Specjalistka / Specjalista ds. Organizacji Sprzedaży | Chorzów
Nowa
Sprzedaż

Specjalistka / Specjalista ds. Organizacji Sprzedaży | Chorzów

Chorzów
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

Microsoft Office

prawo jazdy kat. B

prowadzenie projektów

tworzenie raportów

współpraca w zespole

język angielski

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Twoje zadania

Na stanowisku Specjalistki / Specjalisty ds. Organizacji Sprzedaży:

  • uczestniczysz w projektach związanych ze standaryzowaniem i optymalizowaniem procesów sklepowych i wzrostem produktywności,
  • prowadzisz dokumentację projektów, wdrożeń i innowacji realizowanych w Obszarze Sprzedaży,
  • uczestniczysz w testach i wdrożeniach nowych rozwiązań, które wzmacniają pozytywne doświadczenia klienta,
  • tworzysz i redagujesz instrukcje, procedury, wewnętrzne materiały operacyjne i informacyjne dla sklepów,
  • współpracujesz z firmami zewnętrznymi i innymi działami,
  • koordynujesz terminy realizowanych zadań,
  • przygotowujesz raporty i zestawienia,
  • uczestniczysz w kontrolach procesów sklepowych (wizyty osobiste, kontrole zdalne).

 

Nasze oczekiwania

Aplikuj do nas na stanowisko Specjalistki / Specjalisty ds. Organizacji Sprzedaży, jeśli:

  • masz wykształcenie wyższe,
  • masz 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • znasz język angielski na poziomie B2,
  • znasz pakiet MS Office,
  • potrafisz samodzielne przygotowywać złożone teksty (instrukcje, wytyczne, materiały szkoleniowe i informacyjne),
  • masz prawo jazdy kat. B,
  • bierzesz odpowiedzialność za swoją pracę i efektywnie organizujesz swoje zadania, 
  • potrafisz pracować w zmieniających się warunkach, 
  • lubisz pracować w zespole i współpracować z klientami zewnętrznymi,
  • potrafisz dobrze się komunikować.

 Twoja znajomość branży FMCG będzie dodatkowym atutem.

 

 

To oferujemy

  • Umowa o pracę od pierwszego dnia
  • Umowa na czas nieokreślony po roku
  • Praca hybrydowa
  • Karta przedpłacona na zakupy w ALDI
  • Platforma do nauki języków
  • Prywatna opieka medyczna
  • Ubezpieczenie na życie
  • Darmowy pakiet sportowy


Proces rekrutacji

Złóż aplikację

Kliknij przycisk aplikuj po prawej stronie w tym ogłoszeniu. Wypełnij formularz i załącz CV.

Poczekaj na kontakt

Dzwonimy do wybranych kandydatów i zapraszamy ich na spotkanie rekrutacyjne.

Spotkaj się z nami

Na spotkaniu opowiesz nam o sobie i swoim doświadczeniu. Dowiesz się też więcej o pracy na stanowisku, na które aplikujesz.

Poczekaj na decyzję

Po spotkaniu skontaktujemy się z Tobą i przekażemy Ci naszą decyzję.


O ALDI

Jesteśmy jedną z wiodących firm handlowych w Europie. Od ponad 110 lat sprawiamy, że zakupy są tak proste, jak to tylko możliwe – wszędzie i dla każdego.


Compliance