Cześć! Jesteśmy międzynarodową firmą zajmującą się dystrybucją zestawów naprawczych do opon. Produkujemy kompresory i uszczelniacze do opon oraz kompresory do siedzeń. Nasze produkty dostarczamy do globalnych marek, takich jak: Audi, Bentley, BMW, Bugatti, Lamborghini, Mercedes-Benz, Moia, Porsche, Volvo, Volkswagen, Seat oraz Škoda.
Główna siedziba firmy (wraz z działem R&D oraz produkcją) znajduje się kilka kilometrów od Wrocławia. Natomiast nasz drugi oddział mieści się w Nanjing w Chinach.
Aktualnie do zespołu marketingu poszukujemy ambitnej, energicznej i komunikatywnej osoby na stanowisko Ekspert ds. E-commerce.
W pracy będziesz odpowiedzialny za:
- rozwój procesu sprzedażowego online (e-commerce), w oparciu o krótko i długookresowe cele,
- rekomendowanie usprawnień w funkcjonowaniu systemów sprzedażowo-marketingowych, mających na celu m.in: wzrost jakościowego ruchu na stronie www, obniżanie wskaźników CAC i CPL, podnoszenie konwersji na lead oraz na sprzedaż w różnych kanałach online, skracanie czasu reakcji handlowców od pozyskania leada. (doświadczenie poparte konkretnymi wskaźnikami i własnymi case’mi)
- pozyskiwanie konwertującego ruchu poprzez kanały płatne (Google Ads i inne),
- prowadzenie działań SEO w sklepie internetowym inhouse i przy współudziale partnerów zewnętrznych,
- rozwijanie portfela klientów poprzez przeprowadzanie akcji promocyjnych, kampanii contentowych i mailingowe (Freshmail), landingi itp.,
- znajomość specyfiki e-sprzedaży zagranicznej (target customers: Niemcy, Szwajcaria, Austria, UK, Francja, Włochy),
- przeprowadzanie analizy rynku i działań konkurencji, ze szczególnym naciskiem na e-commerce, oraz mierzenia skuteczności podjętych działań,
- udział w definiowaniu celów i monitorowaniu KPI dla podejmowanych kampanii i inicjatyw,
- cykliczne raportowanie wyników postępów w zakresie wdrażania i rozwoju działań w obszarze e-commerce,
- ciągłe poszukiwanie i wprowadzanie rozwiązań optymalizujących i rozwijających efektywność sprzedaży w kanałach zdalnych,
- ścisła współpraca z innymi zespołami w celu skutecznej realizacji strategii e-commerce.
Nasze oczekiwania:
- praktyczna znajomość platform sprzedaży i market place (Plentymarkets, Amazon, Allegro, eBay),
- minimum 4 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
- bardzo dobra znajomość branży technicznej oraz rynku e-commerce,
- praktyczne doświadczanie w samodzielnym wdrażaniu projektów e-commerce WooCommerce, Magento 2 (poparte udokumentowanymi sukcesami),
- dobrze rozwinięty warsztat pracy projektowej w multidyscyplinarnym zespole,
- znajomość metodyk prowadzenia projektów – w tym Agile,
- znajomość budowy i obsługi systemów e-commerce oraz ich głównych zalet i wad,
- doświadczenie w prowadzeniu kampanii PPC / SEM oraz programmatic / RTB / afiliacji
- znajomość Google Analytics (moduł e-commerce), GTM, FB Ads, Linkedin Ads,
- zadaniowe nastawienie w realizacji powierzonych zadań,
- biegła znajomość języka angielskiego,
- miele widziana znajomość języka niemieckiego umożliwiająca swobodną komunikację.