znajomość narzędzi do analizy danych
- Doświadczenie w prowadzeniu zaawansowanych testów A/B oraz wielowymiarowych testów (MVT)
- Znajomość narzędzi do automatyzacji kampanii marketingowych
- Wysokie umiejętności komunikacyjne i umiejętność współpracy z innymi działami w celu osiągnięcia wspólnych celów
- Proaktywne podejście do pracy i umiejętność samodzielnego działania
Mile widziane:
- Doświadczenie w pracy z klientami z branży przemysłowej (np. produkcja, logistyka, automatyka przemysłowa)
- Znajomość specyfiki rynku przemysłowego oraz zrozumienie cyklu sprzedażowego w B2B w branżach technicznych
Nasza propozycja
To tylko kilka najważniejszych informacji. Inne będą miłą niespodzianką
- ciekawa praca w firmie o ugruntowanej pozycji
- konkurencyjne wynagrodzenie, adekwatne do doświadczenia
- udział w budowaniu rozwijającej się marki cieszącej się uznaniem klientów
- szkolenia wdrożeniowe, produktowe i rozwojowe
- możliwość rozwoju, zdobycia doświadczenia oraz szerokiej wiedzy
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, niezbędne narzędzia
- duża samodzielność, otwartość na kreatywne pomysły
- przyjazna atmosfera pracy w zespole pasjonatów