ALAB laboratoria Sp. z o.o. to ogólnopolska sieć laboratoriów diagnostycznych. Istniejemy na rynku od kilkunastu lat i wykonujemy 45 mln badań rocznie. Mamy ponad 800 Punktów Pobrań materiału diagnostycznego i ok. 70 laboratoriów we wszystkich województwach w Polsce, a w naszej ofercie jest ponad 3500 różnych badań.
W swojej pracy często korzystamy z doświadczeń niemieckiej grupy LIMBACH, naszego biznesowego partnera. Współpracujemy również z uniwersytetami i naukowcami z Europy i z całego świata, by zapewnić pacjentom i klientom najwyższą jakość usług. Stawiamy na nowoczesność i technologię, dbając o to, by aparatura, na której pracują nasi diagności dorównywała ogólnoświatowym standardom i najnowszym trendom w medycynie laboratoryjnej.
Specjalista_ka ds. Marketing Automation
Poszukujemy osoby, która wesprze nasz zespół w zarządzaniu i optymalizacji kampanii marketing automation. Będziesz odpowiedzialny za konfigurację, realizację i analizę skuteczności działań marketingowych w różnych kanałach komunikacji.
Twoje zadania:
- konfiguracja i optymalizacja kampanii w narzędziach marketing automation (User.com lub inne)
- tworzenie, wysyłka oraz analiza skuteczności kampanii e-mail, SMS, web push i popup
- zarządzanie automatyzacjami marketingowymi (sekwencje wiadomości, powiadomienia, popupy)
- tworzenie treści kampanii i ich personalizacja dla różnych segmentów Pacjentów
- monitorowanie wyników kampanii oraz optymalizacja na podstawie wskaźników (open rate, CTR, konwersje)
- przeprowadzanie testów A/B oraz wprowadzanie rekomendacji optymalizacyjnych
- współpraca z zespołem marketingowym i analitycznym w zakresie strategii komunikacji
- segmentacja bazy danych i zarządzanie listami mailingowymi
Wymagania:
- minimum 1-2 lata doświadczenia w pracy z narzędziami marketing automation (np. User.com, HubSpot, ActiveCampaign)
- doświadczenie w zarządzaniu kampaniami e-mail, SMS, web push, popup
- podstawowa znajomość HTML/CSS do edycji szablonów e-mailowych
- znajomość Google Analytics i podstaw analizy kampanii marketingowych
- umiejętność pracy z danymi oraz przeprowadzania testów A/B
- zdolność do projektowania automatyzacji marketingowych i segmentacji bazy
- mile widziana znajomość AWS Redshift i QuickSight
- umiejętność współpracy z zespołem oraz kreatywnego myślenia w kontekście kampanii
- dobra organizacja pracy i chęć rozwoju w obszarze marketing automation
Oferujemy:
- atrakcyjne wynagrodzenie
- elastyczna forma zatrudnienia - B2B lub Umowa o Pracę
- praca hybrydowa - po okresie wdrożenia
- możliwość rozwoju w branży E-commerce
- możliwość współtworzenia strategii marketingowej i realizacji własnych projektów
- masę wyzwań i pracę w zgranym zespole
- dofinansowanie do karty Multisport oraz ubezpieczenie grupowe
- możliwość korzystania z prywatnej opieki medycznej
- pakiet zniżek na nasze usługi dla naszych Pracowników oraz ich rodzin