Dyrektor Operacyjny
Nowa
Zdrowie i uroda

Dyrektor Operacyjny

Mława
10 000 - 14 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
10 000 - 14 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

branża medyczna

NFZ

Mile widziane

analiza finansowa

branża rehabilitacyjna

Opis stanowiska

Twój zakres obowiązków

  • Zarządzanie placówkami medycznymi – organizacja i koordynowanie bieżącej działalności czterech przychodni zgodnie z przepisami prawa i procedurami wewnętrznymi.
  • Zarządzanie zespołem – kierowanie personelem medycznym i administracyjnym, prowadzenie rekrutacji, wdrażanie nowych pracowników, rozwój i motywowanie zespołu.
  • Planowanie i kontrola – tworzenie grafików pracy, raportowanie wyników finansowych i operacyjnych, analiza wskaźników (m.in. przychód, liczba pacjentów, utylizacja grafików), nadzór nad budżetami placówek.
  • Zapewnienie jakości – monitorowanie standardów obsługi pacjenta i procedur medycznych, wdrażanie programów poprawy jakości, reagowanie na skargi oraz opinie.
  • Dokumentacja i administracja – nadzór nad dokumentacją medyczną i kadrową, raportowanie do NFZ i instytucji zewnętrznych, dbałość o zgodność działań z obowiązującymi przepisami.
  • Relacje zewnętrzne – reprezentowanie placówek w kontaktach z partnerami, dostawcami, lokalnymi władzami, instytucjami kontrolnymi.
  • Wdrażanie innowacji – koordynowanie projektów digitalizacji i usprawnień systemowych, wdrażanie nowych usług i procesów medycznych.
  • Rozwój placówek – inicjowanie działań zwiększających liczbę pacjentów POZ, analiza lokalnego rynku, pozyskiwanie lekarzy, składanie wniosków o fundusze rozwojowe.
  • Marketing i promocja – dbanie o widoczność placówek, nadzór nad treściami na stronach internetowych i mediach społecznościowych.


Nasze wymagania

  • Minimum 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu placówką medyczną – warunek konieczny.
  • Znajomość funkcjonowania podmiotów leczniczych realizujących usługi w ramach kontraktu z NFZ (w szczególności POZ).
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem oraz bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i interpersonalne.
  • Znajomość SZOI, podstawowych systemów medycznych oraz pakietu MS Office (Excel, PowerPoint).
  • Samodzielność w działaniu, doskonała organizacja pracy oraz umiejętność podejmowania decyzji.
  • Zdolności analityczne, orientacja na cele i umiejętność pracy pod presją czasu.
  • Znajomość przepisów dotyczących ochrony zdrowia oraz zasad prowadzenia dokumentacji medycznej.
  • Czynne prawo jazdy kat. B i gotowość do pracy mobilnej na terenie województwa.
  • Mile widziane wykształcenie wyższe kierunkowe (zarządzanie, zdrowie publiczne, ekonomia, medycyna).


Alfamedic Sp. z o.o. to dynamicznie rozwijająca się firma medyczna, która prowadzi sieć nowoczesnych przychodni zdrowia zlokalizowanych w mniejszych miastach i na terenach wiejskich. Świadczymy usługi w ramach kontraktu z Narodowym Funduszem Zdrowia – w zakresie Podstawowej Opieki Zdrowotnej (POZ) oraz Ambulatoryjnej Opieki Specjalistycznej (AOS). Oferujemy również szeroki zakres konsultacji i usług medycznych w ramach opieki komercyjnej. Naszą misją jest zapewnienie pacjentom łatwego dostępu do wysokiej jakości usług medycznych blisko miejsca zamieszkania.


10 000 - 14 000 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UoP

Rekomendowane oferty

Młodszy Konsultant / Młodsza Konsultantka w Dziale Obsługi Pacjenta

Nowa
Centrum Terapii DIALOG
Warszawa
obsługa pacjenta
obsługa klienta
język angielski
Nowa

Lekarz Kardiolog

Nowa
Medicover
Kielce
, Praca zdalna
Zdalnie
kardiologia
Nowa