Na stanowisku Kierowniczki / Kierownika Sklepu:
- odpowiadasz za realizację wskaźników biznesowych,
- odpowiadasz za wdrożenie i realizację procesów i standardów w sklepie,
- zarządzasz stanem towaru w sklepie,
- odpowiadasz za jakość i świeżość produktów,
- zarządzasz zespołem, planujesz jego pracę, motywujesz pracowników i dbasz o ich rozwój,
- odpowiadasz za obsługę klientów, pracujesz na sali sprzedaży i przy stanowisku kasowym,
- dbasz o wizerunek sklepu,
- reprezentujesz firmę przed urzędami i organami kontrolnymi.
Twoje wynagrodzenie
Na tym stanowisku otrzymasz: 7510 zł brutto.
Aplikuj do nas na stanowisko Kierowniczki / Kierownika Sklepu, jeśli:
- masz wykształcenie minimum średnie,
- masz doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
- lubisz pracować z ludźmi,
- potrafisz efektywnie organizować swoją pracę i zespołu,
- masz doświadczenie w zarządzaniu sklepem,
- działasz proaktywnie i zależy Ci na osiąganiu wyznaczonych celów,
- masz przyjazne podejście do klienta,
- możesz pracować na dwie zmiany i w weekendy.
- Umowa o pracę od pierwszego dnia
- Umowa na czas nieokreślony po roku
- Gwarantowane podwyżki stażowe – pierwsza już po roku pracy
- Karta przedpłacona na zakupy w ALDI
- Możliwości rozwoju
- Prywatna opieka medyczna
- Ubezpieczenie na życie
- Darmowy pakiet sportowy
Złóż aplikację
Kliknij przycisk aplikuj po prawej stronie w tym ogłoszeniu. Wypełnij formularz i załącz CV.
Poczekaj na kontakt
Dzwonimy do wybranych kandydatów i zapraszamy ich na spotkanie rekrutacyjne.
Spotkaj się z nami
Na spotkaniu opowiesz nam o sobie i swoim doświadczeniu. Dowiesz się też więcej o pracy na stanowisku, na które aplikujesz.
Poczekaj na decyzję
Po spotkaniu skontaktujemy się z Tobą i przekażemy Ci naszą decyzję.
Jesteśmy jedną z wiodących firm handlowych w Europie. Od ponad 110 lat sprawiamy, że zakupy są tak proste, jak to tylko możliwe – wszędzie i dla każdego.