ALAB laboratoria Sp. z o.o. to ogólnopolska sieć laboratoriów diagnostycznych. Istniejemy na rynku od kilkunastu lat i wykonujemy 45 mln badań rocznie. Mamy ponad 800 Punktów Pobrań materiału diagnostycznego i ok. 70 laboratoriów we wszystkich województwach w Polsce, a w naszej ofercie jest ponad 3500 różnych badań.
W swojej pracy często korzystamy z doświadczeń niemieckiej grupy LIMBACH, naszego biznesowego partnera. Współpracujemy również z uniwersytetami i naukowcami z Europy i z całego świata, by zapewnić pacjentom i klientom najwyższą jakość usług. Stawiamy na nowoczesność i technologię, dbając o to, by aparatura, na której pracują nasi diagności dorównywała ogólnoświatowym standardom i najnowszym trendom w medycynie laboratoryjnej.
Data Web Analyst
Poszukujemy osoby, która wesprze nasz zespół w analizie danych marketingowych oraz automatyzacji procesów. Będziesz odpowiedzialny za integrację danych, segmentację użytkowników oraz analizę skuteczności działań marketingowych. Twoja praca pozwoli nam lepiej zrozumieć potrzeby Pacjentów i zoptymalizować nasze kampanie.
Twoje zadania:
- analiza i integracja danych z różnych źródeł w celu tworzenia kompleksowych profili Pacjentów oraz segmentacji
- analiza skuteczności kampanii marketingowych i optymalizacja ich wyników
- tworzenie raportów i dashboardów w AWS Redshift / Quicks Sight
- zarządzanie integracją danych z systemów CRM i narzędzi marketing automation
- przeprowadzanie testów A/B oraz rekomendowanie działań optymalizacyjnych
- monitoring zachowań użytkowników i analiza ścieżek klienta w celu poprawy konwersji
Wymagania:
- minimum 2-3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
- znajomość SQL i doświadczenie w pracy z AWS Redshift
- umiejętność tworzenia raportów w Lookerze lub podobnym narzędziu BI
- znajomość Google Analytics 4 i Microsoft Clarity
- podstawowa znajomość systemów CRM i narzędzi marketing automation
- dobre umiejętności analityczne, znajomość statystyki i metod analizy danych
- doświadczenie w testach A/B i analizie wyników kampanii
- znajomość narzędzi do wizualizacji danych (np. Tableau, Power BI, QuickSight) będzie dodatkowym atutem
- dobra znajomość MS Excel
- umiejętność komunikowania złożonych danych w prosty sposób
- proaktywność, organizacja pracy i umiejętność zarządzania kilkoma projektami jednocześnie
Oferujemy:
- atrakcyjne wynagrodzenie
- elastyczna forma zatrudnienia - B2B lub Umowa o Pracę
- praca hybrydowa - po okresie wdrożenia
- możliwość rozwoju w branży E-commerce
- możliwość współtworzenia strategii marketingowej i realizacji własnych projektów
- masę wyzwań i pracę w zgranym zespole
- dofinansowanie do karty Multisport oraz ubezpieczenie grupowe
- możliwość korzystania z prywatnej opieki medycznej
- pakiet zniżek na nasze usługi dla naszych Pracowników oraz ich rodzin