ALAB laboratoria Sp. z o.o. to ogólnopolska sieć laboratoriów diagnostycznych. Istniejemy na rynku od kilkunastu lat i wykonujemy 45 mln badań rocznie. Mamy ponad 375 Punktów Pobrań materiału diagnostycznego i 80 laboratoriów we wszystkich województwach w Polsce, a w naszej ofercie jest ok. 3000 różnych badań.
Do Twoich zadań należeć będzie:
- planowanie działań SEM,
- planowanie i realizacja strategii kampanii PPC (GA, FB Ads),
- prowadzenie oraz bieżąca optymalizacja kampanii PPC,
- stały monitoring i analiza podejmowanych działań PPC,
- nadzór nad kosztami i budżetem reklamowym,
- rekomendacja strategii działań.
Aby efektywnie realizować zadania na tym stanowisku niezbędne są:
- 1 rok doświadczenia w tworzeniu kampanii płatnych na platformach Google Ads i Business Facebook Manager (konfiguracja, optymalizacja, raportowanie),
- doświadczenie w realizacji kampanii nastawionych na sprzedaż oraz zasięg w oparciu o: wyszukiwarkę Google, GDN, You Tube,
- znajomość Google Analytics,
- umiejętność tworzenia i optymalizacji kampanii Facebook Ads: awareness, konwersja, zakup, niestandardowi odbiorcy, remarketing, looklike,
- umiejętności z zakresu Google Tag Managera, w tym konfiguracji zdarzeń niestandardowych - będą dodatkowym atutem.
- precyzja, dokładność, sumienność.
W zamian za zaangażowanie i pracę oferujemy:
- możliwość rozwoju i podnoszenia wiedzy w zakresie SEO, content marketingu, UX oraz szeroko pojętego marketingu internetowego,
- możliwość pracy w modelu hybrydowym (po okresie wdrożeniowym),
- przyjazną atmosferę pracy,
- możliwość skorzystania z karty Multisport i ubezpieczenia grupowego,
- zniżki na nasze usługi dla naszych Pracowników i ich rodzin.