Młodszy Specjalista ds. E-commerce - SEM
Inne

Młodszy Specjalista ds. E-commerce - SEM

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
ALAB laboratoria Sp. z o.o. to ogólnopolska sieć laboratoriów diagnostycznych. Istniejemy na rynku od kilkunastu lat i wykonujemy 45 mln badań rocznie. Mamy ponad 375 Punktów Pobrań materiału diagnostycznego i 80 laboratoriów we wszystkich województwach w Polsce, a w naszej ofercie jest ok. 3000 różnych badań.

Do Twoich zadań należeć będzie:

  • planowanie działań SEM,
  • planowanie i realizacja strategii kampanii PPC (GA, FB Ads),
  • prowadzenie oraz bieżąca optymalizacja kampanii PPC,
  • stały monitoring i analiza podejmowanych działań PPC,
  • nadzór nad kosztami i budżetem reklamowym,
  • rekomendacja strategii działań.

Aby efektywnie realizować zadania na tym stanowisku niezbędne są:

  • 1 rok doświadczenia w tworzeniu kampanii płatnych na platformach Google Ads i Business Facebook Manager (konfiguracja, optymalizacja, raportowanie),
  • doświadczenie w realizacji kampanii nastawionych na sprzedaż oraz zasięg w oparciu o: wyszukiwarkę Google, GDN, You Tube,
  • znajomość Google Analytics, 
  • umiejętność tworzenia i optymalizacji kampanii Facebook Ads: awareness, konwersja, zakup, niestandardowi odbiorcy, remarketing, looklike,
  • umiejętności z zakresu Google Tag Managera, w tym konfiguracji zdarzeń niestandardowych - będą dodatkowym atutem.
  • precyzja, dokładność, sumienność.

W zamian za zaangażowanie i pracę oferujemy:

  • możliwość rozwoju i podnoszenia wiedzy w zakresie SEO, content marketingu, UX oraz szeroko pojętego marketingu internetowego,
  • możliwość pracy w modelu hybrydowym (po okresie wdrożeniowym),
  • przyjazną atmosferę pracy,
  • możliwość skorzystania z karty Multisport i ubezpieczenia grupowego,
  • zniżki na nasze usługi dla naszych Pracowników i ich rodzin.