Marketing Lead / Lider Działu Marketingu
Marketing

Marketing Lead / Lider Działu Marketingu

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Manager / C-level
Forma zatrudnienia
UoP, B2B
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

polski C2

angielski B1

ads

B2B

Canva

GA4

SoMe

SEO

GSC

b2c

Mile widziane

GetResponse

mailerlite

Opis stanowiska


Do naszego zespołu szukamy osoby, która posiada długoletnie doświadczenie w marketingu, co pozwoli jej uporządkować i przeorganizować dział marketingu. Kandydata który zostanie liderem i konsekwentnie będzie rozwijać zespół i działania marketingowe. Poszukujemy osoby z umiejętnością strategicznego myślenia, konsekwencją w działaniu, która dobrze komunikuje się z zarządem i wykonawcami. Lidera, który poprzez swoje długoletnie doświadczenie posiada umiejętność prowadzenia projektów 360° od strategii przez kampanię po raport.


Kluczowe obowiązki:

  • Tworzenie i realizacja strategii marketingowej

  • Planowanie i koordynacja kampanii marketingowych

  • Nadzór nad komunikacją i contentem

  • Analiza wyników i raportowanie

  • Budowanie i porządkowanie procesów

  • Zarządzanie budżetem marketingowym

  • Budowanie relacji i wizerunku marki na zewnątrz i we wewnątrz organizacji

  • Wdrażanie i rozwój narzędzi marketingowych (w tym AI)

  • Budowanie i rozwój zespołu.


Kluczowe umiejętności :

  • Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej i komunikacyjnej (B2B i B2C).

  • Ustawianie celów, KPI, mierzenie efektów, analiza danych GA4, SEO, Ads.

  • Planowanie działań długoterminowych,  kampanie sezonowe, promocje, PR.

  • Organizacja i koordynacja pracy z podwykonawcami (SEO, Ads, agencje, drukarnie, graficy).

  • Nadzór nad tworzeniem treści, SoMe, blog, newsletter, katalogi, materiały sprzedażowe.

  • Umiejętność pracy na narzędziach: GA4 , GSC, CMS , CRM , Canva, newslettery (MailerLite, GetResponse).

  • Umiejętność współpracy z różnymi działami,  handlowy, techniczny, zarząd.

  • Prowadzenie spotkań wewnętrznych, warsztatów, briefów.

  • Umiejętność tłumaczenia marketingu na język biznesu (wyniki, ROI, raporty).


Oczekiwania:

  • Minimum 3-5 lat pracy w marketingu, w tym na samodzielnym stanowisku np. w roli koordynatora marketingu, managera marketingu (idealnie w branży B2B lub technicznej,  chemia, budownictwo, farby, DIY itp.).

  • Doświadczenie w pracy z zewnętrznymi agencjami (SEO, ADS, PR, kreatywne).

  • Praktyka w budowaniu lub reorganizacji działu marketingu (mile widziane).

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie pracy z dokumentacją techniczną.

  • Cechy charakteru:

    • Samodzielność

    • Organizacja i priorytetyzacja

    • Zorientowanie na biznes

    • Kreatywność

    • Dynamika w działaniu


Oferujemy:

  • Możliwość rozwoju i budowania działu marketingu

  • Partnerską współpracę z zarządem

  • Umowę o pracę lub B2B

  • Pracę stacjonarną, docelowo możliwa hybryda ( max.dwa dni zdalne)

  • Dobrą komunikację do miejsca pracy, darmowy parking w centrum Gdyni


Chcesz z nami pracować, wyślij nam swoje cv w języku polskim!


Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami i zaprosimy na rozmowę.


Czekamy na Ciebie!


Nie zapomnij dodać klauzuli : „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Al-kor ONE Sp.z.o.o. "


Przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) i a) oraz art. 9 ust. 2 lit. a) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych; Dz.U.UE.L.2016.119.1). Administratorem danych osobowych jest Al-kor ONE Sp.z.o.o. z siedzibą przy ul. Olimpijskiej 2, 81-538 Gdynia.