Specjalista_ka ds. Marketing Automation
Nowa

Specjalista_ka ds. Marketing Automation

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

user.com

HubSpot

ActiveCampaign

HTML

CSS

zarządzanie kampaniami e-mail

Mile widziane

AWS RedShift

QuickSight

Opis stanowiska

ALAB laboratoria Sp. z o.o.  to ogólnopolska sieć laboratoriów diagnostycznych. Istniejemy na rynku od kilkunastu lat i wykonujemy 45 mln badań rocznie. Mamy ponad 800 Punktów Pobrań materiału diagnostycznego i ok. 70 laboratoriów we wszystkich województwach w Polsce, a w naszej ofercie jest ponad 3500 różnych badań.

W swojej pracy często korzystamy z doświadczeń niemieckiej grupy LIMBACH, naszego biznesowego partnera. Współpracujemy również z uniwersytetami i naukowcami z Europy i z całego świata, by zapewnić pacjentom i klientom najwyższą jakość usług. Stawiamy na nowoczesność i technologię, dbając o to, by aparatura, na której pracują nasi diagności dorównywała ogólnoświatowym standardom i najnowszym trendom w medycynie laboratoryjnej.


Specjalista_ka ds. Marketing Automation


Poszukujemy osoby, która wesprze nasz zespół w zarządzaniu i optymalizacji kampanii marketing automation. Będziesz odpowiedzialny za konfigurację, realizację i analizę skuteczności działań marketingowych w różnych kanałach komunikacji.


Twoje zadania:

  • konfiguracja i optymalizacja kampanii w narzędziach marketing automation (User.com lub inne)
  • tworzenie, wysyłka oraz analiza skuteczności kampanii e-mail, SMS, web push i popup
  • zarządzanie automatyzacjami marketingowymi (sekwencje wiadomości, powiadomienia, popupy)
  • tworzenie treści kampanii i ich personalizacja dla różnych segmentów Pacjentów
  • monitorowanie wyników kampanii oraz optymalizacja na podstawie wskaźników (open rate, CTR, konwersje)
  • przeprowadzanie testów A/B oraz wprowadzanie rekomendacji optymalizacyjnych
  • współpraca z zespołem marketingowym i analitycznym w zakresie strategii komunikacji
  • segmentacja bazy danych i zarządzanie listami mailingowymi


Wymagania:

  • minimum 1-2 lata doświadczenia w pracy z narzędziami marketing automation (np. User.com, HubSpot, ActiveCampaign)
  • doświadczenie w zarządzaniu kampaniami e-mail, SMS, web push, popup
  • podstawowa znajomość HTML/CSS do edycji szablonów e-mailowych
  • znajomość Google Analytics i podstaw analizy kampanii marketingowych
  • umiejętność pracy z danymi oraz przeprowadzania testów A/B
  • zdolność do projektowania automatyzacji marketingowych i segmentacji bazy
  • mile widziana znajomość AWS Redshift i QuickSight
  • umiejętność współpracy z zespołem oraz kreatywnego myślenia w kontekście kampanii
  • dobra organizacja pracy i chęć rozwoju w obszarze marketing automation


Oferujemy:

  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • elastyczna forma zatrudnienia - B2B lub Umowa o Pracę
  • praca hybrydowa - po okresie wdrożenia
  • możliwość rozwoju w branży E-commerce
  • możliwość współtworzenia strategii marketingowej i realizacji własnych projektów
  • masę wyzwań i pracę w zgranym zespole
  • dofinansowanie do karty Multisport oraz ubezpieczenie grupowe
  • możliwość korzystania z prywatnej opieki medycznej
  • pakiet zniżek na nasze usługi dla naszych Pracowników oraz ich rodzin


Rekomendowane oferty

Senior Marketing Strategist (part-time)

Nowa
talent47
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
angielski
marketing
Nowa

E-Commerce Manager

Nowa
Many Mornings
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
SEO
Google Analytics
e-commerce
Nowa

Customer Retention Manager

Nowa
Sportano.com
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
strategia CRM
baza klientów
ścieżki komunikacji
Nowa

eCommerce Manager

Nowa
10 000 - 15 000 PLN/mies.
Casbeg
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
Magento
Google Ads
Google Analytics
Nowa

Trade Marketing Senior Specialist - Gaming & PC Components

Nowa
Cooling Sp. z o.o.
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
marketing
CRM
trade marketing
Nowa