Oferty
Product Manager ds. ginekologii/niepłodności/położnictwa
Marketing

Product Manager ds. ginekologii/niepłodności/położnictwa

Otwock
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

ginekologia

położnictwo

farmacja

biotechnologia

medycyna

prawo jazdy kat. B

Opis stanowiska

offer-banner

ALAB laboratoria Sp. z o.o.  to ogólnopolska sieć laboratoriów diagnostycznych. Istniejemy na rynku od kilkunastu lat i wykonujemy 45 mln badań rocznie. Mamy ponad 800 Punktów Pobrań materiału diagnostycznego i ok. 70 laboratoriów we wszystkich województwach w Polsce, a w naszej ofercie jest ponad 3500 różnych badań.

W swojej pracy często korzystamy z doświadczeń niemieckiej grupy LIMBACH, naszego biznesowego partnera. Współpracujemy również z uniwersytetami i naukowcami z Europy i z całego świata, by zapewnić pacjentom i klientom najwyższą jakość usług. Stawiamy na nowoczesność i technologię, dbając o to, by aparatura, na której pracują nasi diagności dorównywała ogólnoświatowym standardom i najnowszym trendom w medycynie laboratoryjnej.

 

Product Manager ds. ginekologii/niepłodności/położnictwa


Opis stanowiska:

  • budowanie strategii marketingowej i komunikacyjnej w ramach powierzonych produktów
  • dobieranie narzędzi promocyjnych dla akcji marketingowych poszczególnych produktów
  • ścisła współpraca z laboratorium oraz działem medycznym
  • udział w konferencjach naukowych oraz projektach mających na celu wzmacnianie pozytywnego wizerunku firmy na rynku
  • aktywna współpraca ze środowiskiem opiniotwórczym w celu rozwijania portfolio badań z powierzonego zakresu
  • prowadzenie szkoleń i prezentacji dla zespołu sprzedaży oraz kontrahentów
  • analiza rynku pod kątem doboru szpitali, strategii oraz kanałów sprzedaży oraz monitorowanie skuteczności podjętych działań
  • realizowanie celów sprzedażowych w oparciu o efektywne zarządzanie powierzonym budżetem


Wymagania:

  • wykształcenie wyższe, preferowane medyczne (lekarskie ze specjalizacją ginekologiczną/położniczą, analityka medyczna, biotechnologia, biologia, farmacja)
  • minimum 2 lata doświadczenia zawodowego na analogicznym stanowisku w branży medycznej lub farmaceutycznej
  • umiejętność zarządzania zespołem
  • doświadczenie w przygotowywaniu strategii marketingowych
  • umiejętność przygotowywanie analiz oraz badań rynkowych
  • znajomość specyfiki rynku medycznego
  • umiejętność prowadzenia prezentacji
  • budowanie relacji biznesowych
  • samodzielność i umiejętność pracy zespołowej
  • energia w działaniu i zaangażowanie
  • prawo jazdy kat. B i gotowość do wyjazdów służbowych


Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • pracę pełną wyzwań w inspirującym i zgranym zespole profesjonalistów
  • duży stopień samodzielności i odpowiedzialności
  • możliwość rozwoju i poszerzania swoich umiejętności
  • dofinansowanie do karty Multisport oraz ubezpieczenia grupowego
  • możliwość korzystania z prywatnej opieki medycznej
  • pakiet zniżek na nasze usługi dla naszych Pracowników oraz ich rodzin


Sprawdź podobne oferty pracy

Specjalista ds. PR i Employer Brandingu

Nowa
1 465 - 1 709 usd
NUGA BEST PL
Wrocław
język polski
copywriting
PR/public relations
Nowa

Specjalista/tka ds. Promocji Produktu

Nowa
Benefit Systems SA
Warszawa
język angielski
organizacja pracy
prawo jazdy kat. B
Nowa

Senior Brand Communication and PR Specialist

Nowa
1 953 - 2 686 usd
Delante
Kraków
Communication Strategy
public relations
storytelling
Nowa

Stażysta w dziale PR

Nowa
Gedeon Richter Polska Sp. z o.o.
Grodzisk Mazowiecki
Microsoft Office
PR/public relations
marketing
Nowa

Staż w agencji PR/Asystent PR

Nowa
Procontent Sp. z o.o.
Warszawa
healthcare
publicrelations
PR/public relations
Nowa