Ekspert ds. E-commerce
Marketing

Ekspert ds. E-commerce

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Cześć! Jesteśmy międzynarodową firmą zajmującą się dystrybucją zestawów naprawczych do opon. Produkujemy kompresory i uszczelniacze do opon oraz kompresory do siedzeń. Nasze produkty dostarczamy do globalnych marek, takich jak: Audi, Bentley, BMW, Bugatti, Lamborghini, Mercedes-Benz, Moia, Porsche, Volvo, Volkswagen, Seat oraz Škoda.

Główna siedziba firmy (wraz z działem R&D oraz produkcją) znajduje się kilka kilometrów od Wrocławia. Natomiast nasz drugi oddział mieści się w Nanjing w Chinach.

Aktualnie do zespołu marketingu poszukujemy ambitnej, energicznej i komunikatywnej osoby na stanowisko Ekspert ds. E-commerce.

W pracy będziesz odpowiedzialny za: 

  • rozwój procesu sprzedażowego online (e-commerce), w oparciu o krótko i długookresowe cele,
  • rekomendowanie usprawnień w funkcjonowaniu systemów sprzedażowo-marketingowych, mających na celu m.in: wzrost jakościowego ruchu na stronie www, obniżanie wskaźników CAC i CPL, podnoszenie konwersji na lead oraz na sprzedaż w różnych kanałach online, skracanie czasu reakcji handlowców od pozyskania leada. (doświadczenie poparte konkretnymi wskaźnikami i własnymi case’mi)
  • pozyskiwanie konwertującego ruchu poprzez kanały płatne (Google Ads i inne),
  • prowadzenie działań SEO w sklepie internetowym inhouse i przy współudziale partnerów zewnętrznych,
  • rozwijanie portfela klientów poprzez przeprowadzanie akcji promocyjnych, kampanii contentowych i mailingowe (Freshmail), landingi itp., 
  • znajomość specyfiki e-sprzedaży zagranicznej (target customers: Niemcy, Szwajcaria, Austria, UK, Francja, Włochy),
  • przeprowadzanie analizy rynku i działań konkurencji, ze szczególnym naciskiem na e-commerce,  oraz mierzenia skuteczności podjętych działań,
  • udział w definiowaniu celów i monitorowaniu KPI dla podejmowanych kampanii i inicjatyw,
  • cykliczne raportowanie wyników postępów w zakresie wdrażania i rozwoju działań w obszarze e-commerce,
  • ciągłe poszukiwanie i wprowadzanie rozwiązań optymalizujących i rozwijających efektywność sprzedaży w kanałach zdalnych,
  • ścisła współpraca z innymi zespołami w celu skutecznej realizacji strategii e-commerce.

Nasze oczekiwania: 

  • praktyczna znajomość platform sprzedaży i market place (Plentymarkets, Amazon, Allegro, eBay),
  • minimum 4 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, 
  • bardzo dobra znajomość branży technicznej oraz rynku e-commerce, 
  • praktyczne doświadczanie w samodzielnym wdrażaniu projektów e-commerce WooCommerce, Magento 2 (poparte udokumentowanymi sukcesami), 
  • dobrze rozwinięty warsztat pracy projektowej w multidyscyplinarnym zespole, 
  • znajomość metodyk prowadzenia projektów – w tym Agile, 
  • znajomość budowy i obsługi systemów e-commerce oraz ich głównych zalet i wad,
  • doświadczenie w prowadzeniu kampanii PPC / SEM oraz programmatic / RTB / afiliacji
  • znajomość Google Analytics (moduł e-commerce), GTM, FB Ads, Linkedin Ads, 
  • zadaniowe nastawienie w realizacji powierzonych zadań,
  • biegła znajomość języka angielskiego, 
  • miele widziana znajomość języka niemieckiego umożliwiająca swobodną komunikację.