ALAB laboratoria Sp. z o.o. to ogólnopolska sieć laboratoriów diagnostycznych. Istniejemy na rynku od kilkunastu lat i wykonujemy 45 mln badań rocznie. Mamy ponad 800 Punktów Pobrań materiału diagnostycznego i ok. 70 laboratoriów we wszystkich województwach w Polsce, a w naszej ofercie jest 3500 różnych badań.
W swojej pracy często korzystamy z doświadczeń niemieckiej grupy LIMBACH, naszego biznesowego partnera. Współpracujemy również z uniwersytetami i naukowcami z Europy i z całego świata, by zapewnić pacjentom i klientom najwyższą jakość usług. Stawiamy na nowoczesność i technologię, dbając o to, by aparatura, na której pracują nasi diagności dorównywała ogólnoświatowym standardom i najnowszym trendom w medycynie laboratoryjnej.
Brand Manager
Opis stanowiska:
- tworzenie strategii obecności marki na rynku oraz jej pozycjonowanie
- zarządzanie działaniami komunikacyjnymi mającymi na celu budowanie świadomości oraz utrzymanie odpowiedniego wizerunku marki
- proponowanie i monitorowanie strategii marketing mix oraz planów marketingowych w celu budowania zintegrowanych i angażujących doświadczeń marki z konsumentami i ekspertami
- budowa oraz utrzymanie wizerunku marki w social media
- organizacja oraz zarządzanie akcjami promocyjnymi
- współtworzenie oferty stałej oraz promocyjnej
- analiza skuteczności zrealizowanych działań marketingowych
- współpraca z partnerami zewnętrznymi (agencje, zewnętrzni dostawcy oraz inni partnerzy biznesowi)
- inicjowanie, prowadzenie i nadzór nad badaniami marketingowymi
- efektywna komunikacja i bliska kooperacja z innymi działami: Sprzedaż, E-commerce, Medyczny, Operacyjny
- zarządzanie budżetem - planowanie, kontrola, optymalizacja
Wymagania:
- wykształcenie wyższe - marketing
- minimum 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- doświadczenie w realizacji projektów marketingowych w branży medycznej/ farmaceutycznej – będzie dodatkowym atutem
- umiejętność tworzenia budżetów i nadzorowania ich realizacji
- doświadczenie we współpracy z grafikami, dziennikarzami, agencjami reklamowymi i PR
- doświadczenie w realizacji kampanii promocyjnych w mediach społecznościowych
- dobra organizacja własnej pracy, umiejętność planowania i zarządzania kilkoma projektami
- bardzo dobra znajomość środowiska MS Office, w szczególności MS Excel i MS Power Point
- kreatywność i chęć odkrywania niestandardowych rozwiązań
- nastawienie na realizację celów, wytrwałość konsekwencja
- znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- pracę pełną wyzwań w inspirującym i zgranym zespole profesjonalistów
- duży stopień samodzielności i odpowiedzialności
- możliwość rozwoju i poszerzania swoich umiejętności
- dofinansowanie do karty Multisport oraz ubezpieczenie grupowe
- możliwość korzystania z prywatnej opieki medycznej
- pakiet zniżek na nasze usługi dla naszych Pracowników oraz ich rodzin