ALAB laboratoria Sp. z o.o. to ogólnopolska sieć laboratoriów diagnostycznych. Istniejemy na rynku od kilkunastu lat i wykonujemy 45 mln badań rocznie. Mamy ponad 800 Punktów Pobrań materiału diagnostycznego i ok. 70 laboratoriów we wszystkich województwach w Polsce, a w naszej ofercie jest ponad 3500 różnych badań.
W swojej pracy często korzystamy z doświadczeń niemieckiej grupy LIMBACH, naszego biznesowego partnera. Współpracujemy również z uniwersytetami i naukowcami z Europy i z całego świata, by zapewnić pacjentom i klientom najwyższą jakość usług. Stawiamy na nowoczesność i technologię, dbając o to, by aparatura, na której pracują nasi diagności dorównywała ogólnoświatowym standardom i najnowszym trendom w medycynie laboratoryjnej.
Manager ds. Operacyjnych Punktów Pobrań
Opis stanowiska:
- realizacja projektów operacyjnych w obszarze Punktów Pobrań – od planowania po wdrożenie
- wsparcie Dyrektora Operacyjnego poprzez przygotowywanie analiz i raportów (operacyjnych, sprzedażowych, kosztowych)
- współtworzenie prognoz i planów (m.in. sprzedaży gotówkowej, dostępności kadry, planowania lokalizacji PP)
- monitorowanie wskaźników operacyjnych oraz rekomendowanie działań optymalizacyjnych
- analiza efektywności ekonomicznej Punktów Pobrań i opracowywanie propozycji usprawnień
- przygotowanie analiz ad hoc oraz estymacji potencjału nowych lokalizacji i inicjatyw
- ścisła współpraca z Koordynatorami PP oraz działami wsparcia: Księgowość, Marketing, IT, HR
- wsparcie wdrażania standardów jakościowych i operacyjnych w całej sieci Punktów Pobrań
- udział w przygotowaniu materiałów na spotkania zarządcze
Wymagania:
- minimum 2-letnie doświadczenie w analizach operacyjnych, sprzedażowych lub realizacji projektów biznesowych
- umiejętność pracy z danymi oraz tworzenia analiz i raportów (bardzo dobra znajomość Excel, PowerPoint; mile widziany Power BI)
- zdolność do zbierania informacji, wyciągania wniosków i wdrażania usprawnień
- proaktywność, dobra organizacja pracy, samodzielność oraz odporność na zmienność i presję czasu
- wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i relacyjne – zarówno w kontaktach z centralą, jak i terenem
- mile widziane doświadczenie w branży medycznej, retailowej, sieciowej lub analizach operacyjnych
- wykształcenie wyższe – preferowane kierunki: zarządzanie, analiza danych, ekonomia
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- pracę pełną wyzwań w inspirującym i zgranym zespole profesjonalistów
- możliwość rozwoju i poszerzania swoich umiejętności
- dofinansowanie do karty Multisport oraz ubezpieczenie grupowe
- możliwość korzystania z prywatnej opieki medycznej
- pakiet zniżek na nasze usługi dla naszych Pracowników oraz ich rodzin