Aldesa Polska to firma będąca w całości własnością hiszpańskiej Grupy Aldesa, działająca na rynku polskim w sektorze budownictwa infrastrukturalnego, energetycznego, przemysłowego, odnawialnych źródeł energii oraz budownictwa użyteczności publicznej od 2007 roku. Kluczem do sukcesu firmy jest znajomość lokalnych uwarunkowań, międzynarodowych standardów pracy, indywidualne podejście do klienta oraz umiejętność adaptacji do zmieniających się wymagań rynku i potrzeb klientów, trafny dobór realizowanych projektów, a także ciągłe poszukiwanie nowych, lepszych rozwiązań. Aldesa tworzy wartość dodaną na każdym projekcie i oferuje klientom bardziej wszechstronne i efektywne kosztowo rozwiązania bez zaniedbywania efektywnego zarządzania terminami.
Specjalista ds. Kadr i Płac
Twój zakres obowiązków
naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie korekt,
sporządzanie miesięcznych deklaracji podatkowych,
obsługę kadrową pracowników (umowy o pracę, umowy zlecenia, B2B oraz zaświadczenia i faktury),
kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej,
naliczanie zobowiązań wobec z ZUS, US i PFRON, PPK,
przygotowywanie raportów (w tym raportów dla poszczególnych projektów), statystyk i zestawień dotyczących spraw kadrowo-płacowych,
rozliczanie oraz ewidencja czasu pracy (listy obecności, urlopy, zwolnienia),
obsługa benefitów pracowniczych.
Nasze wymagania
co najmniej trzyletnie doświadczenie na podobnym samodzielnym stanowisku w dużej międzynarodowej firmie,
bardzo dobra znajomość zasad naliczania wynagrodzeń, przepisów podatkowych, ZUS oraz prawa pracy,
bardzo dobra znajomość programu CDN OPTIMA, Płatnik oraz aplikacji Microsoft Office (zwłaszcza Excel),
doświadczenie pracy w rozbudowanej i dynamicznie zmieniającej się strukturze organizacyjnej,
j. angielski – na poziomie dobrym, umożliwiający swobodną komunikację.
Mile widziane:
doświadczenie we wdrażaniu programów kadrowo-płacowych.