Menadżerka / Menadżer ds. Techniczno-Budowlanych
Nowa
Budownictwo

Menadżerka / Menadżer ds. Techniczno-Budowlanych

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

angielski B2

Microsoft Office

CAD

przetargi

uprawnienia budowlane

prawo jazdy kat. B

Mile widziane

budownictwo

Opis stanowiska

Twoje zadania

Na stanowisku Menadżerki / Menadżera ds. Techniczo-Budowlanych:

  • weryfikujesz dokumentację projektową w fazie jej tworzenia,
  • uczestniczysz w organizacji przetargów budowlanych wraz z wyborem wykonawcy,
  • prowadzisz negocjacje umów o generalne wykonawstwo inwestycji,
  • nadzorujesz kwestie techniczne oraz realizację prac zgodnie ze standardem,
  • kontrolujesz budowy w aspekcie technicznym i terminowym,
  • dokonujesz odbioru technicznego obiektu od wykonawcy wraz z weryfikacją dokumentacji powykonawczej,
  • wspierasz działy współpracujące poprzez konsultacje i opinie w zakresie usuwania usterek oraz analizę techniczną nieruchomości wraz z oszacowaniem kosztów realizacji,
  • dokonujesz przeglądów gwarancyjnych oraz pogwarancyjnych,
  • pracujesz na terenie województwa łódzkiego.


Nasze oczekiwania

Aplikuj do nas na stanowisko Menadżerki / Menadżera ds. Techniczno-Budowlanych, jeśli:

  • masz wykształcenie wyższe o profilu technicznym (mile widziane: kierunek budownictwo),
  • masz 3-letnie doświadczenie w podobnej roli związanej z prowadzeniem procesu inwestycyjnego obiektów handlowych,
  • masz wiedzę w zakresie optymalizacji kosztów inwestycji i prowadzenia rozmów przetargowych,
  • masz uprawnienia budowlane wykonawcze,
  • znasz dobrze MS Office i programy typu CAD,
  • znasz język angielski na poziomie B2,
  • masz prawo jazdy kat. B i możesz odbywać podróże służbowe,
  • bierzesz odpowiedzialność za swoją pracę i efektywnie organizujesz swoje zadania,
  • potrafisz pracować w zmieniających się warunkach,
  • lubisz pracować w zespole i współpracować z klientami zewnętrznymi,
  • potrafisz dobrze się komunikować.


To oferujemy

  • Umowa o pracę od pierwszego dnia
  • Umowa na czas nieokreślony po roku
  • Praca hybrydowa
  • Karta przedpłacona na zakupy w ALDI
  • Platforma do nauki języków
  • Prywatna opieka medyczna
  • Ubezpieczenie na życie
  • Darmowy pakiet sportowy


Proces rekrutacji

Złóż aplikację

Kliknij przycisk aplikuj po prawej stronie w tym ogłoszeniu. Wypełnij formularz i załącz CV.

Poczekaj na kontakt

Dzwonimy do wybranych kandydatów i zapraszamy ich na spotkanie rekrutacyjne.

Spotkaj się z nami

Na spotkaniu opowiesz nam o sobie i swoim doświadczeniu. Dowiesz się też więcej o pracy na stanowisku, na które aplikujesz.

Poczekaj na decyzję

Po spotkaniu skontaktujemy się z Tobą i przekażemy Ci naszą decyzję.

 

O ALDI

Jesteśmy jedną z wiodących firm handlowych w Europie. Od ponad 110 lat sprawiamy, że zakupy są tak proste, jak to tylko możliwe – wszędzie i dla każdego.


Compliance


Jeśli chcesz zapoznać się z naszą procedurą zgłoszeń wewnętrznych, wejdź na stronę https://do.aldi.pl/compliance