Twoje zadania
Na stanowisku Kierowniczki / Kierownika Sklepu:
odpowiadasz za realizację wskaźników biznesowych,
odpowiadasz za wdrożenie i realizację procesów i standardów w sklepie,
zarządzasz stanem towaru w sklepie,
odpowiadasz za jakość i świeżość produktów,
zarządzasz zespołem, planujesz jego pracę, motywujesz pracowników i dbasz o ich rozwój,
odpowiadasz za obsługę klientów, pracujesz na sali sprzedaży i przy stanowisku kasowym,
dbasz o wizerunek sklepu,
reprezentujesz firmę przed urzędami i organami kontrolnymi.
Twoje wynagrodzenie
Na tym stanowisku otrzymasz: 7510 zł brutto.
Nasze oczekiwania
Aplikuj do nas na stanowisko Kierowniczki / Kierownika Sklepu, jeśli:
masz wykształcenie minimum średnie,
masz doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
lubisz pracować z ludźmi,
potrafisz efektywnie organizować swoją pracę i zespołu,
masz doświadczenie w zarządzaniu sklepem,
działasz proaktywnie i zależy Ci na osiąganiu wyznaczonych celów,
masz przyjazne podejście do klienta,
możesz pracować na dwie zmiany i w weekendy.
To oferujemy
Umowa o pracę od pierwszego dnia
Umowa na czas nieokreślony po roku
Gwarantowane podwyżki stażowe – pierwsza już po roku pracy
Karta przedpłacona na zakupy w ALDI
Możliwości rozwoju
Prywatna opieka medyczna
Ubezpieczenie na życie
Darmowy pakiet sportowy
Proces rekrutacji
Złóż aplikację
Kliknij przycisk aplikuj po prawej stronie w tym ogłoszeniu. Wypełnij formularz i załącz CV.
Poczekaj na kontakt
Dzwonimy do wybranych kandydatów i zapraszamy ich na spotkanie rekrutacyjne.
Spotkaj się z nami
Na spotkaniu opowiesz nam o sobie i swoim doświadczeniu. Dowiesz się też więcej o pracy na stanowisku, na które aplikujesz.
Poczekaj na decyzję
Po spotkaniu skontaktujemy się z Tobą i przekażemy Ci naszą decyzję.
O ALDI
Jesteśmy jedną z wiodących firm handlowych w Europie. Od ponad 110 lat sprawiamy, że zakupy są tak proste, jak to tylko możliwe – wszędzie i dla każdego.
Brutto miesięcznie - UoP
Rekomendowane oferty