ALAB laboratoria Sp. z o.o. to ogólnopolska sieć laboratoriów diagnostycznych. Istniejemy na rynku od kilkunastu lat i wykonujemy 45 mln badań rocznie. Mamy ponad 800 Punktów Pobrań materiału diagnostycznego i ok. 70 laboratoriów we wszystkich województwach w Polsce, a w naszej ofercie jest ponad 3500 różnych badań.
W swojej pracy często korzystamy z doświadczeń niemieckiej grupy LIMBACH, naszego biznesowego partnera. Współpracujemy również z uniwersytetami i naukowcami z Europy i z całego świata, by zapewnić pacjentom i klientom najwyższą jakość usług. Stawiamy na nowoczesność i technologię, dbając o to, by aparatura, na której pracują nasi diagności dorównywała ogólnoświatowym standardom i najnowszym trendom w medycynie laboratoryjnej.
Specjalista ds. BHP
Opis stanowiska:
- wypełnianie zadań służby BHP zgodnie z obowiązującymi przepisami
- prowadzenie szkoleń wstępnych i koordynacja szkoleń okresowych BHP oraz nadzór nad ich terminowym wykonaniem
- ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz kontrola realizacji zaleceń powypadkowych
- opracowywanie oraz wdrażanie projektów mających na celu poprawę warunków BHP
- prowadzenie sprawozdawczości wymaganej przepisami prawa w zakresie BHP
- udział w opracowaniu oceny ryzyka zawodowego oraz doradztwo w zakresie doboru właściwych środków ochrony indywidualnej
- opracowywanie i tworzenie dokumentacji z zakresu bhp, zgodnie z wymaganiami prawa, przyjętymi standardami w firmie i wdrożonym Systemem Zarządzania
- kontrola warunków pracy oraz nadzór nad przestrzeganiem przez pracowników przepisów BHP
- współpraca ze wszystkimi działami oraz organami zewnętrznymi w celu koordynowania działań związanych z poprawą warunków pracy
Wymagania:
- wykształcenie wyższe kierunkowe lub studia podyplomowe w zakresie BHP
- minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku
- aktualne szkolenie okresowe dla służby BHP
- praktyczna znajomość przepisów i wymogów prawnych z zakresu BHP
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera (MS Office)
- zaangażowanie i doskonała organizacja czasu pracy
- samodzielność i inicjatywa w działaniu
Mile widziane:
- doświadczenie w ochronie środowiska
- znajomość zagadnień BHP w branży medycznej
- uprawnienia PPOŻ
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- pracę pełną wyzwań w inspirującym i zgranym zespole profesjonalistów
- duży stopień samodzielności i odpowiedzialności
- możliwość rozwoju i poszerzania swoich umiejętności
- dofinansowanie do karty Multisport oraz ubezpieczenie grupowe
- możliwość korzystania z prywatnej opieki medycznej
- pakiet zniżek na nasze usługi dla naszych Pracowników oraz ich rodzin