Specjalista_ka ds. Marketing Automation
Nowa

Specjalista_ka ds. Marketing Automation

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

user.com

ActiveCampaign

HubSpot

zarządzanie kampaniami e-mail

HTML

CSS

Mile widziane

QuickSight

AWS RedShift

Opis stanowiska

ALAB laboratoria Sp. z o.o.  to ogólnopolska sieć laboratoriów diagnostycznych. Istniejemy na rynku od kilkunastu lat i wykonujemy 45 mln badań rocznie. Mamy ponad 800 Punktów Pobrań materiału diagnostycznego i ok. 70 laboratoriów we wszystkich województwach w Polsce, a w naszej ofercie jest ponad 3500 różnych badań.

W swojej pracy często korzystamy z doświadczeń niemieckiej grupy LIMBACH, naszego biznesowego partnera. Współpracujemy również z uniwersytetami i naukowcami z Europy i z całego świata, by zapewnić pacjentom i klientom najwyższą jakość usług. Stawiamy na nowoczesność i technologię, dbając o to, by aparatura, na której pracują nasi diagności dorównywała ogólnoświatowym standardom i najnowszym trendom w medycynie laboratoryjnej.


Specjalista_ka ds. Marketing Automation


Poszukujemy osoby, która wesprze nasz zespół w zarządzaniu i optymalizacji kampanii marketing automation. Będziesz odpowiedzialny za konfigurację, realizację i analizę skuteczności działań marketingowych w różnych kanałach komunikacji.


Twoje zadania:

  • konfiguracja i optymalizacja kampanii w narzędziach marketing automation (User.com lub inne)
  • tworzenie, wysyłka oraz analiza skuteczności kampanii e-mail, SMS, web push i popup
  • zarządzanie automatyzacjami marketingowymi (sekwencje wiadomości, powiadomienia, popupy)
  • tworzenie treści kampanii i ich personalizacja dla różnych segmentów Pacjentów
  • monitorowanie wyników kampanii oraz optymalizacja na podstawie wskaźników (open rate, CTR, konwersje)
  • przeprowadzanie testów A/B oraz wprowadzanie rekomendacji optymalizacyjnych
  • współpraca z zespołem marketingowym i analitycznym w zakresie strategii komunikacji
  • segmentacja bazy danych i zarządzanie listami mailingowymi


Wymagania:

  • minimum 1-2 lata doświadczenia w pracy z narzędziami marketing automation (np. User.com, HubSpot, ActiveCampaign)
  • doświadczenie w zarządzaniu kampaniami e-mail, SMS, web push, popup
  • podstawowa znajomość HTML/CSS do edycji szablonów e-mailowych
  • znajomość Google Analytics i podstaw analizy kampanii marketingowych
  • umiejętność pracy z danymi oraz przeprowadzania testów A/B
  • zdolność do projektowania automatyzacji marketingowych i segmentacji bazy
  • mile widziana znajomość AWS Redshift i QuickSight
  • umiejętność współpracy z zespołem oraz kreatywnego myślenia w kontekście kampanii
  • dobra organizacja pracy i chęć rozwoju w obszarze marketing automation


Oferujemy:

  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • elastyczna forma zatrudnienia - B2B lub Umowa o Pracę
  • praca hybrydowa - po okresie wdrożenia
  • możliwość rozwoju w branży E-commerce
  • możliwość współtworzenia strategii marketingowej i realizacji własnych projektów
  • masę wyzwań i pracę w zgranym zespole
  • dofinansowanie do karty Multisport oraz ubezpieczenie grupowe
  • możliwość korzystania z prywatnej opieki medycznej
  • pakiet zniżek na nasze usługi dla naszych Pracowników oraz ich rodzin


Rekomendowane oferty

Google Ads Senior Specialist

Nowa
7 000 - 10 000 PLN/mies.
Zest
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
SEM
performance marketing
PPC
Nowa

Performance Marketing Manager

Nowa
10 000 - 15 000 PLN/mies.
Casbeg
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
Google Ads
Google Analytics
Google Tag Manager
Nowa

Przedsiębiorczy Specjalista PPC - zdalnie

Nowa
8 000 - 11 000 PLN/mies.
Kaman Marketing
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
Google Ads
PPC
Google Analytics
Nowa

Senior Performance Specialist

Nowa
Lite e-Commerce
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
Google Analytics
Nowa

Senior Paid Media Specialist

Nowa
7 000 - 11 000 PLN/mies.
Grupa VIST Roczniak S.K.A.
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
Google Analytics
Google Ads
Meta Ads
Nowa